Η McLaren γιορτάζει την 30η επέτειο της θρυλικής νίκης της στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995 με την κυκλοφορία της επετειακής έκδοσης 750S Le Mans. Αυτή η ειδική έκδοση, περιορισμένη σε μόλις 50 μονάδες, διαθέτει αναβαθμισμένο αεροδυναμικό κιτ και μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία που την καθιστούν συλλεκτική.
Η McLaren F1 GTR #59, που κέρδισε το 1995, είναι το κεντρικό θέμα της επετειακής αυτής έκδοσης, η οποία διατηρεί τις επιδόσεις του βασικού μοντέλου με 750 ίππους. Η εταιρεία σκοπεύει να επιστρέψει στις 24 Ώρες του Le Mans το 2025 με δύο 750S GT3 EVO και ένα νέο hypercar LMDh.
Πιο αναλυτικά
Το να κερδίσεις στις 24 Ώρες του Le Mans με την πρώτη προσπάθεια είναι ένα μοναδικό επίτευγμα. Και τώρα εορτάζεται με τη μοναδική McLaren 750S Le Mans.
Η βρετανική εταιρεία επέτυχε το τρομερό κατόρθωμα το 1995 και έχει σαφή πρόθεση να μας το θυμίσει με τον πιο εμφατικό τρόπο. Σε συνέχεια των ειδικών εκδόσεων που βασίζονταν στην 650S το 2015 και στην 720S το 2020, μόλις κυκλοφόρησε η McLaren 750S Le Mans. Σηματοδοτώντας τα 30 χρόνια από την εμβληματική νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans.
Τότε που η θρυλική McLaren F1 GTR #59 κατέκτησε την πρώτη θέση γενικής με οδηγούς τους JJ Lehto, Yannick Dalmas και Masanori Sekiya. Όσο για το 2025, η McLaren θα συμμετάσχει με δύο 750S GT3 EVO στην κατηγορία GT3. Σε δύο χρόνια από τώρα, θα επιστρέψει στον φημισμένο αγώνα με ένα ολοκαίνουργιο hypercar LMDh.
Όπως και οι προκάτοχοί της, η επετειακή έκδοση θα παραχθεί μόλις σε 50 μονάδες παγκοσμίως, γεγονός που την καθιστά αυτομάτως και συλλεκτική

Ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες 750S χάρη στο High Downforce κιτ του τμήμα MSO -McLaren Special Operations. Αυξάνει την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη κατά 10%. Περιλαμβάνει μεγαλύτερο σπόιλερ στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεραγωγό οροφής, μεγαλύτερη ενεργή πίσω αεροτομή και κάμποσα ακόμα βοηθήματα. Όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Η συλλεκτική 750S θα διατίθεται αποκλειστικά σε ανθρακί Le Mans ή πορτοκαλί McLaren με τον λογότυπο «LM» στο προφίλ. Πατάει επίσης στις εμβληματικές 5μπρατσες ζάντες «LM».
Οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες σε F1 Gold με τα γράμματα της McLaren σε κόκκινο χρώμα, ενώ προαιρετικά διατίθεται το Track Brake πακέτο.
Στο εσωτερικό, ο λογότυπος Le Mans είναι ραμμένος στα προσκέφαλα και τα πατάκια, ενώ μια αναμνηστική πλακέτα δεν θα σε αφήσει να ξεχάσεις ότι βρίσκεσαι σε ένα από τα 50 συλλεκτικά τεμάχια.
Για επιπλέον πόντους νοσταλγίας, οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να προσθέσουν μια πλακέτα στον μπροστινό χώρο αποσκευών, αναδεικνύοντας τον θρίαμβο της McLaren στο Le Mans του 1995.
Τα νούμερα απόδοσης παραμένουν αμετάβλητα, πράγμα που σημαίνει ότι ο ίδιος -κεντρικά τοποθετημένος- twin-turbo 4λιτρος V8 συνεχίζει να αποδίδει 750 ίππους και 800 Nm. Ικανά για 0-100 σε 2,8” και τελική 332 km/h.