Ο εκτελεστικός πρόεδρος του Hyundai Group, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι νέοι προτιμούν τα κινητά τηλέφωνα από τα αυτοκίνητα, βλέποντας τα τελευταία ως απλά εργαλεία μετακίνησης.
Η Hyundai επενδύει σε τεχνολογίες συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης για να προσελκύσει τη νέα γενιά, που ενδιαφέρεται περισσότερο για την τεχνολογία παρά για την παραδοσιακή οδηγική εμπειρία.
Η εταιρεία συνεργάζεται με τεχνολογικές εταιρείες και δοκιμάζει συστήματα υποβοήθησης οδηγού, στοχεύοντας στην ανάπτυξη οχημάτων με αυτονομία Επιπέδου 4.
Αυτή η στροφή αντικατοπτρίζει την πρόκληση για τους κατασκευαστές να συνδυάσουν την άνεση και τη συνδεσιμότητα με την παραδοσιακή ελκυστικότητα των αυτοκινήτων.
Πιο αναλυτικά
Αυτό δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος του Hyundai Group αυτές τις μέρες. Και εξήγησε γιατί η Hyundai επενδύει τόσο σε συνδεσιμότητες και στην αυτόνομη οδήγηση. Είναι επειδή η νέα γενιά οδηγών βλέπει περισσότερο το αυτοκίνητο ως συσκευή

Σαφές μήνυμα προς την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία: οι νεότερες γενιές δεν ενδιαφέρονται τόσο για τα αυτοκίνητα όσο οι μεγαλύτερες και τα θεωρούν απλώς ως εργαλεία για να πηγαίνουν από το σημείο Α στο σημείο Β. True story
Σε μία εκ βαθέων συνέντευξή του στο Automotive News o επικεφαλής της Hyundai μίλησε για τη μεταβαλλόμενη σχέση μεταξύ ανθρώπων και οχημάτων
Όπως είπε, μεταξύ άλλων, «χρησιμοποιούμε κινητά τηλέφωνα και η νέα γενιά δεν έχει μεγάλη έλξη για το αυτοκίνητο. Προτιμά τα τηλέφωνά της. Έτσι, προσπαθούμε πάντα να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο εύκολο στη χρήση. Οι περισσότεροι νέοι θέλουν να απλώς να μετακινούνται από το σημείο Α στο σημείο Β».
Το παραπάνω σχόλιο αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη ανησυχία του κλάδου: ο ενθουσιασμός για τα αυτοκίνητα μειώνεται μεταξύ των νεότερων αγοραστών, οι οποίοι ξοδεύουν όλο και περισσότερο τα χρήματά τους στην τεχνολογία παρά στην αυτοκίνηση
Για τη Hyundai, η πρόκληση είναι να κάνει τα οχήματα ελκυστικά ενσωματώνοντας τη συνδεσιμότητα, την Τεχνητή Νοημοσύνη και την αυτονομία.
Ο κ. Chung δήλωσε ότι η Hyundai επενδύει σε μεγάλο βαθμό σε λογισμικό και τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού, με μακροπρόθεσμη ώθηση προς την αυτόνομη οδήγηση.
«Οι νέοι οδηγοί εντός του αυτοκινήτου, θέλουν να κάνουν κάτι πιο δημιουργικό. Δε θέλουν να οδηγούν. Νιώθουν ότι σπαταλούν χρόνο», δήλωσε.

«Βέβαια, η αυτόνομη οδήγηση είναι λίγο μακριά. Υπάρχουν πάρα πολλές μεταβλητές. Επενδύουμε και σε αυτόν τον τομέα, αλλά είναι πολύ δύσκολο. Τουλάχιστον όμως θα φέρουμε σύντομα το Επίπεδο 4 για να τους ικανοποιήσουμε στο πώς να χρησιμοποιούν τα gadget στο αυτοκίνητό τους», προσέθεσε
Η πρόκληση για τους κατασκευαστές
Η Hyundai έχει ήδη ανακοινώσει συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας για να επιταχύνει τη μετάβασή της στα λεγόμενα «οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό» και δοκιμάζει την υποβοήθηση οδηγού Επιπέδου 3 σε αγορές, όπως η Νότια Κορέα και η Γερμανία.
Η φιλοδοξία του κ. Chung να φτάσει στην αυτονομία Eπιπέδου 4 (όπου, δηλαδή, ένα όχημα μπορεί να χειριστεί τις περισσότερες διαδικασίες οδήγησης χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση) αντικατοπτρίζει ένα μελλοντικό όραμα προς το οποίο βιάζονται πολλοί κατασκευαστές.
Η μετατόπιση έχει επιπτώσεις στην ανάπτυξη προϊόντων της Hyundai. Ενώ μοντέλα όπως το Ioniq 5 έχουν επαινεθεί για τον σχεδιασμό και τη δυναμική τους, ο Όμιλος δίνει ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στις εμπειρίες εντός του αυτοκινήτου, στις ασύρματες ενημερώσεις και στην ενσωμάτωση με τα οικοσυστήματα κινητής τηλεφωνίας.

Οι παρατηρήσεις του κ. Chung υπογραμμίζουν την πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων: αφενός τη διατήρηση της ελκυστικότητας για τους λάτρεις της οδήγησης και αφετέρου την αξιοποίηση της επόμενης γενιάς, η οποία δίνει προτεραιότητα στην άνεση και τη συνδεσιμότητα έναντι της ιπποδύναμης και της οδηγικής εμπειρίας

Photo: hyundai.com
Συνοπτικά
- Οι νέοι προτιμούν τα κινητά τηλέφωνα από τα αυτοκίνητα, βλέποντας τα τελευταία ως απλά εργαλεία μετακίνησης.
- Η Hyundai επενδύει σε συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση για να προσεγγίσει τη νέα γενιά που ενδιαφέρεται περισσότερο για την τεχνολογία.
- Η εταιρεία συνεργάζεται με τεχνολογικές εταιρείες για την ανάπτυξη οχημάτων με αυτονομία Επιπέδου 4.
- Η στροφή αυτή αποτελεί πρόκληση για τους κατασκευαστές που πρέπει να συνδυάσουν άνεση και συνδεσιμότητα με την παραδοσιακή ελκυστικότητα των αυτοκινήτων.