VIDEO

Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου: «Είναι μένος έναντι στο Δήμο – Το ποσό για τη συναυλία ήταν πολύ λογικό»

Ο δήμαρχος απαντά στις αντιδράσεις για τη συναυλία, υποστηρίζοντας το λογικό του κόστους και τη σημασία των πολιτιστικών εκδηλώσεων

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου αναφέρθηκε στα παράπονα των πολιτών σχετικά με το κόστος της συναυλίας της Κλαυδίας, τονίζοντας ότι το ποσό ήταν λογικό και ανταγωνίζεται άλλες εκδηλώσεις της περιοχής. Επιπλέον, χαρακτήρισε την αντίδραση του κόσμου ως μένος κατά του Δήμου, υπογραμμίζοντας ότι η διοργάνωση τέτοιων πολιτιστικών εκδηλώσεων είναι σημαντική για την κοινωνία.

Στη διάρκεια της συνέντευξης, ο Δήμαρχος ανέφερε ότι οι συναυλίες προσφέρουν ψυχαγωγία και ενισχύουν τη ζωή της τοπικής κοινότητας. Κάλεσε τους δημότες να στηρίξουν τις πρωτοβουλίες του Δήμου, επισημαίνοντας τη σημασία της πολιτιστικής ανάπτυξης στην περιοχή.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου: «Είναι μένος έναντι στο Δήμο – Το ποσό για τη συναυλία ήταν πολύ λογικό»