Η Toyota αποκαλύπτει λεπτομέρειες για το νέο off-roader της, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026. Πρόκειται για ένα μικρομεσαίο SUV με τετραγωνισμένη σχεδίαση, που παραπέμπει στο Compact Cruiser EV concept του 2021 και θα έχει μήκος περίπου 4,5 μέτρα.
Θα βασίζεται στην πλατφόρμα IMV-0 και πιθανώς θα εξοπλίζεται με κινητήρα 2,8 λίτρων απόδοσης 204 PS, που χρησιμοποιείται και στο υπάρχον Land Cruiser. Η νέα αυτή προσθήκη θα διαθέτει σασί τύπου σκάλας, μόνιμη τετρακίνηση και θα είναι σχεδιασμένη για να ανταγωνίζεται στην κατηγορία C-SUV.
Πιο αναλυτικά
Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε που η Toyota παρουσίασε τη σκιώδη σιλουέτα ενός μικρού, τετραγωνισμένου SUV κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας του Land Cruiser 250.
Έκτοτε, υπήρξαν μερικοί υπαινιγμοί ότι ο ιαπωνικός κολοσσός συνεχίζει την ανάπτυξη αυτού του μικρού off-roader. Πλέον φαίνεται πως μπορούμε να έχουμε μια αρκετά καθαρή εικόνα για το πως μπορεί να μοιάζει. Η λήψη προέρχεται από αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας στις Φιλιππίνες.
Η Toyota υπέβαλε την αίτηση ήδη από τον Ιανουάριο του 2024, αλλά η φωτογραφία δεν είχε δει μέχρι σήμερα το φως της δημοσιότητας. Η εικόνα αποκαλύπτει ένα μικρομεσαίο πεντάθυρο SUV με τετραγωνισμένη σχεδίαση. Με τη συνολική του σιλουέτα να παραπέμπει άμεσα στο επίσημο teaser. Ξεχωρίζουν επίσης τα τονισμένα φτερά, οι παχιές πίσω κολόνες αλλά και η σχεδόν κάθετη πίσω όψη με τη ρεζέρβα τοποθετημένη στην πίσω πόρτα, όπως στα παραδοσιακά off-roader.
To νέο off-roader της Toyota θα παρουσιαστεί επίσημα το 2026 και θα εξοπλίζεται με σασί τύπου σκάλας και μόνιμη τετρακίνηση
Αξιολογώντας το συνολικό ντιζάιν, θα μπορούσαμε να πούμε ότι πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη του Compact Cruiser EV concept που παρουσίασε η Toyota το 2021. Μόνο που εδώ φαίνεται σημαντικά μεγαλύτερο.
Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα, η έκδοση παραγωγής του μικρού Land Cruiser (ίσως ονομαστεί FJ Cruiser) θα έχει μήκος περίπου 4,5 m τοποθετώντας το στην καρδιά των C-SUV. Αντί να βασιστεί στην πιο εξελιγμένη πλατφόρμα TNGA-F των μεγαλύτερων Land Cruiser 250 και 300, το νέο μοντέλο αναμένεται να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα IMV-0 που θα δούμε στο νέο Hilux.
Ως προς τα κινητήρια σύνολα δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πολλές λεπτομέρειες. Δημοσιογραφικές πηγές από την Ιαπωνία ωστόσο αναφέρουν πως η εταιρεία μπορεί να χρησιμοποιήσει τον 4κύλινδρο των 2,8 lt και 204 PS που φορά και το εν κυκλοφορία Land Cruiser.
Αν και δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι το σχέδιο αντιπροσωπεύει την τελική μορφή του μοντέλου παραγωγής, είναι σίγουρα ένα πολλά υποσχόμενο δείγμα για το τι μας επιφυλάσσει το μέλλον. Ας ελπίσουμε ότι η Toyota θα μας προσφέρει λίγες ακόμα «γεύσεις» πριν από την αναμενόμενη παρουσίαση στις αρχές του 2026.
To μόνο σίγουρο είναι πως θα δούμε ένα γνήσιο off-roader με σασί τύπου σκάλας, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και φυσικά, μόνιμη τετρακίνηση.