LIFE

Καίτη Γαρμπή: Πληρώνουμε με αίμα τα λάθη μας, μετά από κάθε πυρκαγιά βουλιάζουμε στην κατάθλιψη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

“Εμείς ευθυνόμαστε για την κλιματική αλλαγή! Πότε θα αναλάβουμε τις ευθύνες μας;” αναρωτήθηκε η Καίτη Γαρμπή.

Το δικό της μήνυμα για τη μεγάλη φωτιά στην Αττική έστειλε με ανάρτησή της η Καίτη Γαρμπή, η οποία τόνισε την υπευθυνότητα που χρειάζεται να έχουν όλοι απέναντι στο περιβάλλον.

«Οι δασικές πυρκαγιές οφείλονται στο μεγαλύτερο ποσοστό στην ανθρώπινη απροσεξία και σε ένα πολύ μικρότερο στις αναφλέξεις από τη θερμότητα του ήλιου. Πληρώνουμε με αίμα τα λάθη μας, χάνονται άνθρωποι χάνονται ζώα χάνονται σπίτια χάνονται δάση, χάνεται η ψυχική μας υγεία και μετά από κάθε πυρκαγιά βουλιάζουμε στην κατάθλιψη και στην ανασφάλεια.

Τι θα γίνει; Εμείς ευθυνόμαστε για την κλιματική αλλαγή! Πότε θα αναλάβουμε τις ευθύνες μας; Μένουμε ήσυχοι και ασφαλείς στο σπιτάκι μας και αν σήμερα καίγεται το σπίτι του διπλανού ουφ, πάλι τη γλυτώσαμε αλλά αύριο ποιός μας λέει πως δεν θα είναι το δικό μας;

Απανθρακώνεται η Ελλάδα και φέτος από πυρκαγιές που δεν σβήνουν με τίποτα και το ξέραμε! Κάθε χρόνο το ξέρουμε και το περιμένουμε. Των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν…» έγραψε η Καίτη Γαμρπή.

Καίτη Γαρμπή: Πληρώνουμε με αίμα τα λάθη μας, μετά από κάθε πυρκαγιά βουλιάζουμε στην κατάθλιψη

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Καίτη Γαρμπή: Πληρώνουμε με αίμα τα λάθη μας, μετά από κάθε πυρκαγιά βουλιάζουμε στην κατάθλιψη