Το νέο Hyundai Ioniq 6 N, που θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed τον επόμενο μήνα, εντυπωσιάζει με τις αεροδυναμικές του λεπτομέρειες, όπως η διπλή πίσω πτέρυγα και ο διαχύτης εμπνευσμένος από το πρωτότυπο RN22e.
Σχεδιαστικά στοιχεία από την σπορ έκδοση N Line του Ioniq 6 προσφέρουν μια εκλεπτυσμένη σιλουέτα, διατηρώντας παράλληλα την αεροδυναμική απόδοση.
Με διπλό ηλεκτροκινητήρα 641 ίππων, το Ioniq 6 N επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ το εσωτερικό του θα περιλαμβάνει στοιχεία από το Ioniq 5 N, όπως ειδικό τιμόνι και καθίσματα τύπου μπάκετ.
Πιο αναλυτικά
To Hyundai Ioniq 6 N θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed τον επόμενο μήνα και η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα νέες εικόνες της «εκρηκτικής» έκδοσης του ηλεκτρικού σεντάν, αποκαλύπτοντας τη διπλή πίσω πτέρυγα και τον εντυπωσιακό διαχύτη, εμπνευσμένο από το πρωτότυπο RN22e.
Αν και δεν αποκαλύπτεται πλήρως, το εμπρός μέρος του νέου Ioniq 6 N αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από τη σπορ έκδοση N Line του ανανεωμένου Ioniq 6, η οποία παρουσιάστηκε νωρίτερα εφέτος. Σύμφωνα με τη Hyundai, οι σχεδιαστικές αλλαγές στοχεύουν στη «διατήρηση της αεροδυναμικής απόδοσης, προσφέροντας ταυτόχρονα μια πιο ομαλή και εκλεπτυσμένη σιλουέτα».
Το Hyundai Ioniq 6 N κάνει το 0-100 σε 3,4 δευτερόλεπτα
Στο εσωτερικό, το Ioniq 6 N αναμένεται να υιοθετήσει βασικά στοιχεία από το Ioniq 5 N, όπως το τριάκτινο τιμόνι με ειδικά κουμπιά για τα προγράμματα οδήγησης N, αλλά και τα καθίσματα τύπου μπάκετ .
«Κάτω από το καπό», πιθανότατα θα βρίσκεται ο ίδιος διπλός ηλεκτροκινητήρας των 641 ίππων με τετρακίνηση, τον οποίο χρησιμοποιεί και το Ioniq 5 N. Το σύστημα αυτό είναι ικανό να προσομοιώνει τη λειτουργία ενός θερμικού κινητήρα με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, περιλαμβάνοντας paddle στο τιμόνι για εικονικές αλλαγές ταχυτήτων.
Είναι πιθανό η Hyundai να ενισχύσει περαιτέρω το σύστημα στο Ioniq 6 N, όμως ακόμη και στην υπάρχουσα μορφή του, με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα στέκεται επάξια απέναντι σε αντίστοιχες μπερλίνες επιδόσεων.