Το νέο Audi Q3 τρίτης γενιάς αποκαλύπτεται, ετοιμάζοντας την είσοδό του στην αγορά το 2025. Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του, το Q3 δεν έχει υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις από το 2018, αλλά τώρα πρόκειται να αντικατασταθεί με ένα μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo.
Το νέο SUV θα διαθέτει κινητήρες βενζίνης με ήπια υβριδική και επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, ενώ οι λεπτομέρειες της παρουσίασής του θα αποκαλυφθούν στις 16 Ιουνίου 2025. Ανυπομονησία υπάρχει για το ενδεχόμενο υιοθέτησης του 5κύλινδρου κινητήρα του RS 3.
Πιο αναλυτικά
Τα μοντέλα, όπως το Audi Q3, ακολουθούν συνήθως ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο παραγωγής.
Πρώτα λανσάρονται στην αγορά και, περίπου τέσσερα ή πέντε χρόνια αργότερα, δέχονται μια ανανέωση. Αυτή που ονομάζουμε «μέσον καριέρας» και συνήθως συνοδεύεται η από τεχνικές βελτιώσεις έτσι ώστε να παραμείνουν άλλα δύο ή και τρία χρόνια στις εκθέσεις.
Σε αντίθεση με τα πρόσφατα νέα οικογενειακά θερμικά μοντέλα του Ingolstadt, το νέο Audi Q3 δεν θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPC αλλά μάλλον στην MQB Evo
Ωστόσο, το Audi Q3 δεύτερης γενιάς δεν υπέστη ποτέ μια πραγματική «αναβάθμιση». Από την άφιξή του στην αγορά το 2018 μέχρι σήμερα παρέμεινε ουσιαστικά το ίδιο, σε αντίθεση με τους άμεσους ανταγωνιστές του, τη Mercedes-Benz GLA και την BMW X1. Και τώρα ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη σε έναν ολοκαίνουργιο αντικαταστάτη, τον οποίο η Audi αρχίζει επίσημα να αποκαλύπτει.
Η εικόνα που βλέπετε παραπάνω δείχνει το εμπρός δεξί μέρος του Audi Q3 τρίτης γενιάς, αποκαλύπτοντας ένα φανάρι με παρόμοια σχεδίαση με αυτήν των πρόσφατα ανανεωμένων A3, αλλά και των νέων A5, A6 και Q5.
Σε αντίθεση με τα πρόσφατα νέα οικογενειακά θερμικά μοντέλα του Ingolstadt, το νέο Q3 δεν θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPC αλλά μάλλον στην MQB Evo, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από τα Volkswagen Passat, Tiguan και CUPRA Terramar. Και θα προσφέρει πιθανότατα τους ίδιους τύπους κινητήρων βενζίνης με ήπια υβριδική και επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία.
Το Audi Q3 τρίτης γενιάς θα παρουσιαστεί επίσημα στις 16 Ιουνίου 2025 στις 21:30 CET. Σύντομα, λοιπόν, θα γνωρίζουμε τα πάντα γι’ αυτό και ανυπομονούμε να δούμε αν θα τολμήσει να υιοθετήσει τον 5κύλινδρο κινητήρα τούρμπο του RS 3 με το ιδιαίτερα εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης.