Η Maserati βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης και εξετάζει την ανάπτυξη επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων, όπως η Quattroporte, για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ θερμικών και πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων. Ο διευθύνων σύμβουλος Santo Ficili τόνισε την ανάγκη να προσφέρει η εταιρεία όλες τις επιλογές στους πελάτες, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προετοιμάζεται για την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Παρά την αρχική πρόθεση να λανσάρει την ηλεκτρική Quattroporte το 2028, η Maserati αναβάλλει την παραγωγή της και επικεντρώνεται στα υβριδικά συστήματα, λόγω των τρεχουσών προκλήσεων και της αβεβαιότητας για το πότε θα γίνει η πλήρης μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Πιο αναλυτικά
H Τρίαινα βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης, για να σώσει το τομάρι της. Αναζητεί λύσεις που θα αυξήσουν τις πωλήσεις και μια επαναφορτιζόμενη υβριδική Maserati Quattroporte φαίνεται να έχει νόημα στην παρούσα φάση.
Τα PHEV συστήματα γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ των αμιγώς θερμικών και των πλήρως ηλεκτρικών επιλογών. Προσφέροντας ανώτερες επιδόσεις, καλύτερη οικονομία και χαμηλότερους ρύπους από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αλλά γλιτώνοντας το επιπλέον βάρος, την έλλειψη συναισθήματος και την ανάγκη φόρτισης στο ταξίδι που συνοδεύουν τα BEV.
Κάπως έτσι, η Maserati Quattroporte θα μπορούσε να συνδυάσει τα καλά των δύο κόσμων
Ο διευθύνων σύμβουλος Santo Ficili δήλωσε ότι η εταιρεία του πρέπει να προσφέρει στους πελάτες της «όλες τις επιλογές» καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προετοιμάζεται για την 100% ηλεκτρική κίνηση.
«Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι πρέπει να μιλήσουμε με τους πελάτες μας, επειδή είναι λίγο μπερδεμένοι αυτή τη στιγμή», είπε. «Μπορείτε να φανταστείτε: PHEV, BEV, ήπια υβριδικά… Πρέπει να μείνουμε σε επαφή με τους πελάτες μας».
Ο Ficili πρόσθεσε: «Δεν ξέρω πότε θα υιοθετήσουμε πλήρως τα BEV. Σίγουρα στο μέλλον, αλλά δεν ξέρω πότε η αυτοκινητοβιομηχανία θα στραφεί ολοκληρωτικά προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι θέμα χρόνου. Ενδιάμεσα, πρέπει να εξετάσουμε τους κινητήρες MHEV και PHEV».
Έως τώρα, γνωρίζαμε ότι η Τρίαινα θα γινόταν 100% ηλεκτρική το 2028. Τώρα είναι η πρώτη φορά που ακούμε από επίσημα χείλη ότι είναι ασαφές πότε θα γίνει η BEV μετάβαση.
Τα τρέχοντα μοντέλα της Maserati βασίζονται σε πλατφόρμες που δεν θα φιλοξενούσαν εύκολα plug-in hybrid συστήματα, αλλά η «αδελφή» μάρκα Alfa Romeo είναι έτοιμη να λανσάρει τη νέα Stelvio και τη νέα Giulia.
Οι οποίες θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει κινητήρες εσωτερικής καύσης, BEV και υβριδικά συστήματα.
Η Maserati επρόκειτο να λανσάρει τη νέα Quattroporte εφέτος, ως το πρώτο της αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο. Αλλά πέρυσι ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του αυτοκινήτου 7ης γενιάς αναβάλλεται για το 2028.
Επιπλέον, πριν λίγο καιρό γνωστοποίησε ότι ακύρωσε την παραγωγή της ηλεκτρικής MC20 Folgore. Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να περιμένει λίγο ακόμα για τους Ιταλούς. Τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά φαίνονται ως πιο κατάλληλη λύση, τουλάχιστον για την ώρα.
Συνοπτικά
- Η Maserati σχεδιάζει επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα όπως η Quattroporte για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ θερμικών και πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.
- Η εταιρεία αναβάλλει την παραγωγή της ηλεκτρικής Quattroporte μέχρι το 2028, επικεντρώνοντας στα υβριδικά συστήματα λόγω προκλήσεων στην πλήρη μετάβαση.
- Ο διευθύνων σύμβουλος τόνισε την ανάγκη να προσφέρει όλες τις επιλογές στους πελάτες, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία προετοιμάζεται για πλήρη ηλεκτροκίνηση.
- Τα υβριδικά συστήματα προσφέρουν ανώτερες επιδόσεις και χαμηλότερους ρύπους, ενώ αποφεύγουν τα αρνητικά των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων.