VIDEO

Ν. Σαλάτας για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Θα σώζαμε τον οργανισμό αν δεν είχα διωχθεί»

Ο πρώην πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ ισχυρίζεται ότι η απομάκρυνσή του άφησε τον οργανισμό εκτεθειμένο και στερημένο από κρίσιμες διοικητικές παρεμβάσεις

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο πρώην πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, Ν. Σαλάτας, εκφράζει τη θέση του ότι η απομάκρυνσή του από τον οργανισμό είχε σοβαρές συνέπειες για τη λειτουργία του. Σύμφωνα με τον ίδιο, η παρουσία του θα μπορούσε να είχε συμβάλει στη διάσωση και ενίσχυση του ΟΠΕΚΕΠΕ σε κρίσιμες στιγμές.

Στην τοποθέτησή του, αναφέρεται σε συγκεκριμένα μέτρα και στρατηγικές που σχεδίαζε να εφαρμόσει, τα οποία θα είχαν θετική επίδραση στους αγρότες και την αγροτική πολιτική. Η δήλωσή του αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο οργανισμός και τις ανάγκες για ανανέωση και βελτίωση στη διαχείρισή του.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ν. Σαλάτας για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Θα σώζαμε τον οργανισμό αν δεν είχα διωχθεί»