Η Ferrari F80, διάδοχος της LaFerrari, αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025 με περιορισμένη παραγωγή 799 μονάδων.
Παρά τους “μόλις” 1.200 ίππους, η F80 ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, όπως υβριδικό σύστημα με τρεις ηλεκτροκινητήρες και καινοτόμους κάρμπον κεραμικούς δίσκους CCM-R Plus, που προσφέρουν εξαιρετική απόδοση και αντοχή.
Εντυπωσιακό είναι ότι μπορεί να ακινητοποιηθεί από τα 100 km/h σε μόλις 28 μέτρα, καθιστώντας την ένα από τα πιο προηγμένα hypercars στην αγορά.
Πιο αναλυτικά
Σε έναν κόσμο που τα άλογα έχουν γίνει στραγάλια, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι η Ferrari F80 με τους «μόνο» 1.200 ίππους υστερεί των ισχυρότερων hypercars. Αλλά τα δημιουργήματα του Maranello ποτέ δεν επαφίενται σε φθηνούς εντυπωσιασμούς.
Η Ferrari F80 αποτελεί τον διάδοχο της θρυλικής LaFerrari. Η παραγωγή της θα περιοριστεί στις 799 μονάδες και θα ξεκινήσει στα τέλη του 2025. Και τώρα, η ιταλική εταιρεία έρχεται να μας εξηγήσει λίγο παραπάνω τι τεχνολογίες έχει ενσωματώσει στο σύστημα πέδησης.
Αν αντιμετωπίσεις ένα τέτοιο αριστούργημα λες και παίζεις κάρτες ΥπερΑτού, σίγουρα θα το αδικήσεις
Ο χρόνος που χρειάζεται για να φτάσει τα 100 km/h είναι μόλις 2,15″, ενώ στα 200 km/h φτάνει σε 5,75″. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 350 km/h, καταλαβαίνεις λοιπόν ότι είναι ζωτικής σημασίας να μπορεί να «ξεφορτωθεί» την ορμή που έχει μαζέψει.
Στην καθημερινή χρήση, υφίσταται ανάκτηση ενέργειας. Θυμίζουμε ότι η Ferrari F80 ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία με τρεις ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία 2,28 kWh.
Αλλά όταν πιέζεται στο όριο, εκεί αναλαμβάνουν οι νέοι κάρμπον κεραμικοί δίσκοι CCM-R Plus. Υπόσχονται ότι προσφέρουν 100% περισσότερη μηχανική αντοχή και 300% καλύτερη θερμική απόδοση από τους συμβατικούς κεραμικούς δίσκους.
Αποτελούν προϊόν συνεργασίας της Ferrari με την Brembo και ενσωματώνουν τεχνολογία που συναντούμε στα αγωνιστικά μοντέλα της ιταλικής φίρμας.
Το μυστικό βρίσκεται στο καρβίδιο του πυριτίου, με το οποίο είναι επικαλυμμένα τα δισκόφρενα, επιτρέποντας την ακινητοποίηση από τα 100 km/h σε μόλις 28 m. Επίσης πολύ εντυπωσιακή επίδοση είναι και τα 98 m για πλήρη παύση από τα 200 km/h, σύμφωνα πάντα με όσα δηλώνει στο βίντεο ο τεχνικός από το Maranello.
Η απόλυτη δοκιμασία επιτάχυνσης και επιβράδυνσης είναι το 0-400-0, όπου το «400» αναφέρεται στην ταχύτητα και όχι στα μέτρα. Το ταχύτερο ρεκόρ στη διαδικασία έχει καταγραφεί από το Koenigsegg Jesko.
Το σουηδικό hypercar κατέρριψε πρόπερσι την επίδοση του Rimac Nevera. Το ηλεκτρικό hypercar είχε χρειαστεί 29,94”, αλλά το Jesko ολοκλήρωσε τη μέτρηση σε 1,13” λιγότερα. Αναφορικά με το φρενάρισμα, σταμάτησε από τα 400 km/h σε μόλις 8,13”.