Πρ. Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκ. Δράμας: «Αντί να συζητάμε για τα προβλήματά μας, λέμε για την αστυνομία»
Η απογοήτευση του προέδρου των εργαζομένων του Νοσοκομείου Δράμας για την έλλειψη ουσιαστικού διαλόγου και τη στροφή σε δευτερεύοντα ζητήματα
Ο Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Δράμας, Γιάννης Παπαδόπουλος, εκφράζει την ανησυχία του για την κατάσταση των εργαζομένων και την ακύρωση της προγραμματισμένης επίσκεψης του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Αντί να εστιάζουν στα σοβαρά προβλήματα του νοσοκομείου, οι συζητήσεις περιστρέφονται γύρω από την παρουσία της αστυνομίας.
Ο κ. Παπαδόπουλος τονίζει την ανάγκη για ουσιαστικό διάλογο και την επίλυση των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι. Η κατάσταση αυτή υπογραμμίζει τις προτεραιότητες που τίθενται, με τους εργαζομένους να ζητούν την προσοχή και την υποστήριξη των αρμόδιων φορέων.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.