Το άρθρο αναφέρεται στην επιστροφή του RAM 1500 TRX στην παραγωγή, όπως επιβεβαίωσε ο νέος CEO του Ομίλου Stellantis, Antonio Filosa, κατά τη διάρκεια οικονομικής διάσκεψης.
Το μοντέλο, εξοπλισμένο με έναν ισχυρό V8 κινητήρα, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από τον Ιανουάριο του 2026, προσφέροντας αυξημένη ισχύ και διατηρώντας τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.
Η επιστροφή αυτή σηματοδοτεί την αναβίωση των ισχυρών V8 κινητήρων στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, εν μέσω λιγότερο αυστηρών περιβαλλοντικών ρυθμίσεων υπό την κυβέρνηση Trump.
Αντίθετα, στην Ευρώπη, οι αυστηροί κανονισμοί εκπομπών καθιστούν αδύνατη την εμπορική κυκλοφορία τέτοιων μοντέλων.
Πιο αναλυτικά
Κατά τη διάρκεια της οικονομικής διάσκεψης για το δεύτερο 3μηνο του 2025, ο νέος CEO του Ομίλου Stellantis, Antonio Filosa, επιβεβαίωσε την επιστροφή του RAM 1500 TRX στην παραγωγή.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, το μοντέλο έχει τη δυναμική να αποφέρει σημαντικά έσοδα στον όμιλο, καθώς η ζήτηση για εκδόσεις με κινητήρες V8, όπως ο TRX, οδηγεί σε μεγάλο όγκο πωλήσεων αλλά και υψηλότερο περιθώριο κέρδους ανά μονάδα.
Αν και δεν δόθηκαν επίσημες λεπτομέρειες για το πότε ακριβώς θα ξεκινήσει η παραγωγή του νέου pick-up, δημοσιεύματα κάνουν λόγο για πιθανή κυκλοφορία του στις ΗΠΑ από τον Ιανουάριο του 2026.
Το RAM 1500 TRX θα (ξανά)ποκτήσει βελτιωμένη έκδοση του V8 των 6,2 λίτρων του Hellcat
Το προηγούμενο TRX διέθετε τον θρυλικό υπερτροφοδοτούμενο V8 των 6,2 λίτρων από τον Hellcat, με απόδοση 712 ίππων. Με τον Tim Kuniskis, επικεφαλής πλέον τόσο της RAM όσο και του τμήματος SRT, οι προσδοκίες είναι για ακόμη μεγαλύτερη ισχύ, πιθανότατα ξεπερνώντας τον ανταγωνιστή Ford Raptor R των 730 ίππων, ενώ θα διατηρεί τον σκληροτράχηλο σχεδιασμό και τις κορυφαίες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Η αναγέννηση του TRX σηματοδοτεί επίσης την επιστροφή της RAM στην εποχή των ισχυρών V8, μακριά από τις πιο «καθαρές» λύσεις που κυριαρχούν στην Ευρώπη. Παράλληλα, η εταιρεία έχει προγραμματίσει 25 νέα προϊόντα μέσα στους επόμενους 18 μήνες, καθιστώντας το TRX απλώς το πρώτο από μια σειρά παρουσιάσεων.
Με δεδομένη την απουσία αυστηρών περιβαλλοντικών ρυθμίσεων στις ΗΠΑ υπό την κυβέρνηση Trump, ο Όμιλος Stellantis φαίνεται να ακολουθεί μια επιθετική στρατηγική στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, δίνοντας ξανά έμφαση στην ανόθευτη δύναμη των V8.
Στον αντίποδα, τέτοιες επιλογές δεν βρίσκουν εφαρμογή στην Ευρώπη, όπου το αυστηρό κανονιστικό πλαίσιο για τις εκπομπές ρύπων περιορίζει δραστικά τη χρήση τέτοιων κινητήρων, καθιστώντας αδιανόητο το ενδεχόμενο εμπορικής κυκλοφορίας μοντέλων όπως το TRX στη Γηραιά Ήπειρο.