Το Renault Rafale, η ναυαρχίδα των SUV της γαλλικής φίρμας είναι διαθέσιμη σε επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με τη συνδυαστική αυτονομία να αγγίζει τα 1.000 km.
Με τη σχεδίασή του να αντλεί έμπνευση από τον αεροπορικό κόσμο –όπως υποδηλώνει και το όνομά του– το Rafale σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Billancourt. H δυναμική και εκλεπτυσμένη του σιλουέτα, συνδυάζει τη στιβαρότητα ενός SUV με τις ρέουσες γραμμές ενός κουπέ.
Αυτό που ξεχωρίζει είναι η πολύπλοκη και πολύ όμορφη μάσκα που αναπτύχθηκε με χρήση AI. Το πλέγμα της γρίλιας της είναι κυψελωτό, με πλήθος ρόμβων με 3D εφέ. Την ώρα που τα πίσω φώτα τονίζουν το φαρδύ αποτύπωμα του αυτοκινήτου.
Το Renault Rafale πατά στην πλατφόρμα CMF-CD κι έχει μήκος 4,71 m, πλάτος 1,86 m, ύψος 1,61 m και μεταξόνιο 2,74 m.
Το Renault Rafale hyper hybrid E-Tech 4×4 ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά από €51.800
Η μοντέρνα και πολυτελής εικόνα του εξωτερικού συνεχίζεται και στην καμπίνα. Το ταμπλό ενσωματώνει το ψηφιακό πιλοτήριο OpenR, με δύο οθόνες 12” και 12,3” και λειτουργίες της Google. Eνώ τα νέα εμπρός καθίσματα με την καλύτερη πλευρική στήριξη καλύπτονται από ανακυκλωμένη Alcantara και ενσωματώνουν (στο φινίρισμα esprit Alpine) τον λογότυπο της Renault με οπίσθιο φωτισμό.
Όπως τονίζει η γαλλική φίρμα οι χώροι είναι πολύ καλοί ακόμα και για πέντε ενήλικους και σε συνδυασμό με το πορτμπαγκάζ των 584 lt υπόσχεται πως θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες ακόμα και μεγάλων οικογενειών.
Κάτω από το καπό παίρνει θέση το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν 3κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,2 lt που αποδίδει 150 ίππους και 230 Nm. Το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο μπροστά αποδίδει 68 PS και 205 και ο πίσω 136 ίππους και 195 Nm. Ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας (34 PS και 50 Nm) λειτουργεί ως γεννήτρια.
H συνδυαστική απόδοση του μοτέρ φτάνει τους 300 PS. Νούμερο που εξασφαλίζει στο Rafale πολύ καλές επιδόσεις. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,4”, ωστόσο η πραγματική δύναμη του μοτέρ βρίσκεται στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το γαλλικό SUV κάνει το 80-120 km/h σε μόλις 4”.
Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου multi-mode 15 (!) σχέσεων. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 22 kWh, γεγονός που επιτρέπει στο Rafale να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 105 χιλιόμετρα. H πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε κάτι λιγότερο από τρεις ώρες και σύμφωνα με τη Renault, με γεμάτο ρεζερβουάρ και πλήρως φορτισμένη μπαταρία η αυτονομία του Rafale μπορεί να φτάσει τα 1.000 km.
Στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: esprit Alpine και atelier Alpine. Από τη βασική έκδοση ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, χωρίς ουσιαστικές ελλείψεις. Πέρα από την ολοκληρωμένη σουίτα ADAS, στάνταρ έρχεται η τετραδιεύθυνση 4Control Advanced και οι τροχοί 20”.
Στην κορυφαία έκδοση atelier Alpine προστίθενται τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, οι προβολείς LED Matrix Vision και οι ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών.
Το Renault Rafale hyper hybrid E-Tech 4×4 ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά από €51.800. Με την πλούσια έκδοση atelier Alpine να ανεβαίνει στις €55.900. Να αναφέρουμε τέλος πως το αυτοκίνητο καλύπτεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000 km (όποιο έρθει πρώτο) και πέντε χρόνια οδική βοήθεια.
Έκδοση | Τιμή |
---|---|
esprit Alpine hyper hybrid E-Tech 4×4 300 | €51.800 |
atelier Alpine hyper hybrid E-Tech 4×4 300 | €55.900 |