VIDEO

Α. Γεωργιάδης για απλήρωτους εργαζομένους στο Αττικόν: «Έχουν πληρωθεί»

Ο Υπουργός Υγείας διαψεύδει καταγγελίες για απλήρωτους εργαζομένους στο Αττικόν και τονίζει την πλήρη αποπληρωμή τους

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Αττικόν έχουν ήδη λάβει τις πληρωμές τους, αναφέροντας ότι δεν υφίσταται θέμα απλήρωτης εργασίας. Στις δηλώσεις του, τόνισε τη σημασία της διαφάνειας και της έγκαιρης αποζημίωσης των εργαζομένων στον τομέα της υγείας.

Παράλληλα, επεσήμανε τις συνολικές προσπάθειες της κυβέρνησης για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και της χρηματοδότησης στα δημόσια νοσοκομεία. Η δήλωση αυτή έρχεται σε μια περίοδο που οι ανησυχίες για τις εργασιακές συνθήκες στον τομέα της υγείας είναι έντονες.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Α. Γεωργιάδης για απλήρωτους εργαζομένους στο Αττικόν: «Έχουν πληρωθεί»