Cadillac Seville 1975-1979, επανάσταση διαστάσεων στην αυτοκρατορία του Detroit

Η Cadillac Seville, το επαναστατικό μοντέλο της GM, άλλαξε την αντίληψη για την αμερικανική πολυτέλεια το 1975 με μια συμπαγή, ευρωπαϊκή προσέγγιση που έσπασε τα στερεότυπα
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Cadillac Seville, που παρουσιάστηκε το 1975, αποτέλεσε μια επαναστατική αλλαγή στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, εισάγοντας την έννοια της πολυτέλειας σε πιο κομπακτ και οικονομική μορφή. Με μήκος μόλις 5,21 μέτρα και έναν V8 κινητήρα 5,7 λίτρων, η Seville συνδύαζε την αμερικανική παράδοση με ευρωπαϊκές σχεδιαστικές επιρροές, προσφέροντας μια πιο εκλεπτυσμένη και λιτή αισθητική.

Αν και η Cadillac είχε κυριαρχήσει στην αγορά με μεγάλα και σπάταλα μοντέλα, η Seville αποδείχθηκε επιτυχής, με πωλήσεις που άγγιξαν τις 215.659 μονάδες μέχρι το 1979. Η υιοθέτηση τεχνολογιών όπως ο ηλεκτρονικός ψεκασμός και η καινοτόμος σχεδίαση καθόρισαν την κατεύθυνση της Cadillac για τις επόμενες δεκαετίες, κάνοντάς την ένα πολιτισμικό ορόσημο στην αυτοκινητική ιστορία των ΗΠΑ.

Πιο αναλυτικά

Στα μέσα της δεκαετίας του ’70, στα αυτοκίνητα, η πολυτέλεια στην Αμερική συνοψιζόταν σε μια λέξη: «Big». Μεγάλος κινητήρας, μεγάλη ισχύς, μεγάλο μέγεθος, μεγάλη κατανάλωση. Αιφνιδιαστικά, η Cadillac το 1975 έφερε τα πράγματα τούμπα με ένα πιο κόμπακτ, πιο ευέλικτο, πιο οικονομικό μοντέλο. Την Cadillac Seville!

Μια Cadillac… μικρή; Αν είναι δυνατόν! Κι όμως, 5,21 μέτρα «μόνο». Σχεδόν εκλεπτυσμένη. Με πλάτες πιο σφιχτές, με βλέμμα πιο λεπτοδουλεμένο, σχεδόν ευρωπαϊκό. Κι όμως ήταν ακριβότερη από όλες τις υπόλοιπες Cadillac της εποχής, πλην της λιμουζίνας Series 75. Ένα είδος προφανούς παραδοξότητας. Ή μήπως όχι; Στην αυτοκινητική ιστορία της Αμερικής, υπάρχουν μοντέλα που ήρθαν για να διεκδικήσουν, μοντέλα που ήρθαν για να αποδείξουν και μερικά, ελάχιστα, που ήρθαν για να υπενθυμίσουν. Η Cadillac Seville του 1975 ανήκει στην τρίτη κατηγορία.

Η παρακαταθήκη της Cadillac Seville είναι ότι αποτέλεσε πολιτισμικό ορόσημο. Ήταν η πρώτη Cadillac που αποδεχόταν την «ευρωπαϊκή ιδέα» χωρίς να την παρωδεί

Cadillac Seville
H Cadillac Seville παρουσιάστηκε στους ντίλερ και στο κοινό ως «international size», με το όνομά της να έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη φίρμα στις εκδόσεις hardtop της δίθυρης Eldorado από το 1956 μέχρι το 1960.

