Η Κύπρος υποδέχεται δύο εμβληματικά μοντέλα της Ferrari, την F40 και την LaFerrari, που προσθέτουν λάμψη στους δρόμους της Μεγαλόνησου. Η F40, με βρετανικές πινακίδες, και η LaFerrari, με γερμανικές, δεν είναι οι μόνες πανάκριβες υπερ-αυτοκινητικές παρουσίες στην Κύπρο, όπου η αναλογία υπεραυτοκινήτων προς κατοίκους είναι εντυπωσιακή.
Παράλληλα, αναμένονται και νέες αφίξεις, όπως η Ferrari F80, που θα μπορούσε να κάνει την εμφάνισή της πρώτα στην Κύπρο. Η παρουσίαση της 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa στην Πάφο υπογραμμίζει τη σημασία της κυπριακής αγοράς για την ιταλική φίρμα.
Πιο αναλυτικά
Ferrari F40, LaFerrari, δύο θρύλοι του Maranello που δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο. Ουσιαστικά αποτέλεσαν την κορωνίδα στην γκάμα της ιταλικής φίρμας ανά εποχή, με ενδιάμεσους σταθμούς την F50 και την Enzo.
Τώρα, τα δύο κορυφαία δημιουργήματα θα κοσμούν τους δρόμους της Κύπρου. Αφίχθησαν τις προηγούμενες μέρες στη Μεγαλόνησο, η μεν Ferrari F40 με τιμόνι δεξιά και βρετανικές πινακίδες. Ενώ η LaFerrari με τιμόνι αριστερά και γερμανικές πινακίδες. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε πανάκριβα hypercars στους κυπριακούς δρόμους.
Αν και οι αποστάσεις είναι μικρές, η αναλογία υπεραυτοκινήτων προς κατοίκους είναι κατά πολύ ανώτερη από αυτή στην ελλαδική επικράτεια
Ήδη κυκλοφορούν 6-7 Lamborghini Revuelto, ενώ δεν θα περάσει καιρός μέχρι να εμφανιστεί και η πρώτη Ferrari F80. Η διάδοχος της LaFerrari παρουσιάστηκε επίσημα στις 17 Οκτωβρίου 2024 και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στα τέλη της φετινής χρονιάς. Μην απορήσεις αν πρώτα πατήσει τους τροχούς της σε κυπριακό παρά σε ελλαδικό έδαφος.
Σε άλλες περιπτώσεις έχουμε δει Bugatti, κορυφαίες Porsche, Aston Martin και γενικά την αφρόκρεμα της αυτοκίνησης. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα του kerkida.net, το βράδυ της Πέμπτης έγινε η παρουσίαση της 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa στην Πάφο. Με την κίνηση να έχει ιδιαίτερη σημειολογία για το με πόση σημασία προσεγγίζει το Maranello την κυπριακή αγορά.
Θυμίζουμε ότι η Ferrari F40 πρωτοκυκλοφόρησε το 1987, σε λίγα περισσότερα από 1.300 τεμάχια. Ήταν το τελευταίο μοντέλο δρόμου εγκεκριμένο από τον ίδιο τον Enzo Ferrari. Η LaFerrari ακολούθησε το 2013 και αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό hypercar της ιταλικής φίρμας. Με την ισχύ της να φτάνει τους 963 ίππους.
Την ίδια στιγμή, τα λαγωνικά του Drive συνέλαβαν μια Porsche 911 S/T με ελληνικές πινακίδες. Θυμίζουμε ότι το συλλεκτικό πισωμήχανο κουπέ ξεκινά από τα €463.340 στην πατρίδα μας.
Ενώ τιμάται από €334.879 στη Γερμανία και «μόλις» $290.000 στις ΗΠΑ, ήτοι €256.000.