Μ. Βορίδης: «Είχαμε δει την αύξηση των αιτήσεων και είχε επισημανθεί ως πρόβλημα»
Ο Μάκης Βορίδης αποκαλύπτει προκλήσεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ και τονίζει την ανάγκη βελτίωσης της διαχείρισης των επιδοτήσεων
Ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης, αναφέρεται στην αύξηση των αιτήσεων που παρατηρήθηκε στον ΟΠΕΚΕΠΕ, υπογραμμίζοντας ότι το θέμα είχε επισημανθεί νωρίτερα ως πρόβλημα. Η παρέμβασή του φωτίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο οργανισμός και τις επιπτώσεις αυτές στη διαχείριση των πόρων.
Στο πλαίσιο της συζήτησης, ο Βορίδης επισημαίνει την ανάγκη για καλύτερη εποπτεία και διαφάνεια, προκειμένου να διασφαλιστεί η ορθολογική κατανομή των επιδοτήσεων. Η δήλωσή του εγείρει ερωτήματα σχετικά με τις πρακτικές που ακολουθούνται και ενδεχόμενες πολιτικές ευθύνες.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.