Ταρέμι: «Είναι σαν να μη θέλουν το Ιράν στα νοκ άουτ»
Ο Μεχντί Ταρέμι κατηγορεί τη FIFA και τον Τζιάνι Ινφαντίνο για τη μεταχείριση του Ιράν στο Μουντιάλ, μετά την τρίτη θέση στον 7ο όμιλο.

Ο Μεχντί Ταρέμι εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της FIFA και του Τζιάνι Ινφαντίνο, καταγγέλλοντας ότι το Ιράν δεν αντιμετωπίζεται ισότιμα στο Μουντιάλ και πως οι συνθήκες για την αποστολή του είναι άδικες, με συνεχείς μετακινήσεις και χωρίς δυνατότητα παραμονής στις ΗΠΑ. Ο αρχηγός της ιρανικής ομάδας, που τερμάτισε τρίτη στον όμιλό της και περιμένει την πρόκριση στους «32», υποστήριξε ότι είχαν δοθεί υποσχέσεις για λύσεις που δεν τηρήθηκαν, ενώ τόνισε πως η ομάδα θα συνεχίσει να παλεύει στέλνοντας μήνυμα ειρήνης.
Πιο αναλυτικά
Ο Μεχντί Ταρέμι εξαπέλυσε επίθεση κατά της FIFA και του προέδρου της, Τζιάνι Ινφαντίνο, εκφράζοντας τη δυσαρέσκεια του για τον τρόπο που αντιμετωπίζεται το Ιράν στο Μουντιάλ.
Το Ιράν τερμάτισε στην τρίτη θέση του έβδομου όμιλου και περιμένει τα αποτελέσματα των υπόλοιπων ομίλων, ώστε να δει αν θα βρεθεί ανάμεσα στις οκτώ καλύτερες τρίτες ομάδες που θα προκριθούν στη φάση των 32 του Μουντιάλ.
Μετά το τέλος του αγώνα με την Αίγυπτο, ο Μεχντί Ταρέμι ξέσπασε. Ο αρχηγός του Ιράν και ποδοσφαιριστής του Ολυμπιαού υποστήριξε ότι η αποστολή της ομάδας του δεν απολαμβάνει τις ίδιες συνθήκες με τις υπόλοιπες εθνικές ομάδες, καθώς δεν μπορεί να παραμένει στις Ηνωμένες Πολιτείες και αναγκάζεται να πραγματοποιεί συνεχόμενα ταξίδια πριν και μετά από κάθε αγώνα.
Ο Ταρέμι αποκάλυψε, μάλιστα, ότι ο πρόεδρος της FIFA, Τζιάνι Ινφαντίνο, είχε επισκεφθεί τα αποδυτήρια της ομάδας μετά την πρεμιέρα απέναντι στη Νέα Ζηλανδία, διαβεβαιώνοντας τους παίκτες πως θα επιλύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, κάτι που δεν έγινε.
«Αυτό το Μουντιάλ είναι καταστροφή για εμάς. Δεν έχουμε τις συνθήκες που αξίζουν σε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Αν η FIFA θεωρεί ότι όλο αυτό είναι δίκαιο, τότε δεν έχουμε να πούμε κάτι. Για εμάς, όμως, είναι άδικο. Ο Ινφαντίνο μάς υποσχέθηκε ότι θα αλλάξουν τα πράγματα, όμως δεν έγινε τίποτα. Είναι σαν να μη θέλουν να περάσουμε στα νοκ άουτ», δήλωσε.
BREAKING — Taremi Slams FIFA:
“This World Cup Has Been A Disaster!” pic.twitter.com/shG0B22AbU
— Pamphlets (@PamphletsY) June 27, 2026
Ο αρχηγός του Ιράν τόνισε ακόμα πως η ομάδα του θα συνεχίσει να παλεύει μέχρι τέλους, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα ειρήνης.
«Αγωνιζόμαστε για τον λαό μας και θέλουμε να τον κάνουμε περήφανο. Θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα ειρήνης σε όλο τον κόσμο, όμως δυστυχώς δεν νιώθουμε ότι υπάρχει η ίδια αντιμετώπιση απέναντί μας», ανέφερε ο επιθετικός του Ολυμπιακού.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.