VIDEO

Ν. Ανδρουλάκης: «Πετάμε πολύτιμη φθηνή ενέργεια γιατί η κυβέρνηση δεν επένδυσε στην αποθήκευση»

Κριτική στην κυβερνητική πολιτική για την ενέργεια με έμφαση στην ανάγκη επενδύσεων αποθήκευσης και αξιοποίησης των ενεργειακών πόρων

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, αναφέρθηκε στην ανάγκη επένδυσης στην αποθήκευση ενέργειας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου από τη ΔΕΘ. Τόνισε πως η απουσία κατάλληλων υποδομών οδηγεί σε σπατάλη πολύτιμης και οικονομικής ενέργειας, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της ενεργειακής αυτονομίας της χώρας.

Ο Ανδρουλάκης υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει δράσεις για τη βελτίωση της ενεργειακής πολιτικής, προκειμένου να επωφεληθεί ολόκληρη η κοινωνία. Η έλλειψη στρατηγικής σχεδίασης στο τομέα της ενέργειας, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομία και στο περιβάλλον.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ν. Ανδρουλάκης: «Πετάμε πολύτιμη φθηνή ενέργεια γιατί η κυβέρνηση δεν επένδυσε στην αποθήκευση»