Η Nissan παρουσίασε το νέο Z9, ένα οικονομικό plug-in υβριδικό διπλοκάμπινο που θα διατίθεται αποκλειστικά στην Κίνα, με τιμή εκκίνησης μόλις €19.200. Το μοντέλο παράγεται από τη Zhengzhou Nissan και συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 lt με ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας ισχύ έως 435 ίππους.
Διαθέτει δύο εκδόσεις μπαταρίας, με ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται από 60 έως 135 km. Οι τιμές κυμαίνονται ανάλογα με την έκδοση, ξεκινώντας από €14.600 για την πιο βασική βενζινοκίνητη παραλλαγή και φτάνοντας τα €26.900 για την πλήρως εξοπλισμένη.
Πιο αναλυτικά
Ο πόλεμος τιμών στην Κίνα καλά κρατεί. Και όποιος επιθυμεί να επιβιώσει, πρέπει να τον ακολουθήσει. Κάπως έτσι, το Nissan Z9 θα ξεκινά να πωλείται από μόλις €19.200. Όχι και πολλά χρήματα για επαναφορτιζόμενο υβριδικό pick-up, δεν συμφωνείς;
Το Nissan Z9 αποτελεί προϊόν της Zhengzhou Nissan, του κλάδου της κοινοπραξίας της Dongfeng με τους Ιάπωνες που επικεντρώνεται στα φορτηγά. Η plug-in hybrid διάταξη έρχεται να συμπληρώσει τις ήδη υπάρχουσες εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ.
Έτσι, αν κάποιος θέλει το φθηνότερο δυνατό Nissan Z9, θα επιλέξει την απολύτως φθηνότερη εκδοχή, αυτή κοστίζει από €14.600. Το PHEV ξεκινά από τα €19.200, θα πρέπει να διανύσεις κάμποσα χιλιόμετρα πριν έρθει η ώρα της απόσβεσης.
Με 435 ίππους και δυνατότητα να ηλεκτροδοτήσεις συσκευές, το PHEV διπλοκάμπινο αποτελεί ένα μοντέλο που σου λύνει τα χέρια
Με μήκος 5.494 mm και μεταξόνιο 3.300 mm, αγοράζεις πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματά σου. Διατίθεται αποκλειστικά με διάταξη διπλής καμπίνας, καθίσματα για πέντε άτομα και πίσω καρότσα μήκους 1.520 mm.
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 lt με μονό ηλεκτροκινητήρα. Ανάλογα με την έκδοση, η συνολική ισχύς ανέρχεται είτε στους 326 είτε στους 435 ίππους, με τις δύο εκδόσεις να αποδίδουν την εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 800 Nm.
Η οποία μεταφέρεται στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η λιγότερο ισχυρή έκδοση διαθέτει μπαταρία 17 kWh, επιτρέποντας ηλεκτρική αυτονομία 60 km.
Για όσους θέλουν κάτι περισσότερο, η μεγαλύτερη μπαταρία των 32,85 kWh επεκτείνει την αυτονομία στα 135 km. Όπως πάντα, να θυμάσαι ότι αυτά τα νούμερα αφορούν τον πιο αισιόδοξο κύκλο δοκιμών NEDC.
Τα €19.200 αφορούν τη μικρότερη έκδοση. Η ισχυρότερη και πιο ταξιδιάρικη κοστίζει €20.600. Ενώ αν επιθυμείς την πιο καλοεξοπλισμένη έκδοση με όλα τα κομφόρ, θα κληθείς να πληρώσεις €26.900.
Αν πάλι είσαι από αυτούς που θεωρούν ότι το σωστό διπλοκάμπινο πρέπει να καταναλώνει πετρέλαιο και να έχει χειροκίνητο κιβώτιο -6άρι στην προκειμένη περίπτωση, θα τη βγάλεις καθαρή με μόλις €14.600.