Ο Άλεξ Μπάτλερ, ένας 15χρονος από το Σιάτλ, έγινε εκατομμυριούχος χάρη στο παιχνίδι καρτών "Taco vs Burrito", το οποίο δημιούργησε όταν ήταν μόλις 7 ετών.
Με την υποστήριξη της επιχειρηματικής του οικογένειας, το παιχνίδι γνώρισε τεράστια επιτυχία, πουλώντας πάνω από 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα και κατακτώντας την κορυφή των πωλήσεων στο Amazon.
Παρά την επιτυχία, ο Άλεξ δεν ένιωθε συναισθηματική σύνδεση με το παιχνίδι και αποφάσισε να το πουλήσει στην εταιρεία PlayMonster, η οποία σχεδιάζει να επεκτείνει το παιχνίδι με νέες εκδόσεις.
Η οικογένεια Μπάτλερ, βλέποντας την ανάπτυξη του παιχνιδιού, αποφάσισε να το προωθήσει σε μεγαλύτερη κλίμακα, καταλήγοντας σε μια συμφωνία εξαγοράς που τους ικανοποίησε.
Πιο αναλυτικά
Τώρα, ο Άλεξ, 15 ετών, μαθητής της δεκάτης τάξης στο Μπάλαρντ και έτοιμος να προχωρήσει. Με την υποστήριξη των γονιών του, πούλησε το παιχνίδι τον περασμένο μήνα σε μια χρηματική συμφωνία στην εταιρεία PlayMonster με έδρα το Ουισκόνσιν.
«Δεν ήταν ποτέ κάτι με το οποίο ήμουν δεμένος ή κάτι τέτοιο», είπε ο Άλεξ. «Δεν είναι και τόσο σημαντικό για μένα. Απλώς ήθελα να βγάλω τα μέγιστα χρήματα από αυτό».
Το Taco vs Burrito είχε λίγο κάτω από 1,1 εκατομμύριο δολάρια το 2018, την πρώτη χρονιά που πούλησε στο Amazon προς 20 δολάρια το παιχνίδι. Έκτοτε, έχει πουλήσει 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα και κάποια στιγμή κατατάχθηκε το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις στο Amazon.
Ο Άλεξ Μπάτλερ από το Σιάτλ δημιούργησε το Taco vs Burrito όταν ήταν 7 ετών. Η PlayMonster
Ο Άλεξ είπε ότι η ιδέα του ήρθε τυχαία. Δεν του άρεσαν τα τάκος ή τα μπουρίτος εκείνη την εποχή, αλλά περνούσε πολύ χρόνο παίζοντας παιχνίδια με κάρτες όπως το Exploding Kittens με την οικογένειά του.
Προέρχεται από μια επιχειρηματική οικογένεια. Η μητέρα του, Leslie Pierson, αυτοαποκαλείται «κατά συρροή επιχειρηματίας» και έχει βρεθεί πίσω από πολλά έργα, συμπεριλαμβανομένου ενός που ονομάζεται GoodHangUps και το οποίο προώθησε στο «Shark Tank» το 2016.
Έτσι, όταν ο Άλεξ της πρότεινε την ιδέα, η Πίρσον αποφάσισε να συμμετάσχει. Στην ηλικία του, πίστευε ότι τελικά θα βαριόταν και θα προχωρούσε σε κάτι άλλο. Αλλά δεν το έκανε. Αντ’ αυτού, ο Άλεξ πήγαινε με τους γονείς του στο Cafe Bambino στο Μπάλαρντ, όπου έπαιζαν πρώιμα πρωτότυπα του παιχνιδιού.
Στο δρόμο της επιστροφής, ο Πίρσον είπε ότι ο Άλεξ θα σκεφτόταν κάποια άλλη ανατροπή ή ιδέα για να προσθέσει στο παιχνίδι. Τελικά, ο Άλεξ άρχισε να το παίζει και με άλλους ανθρώπους, όπως με τους φίλους του.
Ο στόχος του στρατηγικού παιχνιδιού είναι να δημιουργήσετε το πιο πολύτιμο γεύμα, χρησιμοποιώντας συστατικά, τροποποιητές, δράση και wild cards. Ορισμένες κάρτες, όπως ο πόνος στην κοιλιά, αφαιρούν πόντους. Ο παίκτης με τους περισσότερους πόντους στο γεύμα του στο τέλος του παιχνιδιού κερδίζει.
Για να βοηθήσει στην κάλυψη του κόστους παραγωγής, η Pierson ξεκίνησε μια διαδικτυακή εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων. Την πρώτη μέρα, ζήτησε από τον Alex να μαντέψει πόσο θα συγκέντρωναν. Αυτός πόνταρε στα 200 δολάρια, αλλά ήταν πάνω από 1.000 δολάρια.
