VIDEO
Στο νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μετά απο αδιαθεσία
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος νοσηλεύεται στο Γεώργιος Γεννηματάς μετά από ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο με σταθερή κατάσταση υγείας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς έπειτα από ένα ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο που υπέστη. Οι ιατρικές αρχές προχώρησαν σε άμεσες εξετάσεις για να αξιολογήσουν την κατάσταση της υγείας του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση του Αρχιεπισκόπου θεωρείται σταθερή και οι θεράποντες ιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της ανάρρωσής του. Οι πιστοί και οι συνεργάτες του εκφράζουν την ανησυχία τους και ευχονται για ταχεία ανάρρωση.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.