VIDEO

Χ. Κούτρας: «Ο εμφύλιος έχει τελειώσει – Χρειαζόμαστε περισσότερη αλληλεγγύη παρά να συζητάμε διάφορες “μπιπ”»

Ο Χ. Κούτρας στην εκπομπή «Αταίριαστοι» τόνισε την αναγκαιότητα ενότητας μετά τον βανδαλισμό του μνημείου στην Καισαριανή, καλώντας σε κοινωνική αλληλεγγύη.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Χ. Κούτρας, κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Αταίριαστοι», αναφέρθηκε στον πρόσφατο βανδαλισμό του μνημείου των εκτελεσθέντων κομμουνιστών στην Καισαριανή, τονίζοντας την ανάγκη για μεγαλύτερη αλληλεγγύη στην κοινωνία. Υπογράμμισε ότι οι συζητήσεις για διχαστικά θέματα είναι περιττές, καθώς ο εμφύλιος πόλεμος έχει πια τελειώσει.

Η τοποθέτησή του προκάλεσε έντονη συζήτηση, καθώς πολλοί εκφράζουν την ανησυχία τους για την επαναλαμβανόμενη ιστορική λήθη και τον βανδαλισμό συμβόλων. Η ανάγκη για ενότητα και συνεργασία είναι πιο επιτακτική από ποτέ, προκειμένου να προχωρήσουμε μπροστά χωρίς τις βαριές κληρονομιές του παρελθόντος.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Χ. Κούτρας: «Ο εμφύλιος έχει τελειώσει – Χρειαζόμαστε περισσότερη αλληλεγγύη παρά να συζητάμε διάφορες “μπιπ”»