SPORTS

Αλόνσο: «Δεν παίξαμε, όπως θα έπρεπε να παίξουμε»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Αναλυτικά, όσα ανέφερε ο Ντιέγκο Αλόνσο:

«Αναμφισβήτητα η αποβολή ήταν σημαντική για το παιχνίδι, αλλά πέρα από αυτό εμείς δεν παίξαμε όπως θα έπρεπε να παίξουμε. Βεβαίως στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε καλύτερα αλλά η αποβολή σίγουρα ήταν καθοριστική.

Όταν έχεις έναν αντίπαλο που κλείνεται και αμύνεται στην περιοχή του και εμείς παίζουμε με παίκτη λιγότερο, τα πράγματα δυσκολεύουν. Επίσης φάνηκε ότι δεν ήμασταν σε καλή κατάσταση από την πρώτη στιγμή, δεν μας έβγαινε τίποτα».//ΔΜ

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Αλόνσο: «Δεν παίξαμε, όπως θα έπρεπε να παίξουμε»