Στη Θεσσαλονίκη εντοπίστηκε ένα πολυτελές SUV Lincoln MKC με αλβανικές πινακίδες, το οποίο δεν έχει πωληθεί επίσημα στην Ευρώπη. Το μοντέλο, που παράγεται από την Lincoln, θυγατρική της Ford, εισήχθη στην αγορά το 2014 και προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης και ποιότητας.
Διαθέτει εκδόσεις με 4κύλινδρους κινητήρες 2.0 και 2.3 λίτρων, ενώ παρατηρείται ότι τέτοιου είδους οχήματα συχνά καταφθάνουν στη χώρα μας από τουρίστες, κυρίως από την Αλβανία. Η παρουσία της Lincoln MKC στη Θεσσαλονίκη έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά εξωτικών αυτοκινήτων που έχουν εντοπιστεί πρόσφατα στην Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά
Δεν είναι η πρώτη φορά που εξωτικά μοντέλα καταφθάνουν στην πατρίδα μας με ξένες πινακίδες. Κυρίως από τουρίστες που απολαμβάνουν την ελληνική ύπαιθρο. Και βέβαια, αρκετοί από αυτούς έρχονται από την Αλβανία. Κάπως έτσι, ξετρυπώσαμε μια Lincoln MKC στη Θεσσαλονίκη.
Το αμερικανικό SUV δεν πουλήθηκε ποτέ επίσημα στην Ευρώπη. Αλλά αυτό δεν εμπόδισε κάποιον εύπορο αγοραστή να αποκτήσει μια Lincoln MKC. Θυμίζουμε ότι μπήκε στην παραγωγή το 2014, ενώ δέχθηκε ανανέωση το 2019 και το 2020 αντικαταστάθηκε από την Corsair.
Αποτέλεσε μια σημαντική προσθήκη στην γκάμα της Lincoln, της premium θυγατρικής της Ford. Τοποθετημένη κάτω από τη μεγαλύτερη MKX -μετέπειτα Nautilus, η MKC βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Ford Escape, αλλά προσφέρει σαφώς ανώτερο επίπεδο άνεσης, ποιότητας και εξοπλισμού.
Αν την πετύχεις στη Θεσσαλονίκη, τώρα θα ξέρεις τι είναι αυτό που βλέπεις μπροστά σου
Το εσωτερικό της Lincoln MKC είναι ντυμένο με πολυτελή υλικά, αν και δεν φαίνεται στις φωτογραφίες που μας έστειλε καλός φίλος του Drive. Ενσωματώνει μάλιστα και τεχνολογίες που ήταν πρωτοποριακές πριν μια δεκαετία, όπως το σύστημα infotainment SYNC 3 με φωνητικό έλεγχο, ενεργή ηχομόνωση και premium ηχοσύστημα.
Θα περίμενες ότι κάτω από το καπό φωλιάζει κάποιο πολυκύλινδρο μοτέρ, αλλά το αμερικανικό SUV των 4,5 m αποτελεί μία από τις μικρές επιλογές στα SUV. Όπως τα αντιλαμβάνονται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Έτσι, οι ιθύνοντες αποφάσισαν ότι θα αρκούσαν δύο εκδόσεις του 4κύλινδρου EcoBoost.
Ήταν διαθέσιμη με 2λιτρο κινητήρα με 240 ίππους και ισχυρότερο 2,3 lt με 285 ίππους. Η κίνηση γινόταν είτε από τους εμπρός είτε και από τους τέσσερις τροχούς.
Πριν ενάμιση μήνα, ένα -επίσης αλβανικών πινακίδων- Avatr 12 φωτογραφήθηκε στα Ιωάννινα. Πρόκειται για την πολυτελή ηλεκτρική μπερλίνα που προέκυψε από την κοινοπραξία της Changan με την CATL και τη Huawei. Οι τρεις κολοσσοί συνεργάστηκαν για ένα μοναδικό αποτέλεσμα.
Αυτό τουλάχιστον εισάγεται σε χώρες της βόρειας Ευρώπης, σε αντίθεση με τη Lincoln. Και βέβαια, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το διαβόητο Tesla Cybertruck του Ελληνοκύπριου Yianni -Γιάννη Χαραλάμπους, γνωστού από τα βίντεο του CarWow.
Το είχαν κατασχέσει οι βρετανικές αρχές ως παράνομο να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο. Και αυτό με αλβανικές πινακίδες εισήχθη στην ευρωπαϊκή ήπειρο.