Ν. Ανδρουλάκης: «Πετάμε πολύτιμη φθηνή ενέργεια γιατί η κυβέρνηση δεν επένδυσε στην αποθήκευση»
Κριτική στην κυβερνητική πολιτική για την ενέργεια με έμφαση στην ανάγκη επενδύσεων αποθήκευσης και αξιοποίησης των ενεργειακών πόρων
Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, αναφέρθηκε στην ανάγκη επένδυσης στην αποθήκευση ενέργειας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου από τη ΔΕΘ. Τόνισε πως η απουσία κατάλληλων υποδομών οδηγεί σε σπατάλη πολύτιμης και οικονομικής ενέργειας, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της ενεργειακής αυτονομίας της χώρας.
Ο Ανδρουλάκης υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει δράσεις για τη βελτίωση της ενεργειακής πολιτικής, προκειμένου να επωφεληθεί ολόκληρη η κοινωνία. Η έλλειψη στρατηγικής σχεδίασης στο τομέα της ενέργειας, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομία και στο περιβάλλον.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.