VIDEO

Θεσσαλονίκη: 2ος Δρόμος Υγείας του νοσοκομείου Παπαγεωργίου

Δεύτερος Δρόμος Υγείας στη Θεσσαλονίκη με στόχο την ενημέρωση και στήριξη των ογκολογικών ασθενών μέσα από τον αθλητισμό και την εθελοντική προσφορά

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025, το νοσοκομείο Παπαγεωργίου οργανώνει τον 2ο Δρόμο Υγείας, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τη φροντίδα στον καρκίνο. Οι συμμετοχές θα στηρίξουν τον Σύλλογο Φίλων του νοσοκομείου, «Η Αντηρίδα», ενισχύοντας τη σημαντική εθελοντική του δράση.

Διακεκριμένοι αθλητές, όπως η παραολυμπιονίκης Χριστίνα Γκέντσου και η πρωταθλήτρια Πολυνίκη Εμμανουηλίδου, θα συμμετάσχουν, προωθώντας τη σημασία της άσκησης στην πρόληψη του καρκίνου. Παράλληλα, οι δρομείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν τη νέα πτέρυγα Μονάδας Βραχείας Νοσηλείας, που θα ενισχύσει τις υπηρεσίες για τους ογκολογικούς ασθενείς.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Θεσσαλονίκη: 2ος Δρόμος Υγείας του νοσοκομείου Παπαγεωργίου