Δεν ήταν ένα αυτοκίνητο-επανάσταση με φανφάρες, ούτε ένα νέο τεχνολογικό καμάρι του Detroit. Ήταν όμως μια υπενθύμιση -ότι η πολυτέλεια δεν χρειάζεται υπερβολή. Ότι η αξιοπρέπεια, ακόμα και στην αυτοκίνηση, μπορεί να χωρέσει μέσα σε πέντε μέτρα γυαλιστερής λαμαρίνας. Και ότι η Αμερική, εκείνη η Αμερική του τέλους των ’70s, μπορούσε ακόμη να αφουγκράζεται τον κόσμο γύρω της.

Η δεκαετία του ’70 απετέλεσε μια περίοδο που έφερε το τέλος της αθωότητας στην Αμερική. Και το 1975 ήταν μια χρονιά που κάθε άλλο παρά γεμάτη αυτοπεποίθηση ήταν για τις ΗΠΑ. Η χώρα έβγαινε λαβωμένη από το Βιετνάμ, η σκιά του Watergate πλανιόταν πάνω από τη χώρα και οι ουρές για ανεφοδιασμό στα πρατήρια καυσίμων είχαν γίνει η νέα πραγματικότητα. Τα αμερικανικά αυτοκίνητα ήταν μεγάλα, σπάταλα, υπερφορτωμένα με νίκελ και περιττές ίντσες. Η Cadillac, ως βασίλισσα αυτής της υπερβολής, είχε στον κατάλογο μοντέλα σχεδόν έξι μέτρων, με κινητήρες V8 πάνω από οκτώ λίτρα, που κατανάλωναν αδηφάγα τα γαλόνια της βενζίνης.

Cadillac Seville
Οι σχεδιαστές της General Motors ανησυχούσαν όλο και περισσότερο ότι η πολυδιαφημισμένη εικόνα της Cadillac που ήθελε να συμβαδίζει με το σλόγκαν της «the standard of the world» εξασθενούσε, ιδιαίτερα μεταξύ της νεότερης γενιάς των αγοραστών.

Και τότε κάτι συνέβη το 1975. Η Cadillac Seville που φιγουράριζε στις εκθέσεις την 1η Μαΐου προκάλεσε αίσθηση. Πιο κοντή, πιο μαζεμένη, με έναν «σεμνό» V8 5,7 λίτρων, ευρωπαϊκή αύρα και τιμή σχεδόν ίδια με μια Mercedes 450 SEL… Σαν να λέμε: Το λιγότερο είναι περισσότερο -αλλά το πληρώνεις πιο ακριβά. Σε μια αγορά που για δεκαετίες σκεφτόταν σε ίντσες και κυβικά, αυτή ήταν μια επανάσταση αθόρυβη, σχεδόν υπόγεια.

Η ιδέα μιας «ευρωπαϊκής Cadillac» δεν ήταν εντελώς καινούργια. Ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’60, είχαν υπάρξει προσπάθειες να κατασκευαστεί μια μικρότερη, πιο ευέλικτη μπερλίνα, με αναφορές στη LaSalle, τη μάρκα-δορυφόρο της Cadillac από τα προπολεμικά χρόνια. Με την αμερικανική φίρμα Cadillac να έχει ήδη προσπαθήσει δειλά να συμμαζευτεί μέσα από μοντέλα όπως η Town Sedan και η Park Avenue.

Κι όμως, εκείνες οι προσπάθειες έμοιαζαν με συμβιβασμούς, περισσότερο εσωτερικές ασκήσεις ισορροπίας παρά αληθινές προτάσεις για το κοινό. Οι αριθμοί το αποδείκνυαν: Πωλήσεις κάτω από 4.000 αυτοκίνητα, πειραματισμοί που σβήστηκαν πριν καλά καλά καταγραφούν στη μνήμη των αγοραστών.

Cadillac Seville

Εκεί στην Cadillac όμως άκουγαν τη σιωπή που έλεγε περισσότερα απ’ όσα παραδέχονταν οι αριθμοί: Κατανάλωση, ευελιξία, ευκολία στην οδήγηση. Και μια μερίδα καταναλωτών, κυρίως γυναίκες, που ήθελαν να οδηγούν ένα αυτοκίνητο με το σήμα της Cadillac, αλλά όχι και τον όγκο που αυτό προϋπέθετε.

