Δύο σπάνια pick-up BMW, κατασκευασμένα από την ίδια την εταιρεία, τραβούν την προσοχή των αυτοκινητιστών, με το ένα από αυτά, μια BMW 1800 TI του 1965, να είναι διαθέσιμο προς δημοπρασία.
Το μοντέλο, που συνδυάζει σπορ χαρακτηριστικά με πρακτικότητα, διαθέτει μετατροπές που του επιτρέπουν να λειτουργεί ως φορτηγό, ενώ διατηρεί στοιχεία του κλασικού σεντάν.
Η δημοπρασία θα ολοκληρωθεί στις 22 Ιουνίου, προσφέροντας την ευκαιρία στους συλλέκτες να αποκτήσουν μια μοναδική αντίκα.
Πιο αναλυτικά
Η θέα οποιουδήποτε pick-up BMW είναι αρκετά ασυνήθιστη για να τραβήξει την προσοχή ενός λάτρη της αυτοκίνησης. Πόσο μάλλον όταν συνδυάζεται με ένα κλασικό μοντέλο, ντυμένο στα χρώματα της Μ.
Πρόκειται για φορτηγάκια που κατασκεύασε η ίδια η BMW και το ένα από τα δύο βγαίνει σε δημοπρασία αυτές τις μέρες στο Car & Classic. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια BMW 1800 TI του 1965.
Ένα από τα πιο σπορ μοντέλα της εποχής, της οποίας ο 4κύλινδρος κινητήρας M10 επωφελήθηκε από τη φροντίδα της Alpina. Χάρη στα διπλά καρμπυρατέρ Solex PHH, απέδιδε 110 ίππους, 20 περισσότερους από τη βασική μπερλίνα.
Αντίκα, αλλά να κάνουμε και κάτι κουβαλήματα που θέλουμε στο χωριό
Τα δύο ιδιαίτερα pick-up είχε παραγγείλει ένας Γάλλος αντιπρόσωπος και το Μόναχο έσπευσε να τον ικανοποιήσει. Αν κοιτάξεις προσεκτικά μία από τις φωτογραφίες της καμπίνας, θα παρατηρήσεις ένα σήμα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού που ανήκει σε ένα συνεργείο BMW στο Clermont-Ferrand.
Όσον αφορά τη μετατροπή, είναι αρκετά περίεργη, δεδομένου ότι το αμάξωμα εξακολουθεί να έχει τις πίσω πόρτες του σεντάν. Ολόκληρη η καρότσα είναι καλυμμένη, προσβάσιμη μέσω ενός συμβατικού καπό χώρου αποσκευών που ανασηκώνεται για να επιτρέπει την πρόσβαση στο πίσω μισό.
Υπάρχει ένα αφαιρούμενο χώρισμα που χωρίζει στα δύο τον χώρο αποσκευών. Για τις στιγμές που θες να κουβαλήσεις κάτι πραγματικά μακρύ.
Αν και πάλι δεν σου φτάνει ο χώρος, μπορείς να τοποθετήσεις επιπλέον φορτίο στις σχάρες που βρίσκονται πάνω από την καρότσα. Στο κατάλληλο χρώμα για να ταιριάζουν με το υπόλοιπο σύνολο. Αν και πάλι θες περισσότερο κουβάλημα, τότε είναι ώρα να κοτσάρεις τρέιλερ στον κοτσαδόρο.
Μετατράπηκε όντως αυτό το 1800 TI σε φορτηγό στο εργοστάσιο του Μονάχου; Ή ήταν αποτέλεσμα της φαντασίας και της δημιουργικότητας του Γάλλου αντιπροσώπου; Δεν ξέρουμε με σιγουριά.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν περιορίζει την ελκυστικότητά του. Και με λίγη δουλειά στο αμάξωμα και στην καμπίνα, θα αποτελέσει μια άριστη αντίκα. Η υποβολή προσφορών πρόκειται να λήξει στις 22 Ιουνίου.