VIDEO

Αδ. Γεωργιάδης: «Πριν τη λήξη της θητείας μου το Αττικό δεν θα έχει ράντζα»

Δέσμευση Γεωργιάδη για αναβάθμιση του Αττικού νοσοκομείου με στόχο την εξάλειψη των ράντζων και τη βελτίωση των συνθηκών νοσηλείας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε ότι πριν την ολοκλήρωση της θητείας του, το Αττικό νοσοκομείο θα έχει απαλλαγεί από την παρουσία ράντζων. Ανέφερε ότι οι προσπάθειες για την αναβάθμιση των υποδομών και την ενίσχυση του προσωπικού προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στην εκπομπή «Επόμενη Μέρα», ο υπουργός τόνισε τη σημασία της βελτίωσης των συνθηκών νοσηλείας για τους ασθενείς. Η δέσμευσή του για ένα νοσοκομείο χωρίς ράντζα αντικατοπτρίζει τις ευρύτερες προσπάθειες της κυβέρνησης να ενισχύσει το δημόσιο σύστημα υγείας.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Αδ. Γεωργιάδης: «Πριν τη λήξη της θητείας μου το Αττικό δεν θα έχει ράντζα»