ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ για Γεωργιάδη: Αθλιος ο τρόπος που απευθύνθηκε σε εργαζόμενους του ΕΣΥ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Επίθεση στον Αδωνι Γεωργιάδη εξαπολύει ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή, όπως υποστηρίζει, τον «άθλιο τρόπο με τον οποίο για μια ακόμη φορά απευθύνθηκε σε εργαζόμενους του δημοσίου συστήματος υγείας».

Ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαλεί τον κ. Γεωργιάδη ότι «βρίζει τους εργαζόμενους του κλάδου ως «κάφρους», επιδίδεται συστηματικά στη διάλυση και ιδιωτικοποίηση του δημόσιου συστήματος υγείας, οδηγώντας σε απόγνωση εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες, αλλά και το σύνολο του νοσηλευτικού προσωπικού».

Και προσθέτει ότι ο κ. Γεωργιάδης «έχει στο βιογραφικό του το κλείσιμο δημόσιων νοσοκομείων και άλλων δημόσιων δομών υγείας, τη συρρίκνωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, τον αποκλεισμό των ανασφάλιστων από την υγειονομική και φαρμακευτική περίθαλψη σε περίοδο οικονομικής κρίσης»

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

ΣΥΡΙΖΑ για Γεωργιάδη: Αθλιος ο τρόπος που απευθύνθηκε σε εργαζόμενους του ΕΣΥ