Ο ιδιοκτήτης ενός μεταχειρισμένου Tesla Model 3 από την Κηφισιά έχει κρατήσει τα προστατευτικά καλύμματα στα καθίσματα για 17 μήνες, με σκοπό να διατηρήσει την άψογη κατάσταση του εσωτερικού.
Αν και το συγκεκριμένο μοντέλο είναι γνωστό για την ποιότητα και την αισθητική του, η απόφαση του ιδιοκτήτη να μην απολαύσει την εμπειρία του οχήματος, κρατώντας τα καλύμματα, γεννά ερωτήματα σχετικά με την λογική αυτής της προσέγγισης.
Το αυτοκίνητο διαθέτει και το πακέτο Acceleration Boost, προσφέροντας εντυπωσιακές επιδόσεις, ωστόσο η συνεχής χρήση των καλυμμάτων φαίνεται να περιορίζει την απόλαυση του νέου αγοραστή.
Πιο αναλυτικά
Όταν είσαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου οχήματος, πάντα ψάχνεις να βρεις τον «ψείρα» πωλητή. Που θα σου εμπνεύσει εμπιστοσύνη ότι έχει προσέξει όσο περισσότερο γίνεται το προς πώληση. Αλλά ένας ιδιοκτήτης από την Κηφισιά μάλλον το παράκανε με το Tesla Model 3 του.
Το Tesla Model 3 είναι ένα εξαιρετικό ηλεκτρικό αλλά η λιτή του προσέγγιση με τη μία οθόνη δεν ταιριάζει στα γούστα όλων. Εκεί που ελάχιστοι θα έχουν αντίρρηση είναι στο λευκό εσωτερικό. Σε συνδυασμό με την πανοραμική ηλιοροφή, αναβαθμίζει πολύ την εικόνα της καμπίνας. Και την καθιστά σαφώς πιο φωτεινή και ευχάριστη.
Έλα όμως που ο πρώτος ιδιοκτήτης μάλλον φοβήθηκε ότι η λευκή επένδυση τεχνητού δέρματος θα λερωθεί. Και προτίμησε να διατηρήσει τα καλύμματα στη θέση τους.
Χρυσοπλήρωσες ένα έξτρα για να μην το καρπώνεσαι και να το χαρεί ο επόμενος; Είναι λογική αυτή;
Πόσο καιρό είναι λογικό να κρατήσεις τα πλαστικά καλύμματα στα καθίσματα; Αναφερόμαστε σε αυτά που φοράει ένα αυτοκίνητο κατά την παράδοση, ώστε να το παραλάβει ο πρώτος αγοραστής σε αψεγάδιαστη κατάσταση.
Μερικοί τα ξηλώνουν αυτοστιγμεί, αμέσως μόλις κάτσουν στο νέο τους απόκτημα. Έχουν τόση λαχτάρα που θέλουν να το χαρούν όσο περισσότερο γίνεται. Αρκετοί τα κρατούν για μερικές μέρες, δύο ή τρεις, άντε καμιά εβδομάδα.
Να παρελάσουν πρώτα όλοι οι φίλοι και γνωστοί και συγγενείς, οπότε προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν τη φθορά που ενδέχεται να προκληθεί στο εσωτερικό. Και μόλις κοπάσει ο πρώτος ενθουσιασμός, τα αφαιρούν.
Αλλά να τα ανέχεσαι συνέχεια; Από τον Δεκέμβριο του 2023 έως σήμερα; Είναι 17 γεμάτοι μήνες. Και αν η ηλεκτρική μπερλίνα παραλήφθηκε στις αρχές του Δεκεμβρίου, τότε 18! Δεν θα περίμενες βέβαια ότι ένα αυτοκίνητο τέτοιου ιδιοκτήτη θα είχε το παραμικρό σημαδάκι. Γρατζουνιά ή ατέλεια, σε αμάξωμα και ζάντες.
Αυτό που θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε είναι αν λέγοντας «καλύμματα», ο επίδοξος πωλητής εννοεί και το κουκούλωμα και της κεντρικής κονσόλας. Αχρηστεύοντας κάμποσους χώρους για μικροαντικείμενα και το σημαντικότερο, τις δύο θέσεις ασύρματης φόρτισης. Και αν έχει αφαιρεθεί το πλαστικό από το σήμα στο τιμόνι.
Πρόσεξε ακόμα ότι επί συνόλου 33 φωτογραφιών, πάνω από το 1/3 εστιάζουν στα καλύμματα στην καμπίνα. Προκειμένου να πεισθεί ο αγοραστής ότι δύσκολα θα βρει πιο αψεγάδιαστο Model 3. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι δεν υπάρχει κάτι ανάλογο.
Το προς πώληση Tesla Model 3 φοράει και το πακέτο Acceleration Boost. Που μειώνει το 0-100 από τα 4,4” στα 3,8”. Θα είναι ενδιαφέρουσα εμπειρία να τερματίζεις το δεξί πεντάλ, να επιταχύνεις σαν τον μουρλό και να προσπαθείς να κρατηθείς στο «γλιστερό» κάθισμά σου. Ενώ ακούς το «τσικ-τσικ» από τις ζελατίνες…