«Τα έχασε όλα, έχασε τα λογικά του», είπε ο Πίρσον.
Μέχρι το τέλος της συγκέντρωσης χρημάτων και μετά από κάποια προώθηση στο Comic Con του Σιάτλ, το ταμείο είχε συγκεντρώσει 25.000 δολάρια. Έτσι αποφάσισαν να το πάνε στο επόμενο επίπεδο. Ο πατέρας του Pierson και του Alex, Mark Butler, δημιούργησε την Hot Taco Inc. για να βοηθήσει στη λειτουργία της επιχείρησης. Ο Alex κατείχε το μεγαλύτερο μέρος της εταιρείας μέχρι που πουλήθηκε στην PlayMonster.
Διαφήμιση
Παράλειψη διαφήμισης
Επέλεξαν έναν κατασκευαστή για τον οποίο ο Pierson είπε ότι «αντιμετώπισε τον Alex σαν ενήλικα» και διέθεσε προϊόντα αξίας περίπου 25.000 έως 30.000 δολαρίων στο Amazon.
Η πρώτη παρτίδα εξαντλήθηκε, μετά η επόμενη και μετά η επόμενη. Συνέχισαν να αναπληρώνουν την προσφορά, όλο και μεγαλύτερη, περιμένοντας ότι τελικά θα έχανε την έλξη. Αλλά δεν συνέβη.
Με την πάροδο του χρόνου, ωστόσο, η οικογένεια αποφάσισε ότι ήθελε να οδηγήσει την επιχείρηση στο επόμενο στάδιο. Με την Pierson να διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος της εφοδιαστικής, ήξερε ότι το παιχνίδι είχε γίνει πολύ μεγάλο για τη μικρή της ομάδα. Έτσι, άρχισαν να αναζητούν μια εταιρεία που θα μπορούσε να οδηγήσει το Taco vs Burrito στο επόμενο επίπεδο διανομής.
Τους είχαν γίνει πολλές φορές προσφορές εξαγοράς, αλλά αρνήθηκαν. Αλλά αυτή τη φορά, απλώς ένιωθαν ότι ήταν σωστό.
«Δεν ήταν ποτέ κάτι που ήθελα να κάνω αργότερα στη ζωή μου», είπε ο Άλεξ.
Η Pierson επικοινώνησε με την PlayMonster, η οποία κατέχει και άλλα παιχνίδια όπως το Farkle και το 5 Second Rule, και άρχισε να εξετάζει τα οικονομικά της. Της άρεσε το όραμα της εταιρείας και η Alex συμφώνησε. Πούλησαν την εταιρεία, επιλέγοντας μια πλήρη εξαγορά.
Διαφήμιση
Παράλειψη διαφήμισης
Παράλειψη διαφήμισης
Παράλειψη διαφήμισης
Ο Jonathan Berkowitz, Διευθύνων Σύμβουλος της PlayMonster, δήλωσε ότι ενδιαφέρθηκε για το παιχνίδι επειδή «οι χαρακτήρες είναι καταπληκτικοί» και προσφέρει διασκέδαση και ανταγωνισμό για όλες τις ηλικίες.
«Είναι πάντα διασκεδαστικό όταν τα παιδιά μπορούν να νικήσουν τους γονείς τους σε ένα παιχνίδι, αλλά οι γονείς μπορούν ακόμα να απολαύσουν πραγματικά το παιχνίδι», είπε ο Μπέρκοβιτς.
Η PlayMonster σχεδιάζει να επεκτείνει το παιχνίδι μέσω νέων επεκτάσεων σειρών και αγορών. Ξεκινώντας από τον Νοέμβριο, θα κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση του παιχνιδιού σε συλλεκτικό κουτί, δήλωσε ο Berkowitz.
Συνοπτικά
- Ο Άλεξ Μπάτλερ, δημιούργησε το επιτυχημένο παιχνίδι "Taco vs Burrito" όταν ήταν μόλις 7 ετών, πουλώντας πάνω από 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα.
- Με την υποστήριξη της επιχειρηματικής οικογένειάς του, το παιχνίδι κατέκτησε την κορυφή των πωλήσεων στο Amazon.
- Αποφάσισε να πουλήσει το παιχνίδι στην PlayMonster, καθώς δεν ένιωθε συναισθηματική σύνδεση με αυτό.
- Η PlayMonster σκοπεύει να επεκτείνει το παιχνίδι με νέες εκδόσεις, ενισχύοντας την παρουσία του στην αγορά.