Και δεν ήταν μόνο αυτό, το ίδιο το σκηνικό είχε αλλάξει. Η πρώτη πετρελαϊκή κρίση είχε ταρακουνήσει τα θεμέλια της «γηραιάς» αυτοκινητικής αυτοκρατορίας. Oι Αμερικανοί οδηγούσαν τις 6μετρες Cadillac περισσότερο από συνήθεια και λιγότερο από περηφάνια. Ταυτόχρονα, οι Mercedes-Benz και οι BMW, με μικρότερο όγκο αλλά με υποδειγματική ποιότητα και οδική συμπεριφορά, άρχισαν να κερδίζουν το ενδιαφέρον της νέας αμερικανικής αστικής τάξης, εκείνης που ήθελε περισσότερα από ένα τρανταχτό έμβλημα στο καπό.

Cadillac Seville
To Opel Diplomat ξεκίνησε ως ισχυρός υποψήφιος, αλλά οι άνθρωποι στο Fisher Body dpt, το τμήμα αμαξωμάτων της General Motors, έκριναν ότι οι μηχανικοί στη θυγατρικής τους στο Rüsselsheim, δούλευαν με πολύ αυστηρές ανοχές στη λαμαρίνα, ασύμβατες με το σύστημα παραγωγής της Βόρειας Αμερικής.

Η ώρα λοιπόν, είχε φτάσει. Το 1971, ο αρχιμηχανικός Robert Templin και ο νέος πρόεδρος της Cadillac, Robert Lund, ταξίδεψαν στην Ευρώπη για να εξετάσουν την περίπτωση χρήσης του Opel Diplomat ως βάσης για το νέο μοντέλο. Ένα αυτοκίνητο που φορούσε V8 και οι διαστάσεις του ήταν παρόμοιες με της Mercedes-Benz W116. Φευ, το δοκίμασαν, το μέτρησαν, το αποσυναρμολόγησαν, οι διαφορές στην κατασκευή όμως ήταν χαώδεις. Και το απέρριψαν!

Η λύση τελικά δόθηκε, αν και με κάποια διστακτικότητα, από την ίδια την General Motors: Η πλατφόρμα Χ των Chevrolet Nova και Pontiac Ventura. Αρχιτεκτονική αναφανδόν κοινότοπη, δηλαδή. Ήταν δυνατόν αυτό το πράμα να γίνει Cadillac; Κι όμως! Χάρη στον μηχανικό Bob Burton, και τη χρήση πρωτοποριακών για την εποχή υπολογιστικών μοντέλων (λογισμικό ανάλυσης Fourier), επιτεύχθηκε σημαντική μείωση κραδασμών και θορύβων. 

Ήταν ένα μάθημα για το πώς η τεχνολογία μπορεί να εξαγνίσει το ταπεινότητα. Η Seville δεν θα ήταν απλώς μια Nova με πλουμιστό καβούκι. Ολόκληρο το πάτωμα ανασχεδιάστηκε (και δικαίως μετονομάστηκε σε K-body), τα σημεία στήριξης ενισχύθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν 100 επιταχυνσιόμετρα (!) για να απορροφηθούν οι δονήσεις σε κάθε κρίσιμο σημείο: Εγκατάσταση υδραυλικών αμορτισέρ στην κολόνα του τιμονιού, στους προφυλακτήρες και μεταξύ του αμαξώματος και του μπροστινού υποπλαισίου, με το τελευταίο να στηρίζεται σε ανασχεδιασμένες βάσεις, πρόσθετα στηρίγματα γύρω από το κιβώτιο ταχυτήτων, εμπρός αμορτισέρ τοποθετημένα στους πύργους τους με λαστιχένια μονωτικά, πίσω φύλλα σούστας καλυμμένα με τεφλόν και σταυρός σταθερής ταχύτητας για τον άξονα μετάδοσης. Ουσιαστικά, η Cadillac έφτιαξε το δικό της αυτοκίνητο πάνω σε μια ταπεινή πλατφόρμα που απλώς της έδωσε την αφετηρία.

