Στο Εθνικό Κτηματολόγιο ο Κυριάκος Μητσοτάκης – “Κλείνει μια εκκρεμότητα 200 ετών – Επόμενος στόχος οι πολεοδομίες”
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Εθνικό Κτηματολόγιο, όπου ανακοίνωσε την ολοκλήρωση μιας διαδικασίας που εκκρεμούσε για 200 χρόνια. Αυτή η σημαντική εξέλιξη αναμένεται να διευκολύνει τη διαδικασία κατοχύρωσης της ιδιοκτησίας και να ενισχύσει την ασφάλεια των πολιτών.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Μητσοτάκης τόνισε ότι ο επόμενος στόχος της κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση των πολεοδομικών υπηρεσιών, με σκοπό τη βελτίωση της πολεοδομίας και την ενίσχυση της ανάπτυξης. Η κυβέρνηση υπογραμμίζει τη σημασία των μεταρρυθμίσεων αυτών για την προώθηση της οικονομικής δραστηριότητας και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πολιτών.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.