Η Teleperformance Greece, στρατηγικός συνεργάτης του Netflix και της Canon, ενισχύει τη θέση της στην αγορά με νέες συνεργασίες και επέκταση στο λιανεμπόριο, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών.
Με κύκλο εργασιών που αναμένεται να φτάσει τα 460 εκατ. ευρώ το 2024, η εταιρεία προβλέπει μεγάλη ανάπτυξη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης από το 2026.
Η TP Greece, με 12.000 εργαζόμενους, έχει μετατραπεί από παραδοσιακό call center σε ψηφιακό συνεργάτη, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες υψηλής αξίας.
Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί την τηλεργασία και επενδύει σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό, συμβάλλοντας στην επιστροφή Ελλήνων από το εξωτερικό και αναδεικνύοντας την Ελλάδα σε διεθνή ψηφιακό κόμβο.
Πιο αναλυτικά
Με ισχυρές συνεργασίες όπως αυτή με το Netflix και τη Canon, η Teleperformance Greece ενδυναμώνει συνεχώς τη θέση της στην ελληνική και διεθνή αγορά, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιό της με νέους πελάτες και στρατηγικές συνεργασίες.
Με μια συνεργασία που μετρά 6–7 χρόνια, η Teleperformance Greece αποτελεί τον κύριο συνεργάτη του Netflix, ενώ από το 2017 συνεργάζεται στρατηγικά και με την Canon. Φέτος, καταγράφηκε σημαντική άνοδος στο retail, ειδικά στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών, όπου η εταιρεία συνεργάζεται πλέον με κορυφαία global brands, αποδεικνύοντας την ικανότητά της να αναπτύσσεται σε νέους τομείς.
Η δυναμική αυτή αποτυπώνεται και στα οικονομικά στοιχεία, με τον κύκλο εργασιών (τζίρο) να ανέρχεται σε 460 εκατ. ευρώ περίπου το 2024. Το 2025 προβλέπεται να παραμείνει στα ίδια επίπεδα, ενώ από το 2026 η αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) αναμένεται να οδηγήσει σε «τεράστια ανάπτυξη», δημιουργώντας νέες υπηρεσίες και ακόμη μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες.
Ήδη, το 2024, το 70% των αλληλεπιδράσεων ήταν ψηφιακού χαρακτήρα, ενώ το 2030 το ποσοστό αυτό αναμένεται να φτάσει το 80%.
«Η TP εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι ένας απλός πάροχος υπηρεσιών. Είναι ο digital partner της κάθε εταιρείας, αυτός που σχεδιάζει και υλοποιεί end-to-end λύσεις με υψηλή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας», σημείωσε χθες (2.10.2025) σε δημοσιογραφική εκδήλωση η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece, παρουσιάζοντας το Innovation Lounge, έναν χώρο όπου τεχνολογία, εκπαίδευση και συνεργασία συνυπάρχουν, ώστε οι ιδέες να γίνονται πράξη.
Το Innovation Lounge της TP Greece δίνει τη δυνατότητα «να παρουσιάζουμε στους πελάτες μας πρακτικές εφαρμογές AI – από data analytics έως λύσεις αυτοματοποίησης – πάντα με το ανθρώπινο στοιχείο να καθοδηγεί τη χρήση τους», σύμφωνα με τον CTO της επιχείρησης, Οδυσσέα Χριστοφορίδη.
Με περισσότερους από 12.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα, που μιλούν 42 γλώσσες και προέρχονται από 110 εθνικότητες, η TP Greece έχει μετασχηματιστεί από ένα παραδοσιακό call center σε Digital Partner for High-Value Services. Εξυπηρετεί περισσότερες από 140 αγορές, καλύπτοντας όλο το customer journey – από pre-sales και after-sales υποστήριξη έως business, digital και data services.
Από το 2020, στη διάρκεια της πανδημίας, η TP Greece υιοθέτησε την τηλεργασία και σήμερα το 75% του προσωπικού εργάζεται από το σπίτι. Με μόλις 5.500 διαθέσιμες θέσεις στα γραφεία, η εταιρεία δέχεται εργαζόμενους από απομακρυσμένα χωριά και νησιά της Ελλάδας. Παράλληλα, πραγματοποιεί 600 προσλήψεις τον μήνα μέσω ΔΥΠΑ, ενώ έχει συμβάλει στην επιστροφή 240 Ελλήνων του εξωτερικού.
Σύμφωνα με την CEO, το AI δεν απειλεί τις θέσεις εργασίας. «Κανείς από τους 12.000 εργαζόμενους μας δεν θα χάσει τη δουλειά του λόγω του AI. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν έρχεται για να αντικαταστήσει, αλλά για να βελτιώσει τον τρόπο εργασίας. Απο μόνη της δεν είναι “έξυπνη”. Χρειάζεται πάντα μια ομάδα ανθρώπων πίσω της για να λειτουργήσει», υπογράμμισε η κα Foucteau, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι της ενσυναίσθησης και της ανθρώπινης επαφής.
Σήμερα, η TP Greece διαθέτει τέσσερα επιχειρησιακά κέντρα – δύο στον Πειραιά, ένα στα Χανιά της Κρήτης και ένα στη Θεσσαλονίκη – και συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό. Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε ψηφιακό κόμβο διεθνών brands και υπηρεσιών υψηλής αξίας.