Το Dongfeng Nammi 06, ένα νέο ηλεκτρικό SUV από την Κίνα, παρουσιάστηκε επίσημα και προσφέρει ανταγωνιστική τιμή κάτω από €10.000, με βασική έκδοση στα €9.750.
Το μοντέλο, που έχει σχεδιαστεί με επιρροές από το Kia EV3, διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων και δύο επιλογές μπαταρίας, με αυτονομία έως 471 χιλιόμετρα κατά CLTC.
Παρά το ότι οι μπαταρίες του είναι μικρότερες σε χωρητικότητα από αυτές του Kia, το Nammi 06 υπόσχεται γρήγορη φόρτιση και ευρύχωρη καμπίνα με καινοτόνο σχεδιασμό στο εσωτερικό του.
Πιο αναλυτικά
Όχι, δεν σε γελά το μνημονικό σου. Έχεις ξαναδιαβάσει για έναν κινεζικό κλώνο του Kia EV3. Ήταν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, που είχαν διαρρεύσει από το κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής. Αλλά τώρα έγινε η επίσημη παρουσίαση και πλέον γνωρίζουμε τα πάντα για το Dongfeng Nammi 06.
Ενώ η Kia δεν έχει αποφασίσει ακόμα αν θα προσφέρει το EV3 στην Κίνα, οι Κινέζοι δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη. Το Dongfeng Nammi 06 κοπιάρει ανερυθρίαστα την εμφάνιση του κορεατικού μοντέλου σε μια άκρως δελεαστική τιμή αγοράς. Η βασική έκδοση τιμάται μόλις €9.750, ενώ η ακριβότερη φτάνει τα €13.500.
Ηλεκτρικό B-SUV σε τιμή κάτω από €10 χιλιάρικα; Ξαφνικά, το γενόσημο γίνεται εξαιρετικά ελκυστικό
Και μη νομίζεις ότι οι προδιαγραφές του δεν είναι ικανές. Βασίζεται στην πλατφόρμα Quantum Architecture No. 3 της Dongfeng. Η ισχύς προέρχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 184 ίππους και 290 Nm.
Οι μπαταρίες πάντως δεν μπορούν να ανταγωνιστούν επ’ουδενί σε χωρητικότητα του Kia των 80+ kWh. Οι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους δύο επιλογές, 44,94 και 51,87 kWh. Μιλάμε δηλαδή για καθαρά αστική χρήση.
Ακόμα και στο αισιόδοξο πρωτόκολλο μετρήσεων CLTC, η αυτονομία φτάνει τα 401 km και τα 471 km αντίστοιχα. Στο δικό μας WLTP, τα νούμερα θα ήταν κάμποσο μικρότερα. Πιο κοντά στο BYD Atto 2 με τα 312 km.
Αν πάντως συνδεθεί στον κατάλληλο φορτιστή, το Dongfeng Nano 06 υπόσχεται ότι μπορεί να αναπληρώσει 100 km σε μόλις πέντε λεπτά, καθόλου άσχημα.
Και μη νομίζεις ότι είναι μικρό. Με μήκος 4.306 mm και μεταξόνιο 2.715 mm, είναι οριακά πιο μακρύ και με 35 mm περισσότερο χώρο μεταξύ των αξόνων από το Kia EV3.
Στο εσωτερικό, το 06 υπόσχεται μια αρκετά ευρύχωρη καμπίνα που μπορεί να μετατραπεί σε κρεβάτι κάτω από την πανοραμική ηλιοροφή. Οι Κινέζοι ανακοινώνουν ότι το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 500 lt, συν άλλα 70 lt στο μπροστινό μέρος. Το κορεατικό πρωτότυπο έχει 460 lt.
Και αντί για δύο οθόνες σε συνέχεια, το κινεζικό μοντέλο έχει δύο ανεξάρτητες. Το infotainment των 12,8 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 8,8 ιντσών.