Η Hyundai Motor εντυπωσιάζει με τη νέα της συνεργασία με το βιντεοπαιχνίδι Asphalt Legends Unite, στοχεύοντας να συνδεθεί με τις νεότερες γενιές μέσω του gaming. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί συνέχεια των προσπαθειών της εταιρείας να ανανεώσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ, εστιάζοντας στην αφήγηση και τη δημιουργία περιεχομένου.
Οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N και το υδρογονοκίνητο N Vision 74, ενώ η Hyundai συνεργάζεται με influencers και streamers για να προωθήσει τα μοντέλα της σε ψηφιακές πλατφόρμες. Με αυτήν τη στρατηγική, επιδιώκει να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να προσεγγίσει το κοινό της Gen Z.
Πιο αναλυτικά
Το παιχνίδι, διαθέσιμο σε πολλές πλατφόρμες, περιλαμβανομένων κονσολών, υπολογιστών και κινητών, είναι βραβευμένο και δημοφιλές παγκοσμίως. Αυτή η πρωτοβουλία είναι μέρος των ενεργειών της Hyundai Motor που σκοπό έχουν να συνδεθεί η μάρκα μέσω του gaming ακόμη περισσότερο με το νεανικό κοινό.
«Πέρσι, ξεκινήσαμε με γνώμονα το περιεχόμενο και ενέργειες μάρκετινγκ μέσω της ταινίας μικρού μήκους «Night Fishing», εστιάζοντας στην αφήγηση της ιστορίας της μάρκας ως έναν τρόπο να ξεπεράσουμε τα δεδομένα της παραδοσιακής διαφήμισης» δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. «Φέτος, επεκτείνουμε την αφήγηση της ιστορίας της μάρκας μας στο gaming μέσω της συνεργασίας μας με την Asphalt Legends Unite για να συνδέσουμε νεότερες γενιές σε έναν χώρο που αγαπούν».
Μετά την περσινή ταινία μικρού μήκους «Night Fishing», η Hyundai Motor ενισχύει το μάρκετινγκ περιεχομένου μέσω gaming για να συνδεθεί με τις μελλοντικές γενιές
Ξεκινώντας με την κυκλοφορία της Update 43, οι παίκτες μπορούν να οδηγήσουν το ηλεκτρικό Hyundai Ioniq 5 N και το πρωτότυπο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων κυψελών καυσίμου υδρογόνου N Vision 74.
Η Hyundai Motor συνεργάζεται σε παγκόσμιο επίπεδο με gaming influencers καθώς και δημοφιλείς streamers στο Twitch και το YouTube που θα οδηγήσουν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor στην ψηφιακή αγωνιστική σκηνή και θα μοιραστούν τη συναρπαστική εμπειρία τους μέσω αποκλειστικού περιεχομένου, live gameplay και συμμετοχής σε εκδηλώσεις.
Η κορεατική φίρμα βασιζόμενη στις προηγούμενες συνεργασίες με το «Hyundai Future Adventure» στο Roblox και το «Timeless Seoul» στο Zepeto, συνεχίζει να συνεργάζεται με κορυφαία παιχνίδια αγώνων παγκοσμίου φήμης, συμπεριλαμβανομένου του KartRider Rush+ της Nexon.
Δημιουργώντας συναρπαστικές εμπειρίες gaming, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την αναγνώριση της μάρκας καθώς και την γνωριμία των προϊόντων της με τις νεότερες γενιές. Με την πρόσφατη συνεργασία της με το δημοφιλές Asphalt Legends Unite, η Hyundai Motor στοχεύει να αλληλοεπιδράσει με το κοινό της Gen Z και να έχει ακόμη μεγαλύτερη απήχηση σε όλο τον κόσμο.