VIDEO

Στρ. Σιμόπουλος: «”Αντάρτικο” είναι να καίγεται το πελεκούδι και να έχεις διαφορετική αντίληψη από την κυβέρνηση»

Βουλευτής της ΝΔ εκφράζει προβληματισμό για τον διορισμό μελών στο ΔΣ της ΔΕΘ, τονίζοντας την ανάγκη διαφάνειας και συμμετοχικότητας

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Στράτος Σιμόπουλος, εξέφρασε τις επιφυλάξεις του σχετικά με τη διαδικασία διορισμού μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Σε δηλώσεις του, τόνισε ότι η διαφωνία αυτή μπορεί να θεωρηθεί “αντάρτικο”, υποδεικνύοντας τη σημασία της διαφορετικής αντίληψης από την κυβερνητική γραμμή.

Ο Σιμόπουλος επικεντρώθηκε στην ανάγκη για διαφάνεια και συμμετοχή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, επισημαίνοντας ότι οι προτάσεις του δεν προέρχονται από αντιπολιτευτική διάθεση, αλλά από την επιθυμία για καλύτερη λειτουργία του θεσμού. Η τοποθέτησή του αναδεικνύει τις εσωτερικές προκλήσεις της κυβέρνησης και τη σημασία του διαλόγου για την προώθηση της ανάπτυξης στην περιοχή.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Στρ. Σιμόπουλος: «”Αντάρτικο” είναι να καίγεται το πελεκούδι και να έχεις διαφορετική αντίληψη από την κυβέρνηση»