Η BMW 2002, ένα εμβληματικό αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1968, αποκτά νέα ζωή χάρη στον Paul Lefevre και τον οίκο Son of Cobra. Η αναβαθμισμένη εκδοχή του Lefevre είναι 200 kg ελαφρύτερη και μπορεί να φτάσει πάνω από 200 άλογα, συνδυάζοντας βελτιώσεις στο πλαίσιο και την οδηγική εμπειρία με τη χρήση ανθρακονημάτων.
Ο Lefevre κατασκευάζει μόνο ένα ή δύο αυτοκίνητα ετησίως, επιλέγοντας προσεκτικά τους πελάτες του για να δημιουργήσει μια οικογενειακή σχέση. Το κόστος για αυτές τις μοναδικές κατασκευές ξεπερνά τις $200.000, ενώ προσφέρονται και μεμονωμένα ανταλλακτικά για όσους ήδη διαθέτουν μια BMW 2002.
Πιο αναλυτικά
BMW 2002, πρωτοπαρουσιάστηκε το 1968 αλλά ακόμα και σήμερα ξεσηκώνει στο πέρασμά της. Αν μάλιστα την αγγίξει ο Paul Lefevre, ο άνθρωπος πίσω από τον οίκο Son of Cobra, θα της προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη χάρη.
Η BMW 2002 του Paul είναι μια ωδή στον αριθμό «200». Η ισχύς μπορεί να ξεπεράσει αυτό το νούμερο, τα κιλά που αφαιρούνται είναι πάλι 200, ενώ το κόστος; Ε, υπολόγισε κάπου στα $200 χιλιάρικα.
Το αποτέλεσμα είναι σαγηνευτικό, αλλά το κόστος μπαίνει σε τελείως άλλα χωράφια
Ο ίδιος δηλώνει ότι διατηρεί την παραγωγή σκόπιμα χαμηλή. Κατασκευάζει μόνο ένα ή δύο αυτοκίνητα κάθε χρόνο και μέχρι στιγμής, έχει περιποιηθεί μόνο πέντε αυτοκίνητα πελατών.
«Μου αρέσει να παρέχω το αυτοκίνητο εξαρχής, ώστε ο πελάτης να μην χρειάζεται να ψάχνει για μεταχειρισμένη 2002 και να μου φέρνει κάτι με το οποίο δεν μπορώ να κάνω τίποτα».
«Μου αρέσει επίσης να επιλέγω τους πελάτες μου, επειδή υπάρχει μεγάλη ποικιλία ανθρώπων εκεί έξω. Και τότε νιώθω ότι ο αγοραστής είναι μέρος της οικογένειας και περισσότερο φίλος παρά πελάτης. Αμφότεροι αποκτούμε μια πολύ ισχυρή σύνδεση για να επαναφέρουμε το αυτοκίνητο στη ζωή».
Όλο το αμάξωμα αποκτά κάρμπον πάνελ. Επιπλέον ενισχύσεις γίνονται στο πλαίσιο, για να αυξηθεί η ακαμψία. Ταχύτερη κρεμαγιέρα βελτιώνει την οδηγική εμπειρία. Και βέβαια, σε ένα αυτοκίνητο που -ανάλογα την έκδοση- ζύγιζε από 1.030 έως 1.080 kg, ο Lefevre ανακοινώνει δίαιτα έως 200 kg.
Ο αγοραστής θα επιλέξει τον κινητήρα της αρεσκείας του. Συνήθως παραμένουν στον M10, που με κάμποσες βελτιώσεις θα ανεβάσει την απόδοσή του στους 180 ίππους. Είτε θα στραφούν στον S14 από την E30 M3, όπου εκεί θα ξεπεράσει τους 200 ίππους.
Ουσιαστικά, μιλάμε για μια BMW 2002 με αυξημένη ισχύ, μικρότερο βάρος, βελτιώσεις στο πλαίσιο και το στήσιμο. Α, και έναν τόνο ανθρακονήματα.
Αλλά όλα αυτά δεν είναι φθηνά. Αν και προφανώς καμία κατασκευή δεν είναι ίδια με την άλλη, το κόστος κατά μέσο όρο ξεπερνά τις $200.000.
Αν έχεις ήδη στην κατοχή σου μια 2002, η Son of Cobra προσφέρει πολλά ανταλλακτικά και εξαρτήματα που μπορούν να αγοραστούν μεμονωμένα. Από κάρμπον πάνελ αμαξώματος, ρυθμιζόμενα ψαλίδια, μέχρι και πανέμορφες χειρολαβές από αλουμίνιο 6061. Όρεξη να έχεις και χρήματα…