VIDEO
Τα προβλήματα του νοσοκομείου της Χαλκίδας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Στο περιφερειακό συμβούλιο Στερεάς, εκπρόσωποι των εργαζομένων του νοσοκομείου της Χαλκίδας παρουσίασαν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η μονάδα υγείας. Ζήτησαν τη στήριξη των παρατάξεων προκειμένου να διασφαλιστεί η αναγκαία βελτίωση των υπηρεσιών, που είναι ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους της Εύβοιας.
Οι εργαζόμενοι τόνισαν ότι η κατάσταση στο νοσοκομείο έχει επιδεινωθεί, με αποτέλεσμα να πλήττεται η ποιότητα της φροντίδας που παρέχεται στους ασθενείς. Η συνεργασία του περιφερειακού συμβουλίου είναι καθοριστική για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων και την ενίσχυση της δημόσιας υγείας στην περιοχή.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.