Το επίσης σημαντικό όμως ήταν αυτό που θα έβλεπε σε πρώτη εικόνα ο υποψήφιος αγοραστής. Έτσι εξελίχτηκε ένας εσωτερικός σχεδιαστικός διαγωνισμός μέσα στην ίδια την Cadillac, μια σχεδόν αντιπαράθεση με κόπο και τριβές, που κατέληξε σε δύο τελείως διαφορετικές προτάσεις: Την LaSalle του Wayne Kady, με ρέουσα γραμμή οροφής και καμπύλες εμπνευσμένες από τη Citroën SM, και η LaScala του Stanley Wilen, με τεθλασμένες γραμμές και σφιχτή σιλουέτα. Η δεύτερη επικράτησε.

Cadillac Seville
To πρωτότυπο LaSalle 1972 του Wayne Kady ανέδυε μια πιο φουτουριστική αύρα. Παρόμοια σιλουέτα με αμάξωμα δύο όγκων θα είχε η Seville δεύτερης γενιάς, αντλώντας έμπνευση από μοντέλα της Cadillac από τη δεκαετία του ’30 έως και του 1950, και τη βρετανική υπερπολυτελή σχολή, όπως την εμβληματική Rolls-Royce Silver Cloud.

Ο επικεφαλής σχεδίασης της GM, Bill Mitchell, επέβαλε και μια δική του εμμονή. Στιλ που το βάφτισε «Sheer Look»: Το σχεδόν κάθετο πίσω κρύσταλλο. Ένα νεύμα στην κομψότητα της Rolls-Royce Silver Shadow, αλλά και ένα κλείσιμο του ματιού στους Αμερικανούς συντηρητικούς που ήθελαν να βλέπουν τη «μαρμάρινη σοβαρότητα» σε μια Cadillac. Και το πρακτικό μέρος που άφηνε μπόλικο αέρα για το κεφάλι των πίσω. Στην πράξη, το σχέδιο ήταν ο προάγγελος της αισθητικής των ’80s: Καθαρό, γωνιώδες, αποφασιστικό.

Εμφανισιακά, η πρώτη Seville ήταν σχεδόν απέριττη. Τόνοι ήπιοι, γραμμές καθαρές, λογικές διαστάσεις. Το εμπρός μέρος ήταν αυστηρό, με διακριτική μάσκα, ενώ το πίσω -με τις κοφτές ακμές και τα κατακόρυφα φανάρια- έφερνε μια παράξενη ηρεμία. Ακόμα και η βινύλ επένδυση της οροφής, ένα τέχνασμα-μακιγιάζ για να κρύψει συγκολλήσεις, έδινε την τελευταία πινελιά. Ήταν ένα αυτοκίνητο που δεν προσπαθούσε να φωνάξει «κοιτάξτε με!», αλλά μάλλον έλεγε «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;». Και ίσως για πρώτη φορά, μια Cadillac μπορούσε να σταθεί με σεμνότητα σε ευρωπαϊκό πάρκινγκ, χωρίς να μοιάζει με εισβολέα.

Cadillac Seville

Η Seville ήρθε εξοπλισμένη με ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η General Motors: Ηλεκτρονικός ψεκασμός (πρωτιά για αμερικανικό μοντέλο παραγωγής), ηλεκτρικά παράθυρα και καθίσματα, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη ρύθμιση ύψους στην πίσω ανάρτηση, ραδιόφωνο AM/FM, δερμάτινο εσωτερικό και υδραυλικό τιμόνι με αμορτισέρ απορρόφησης κραδασμών. 

Το εσωτερικό ήταν συνδυασμός λιτής πολυτέλειας και αναλογικού φετιχισμού. Το ταμπλό δεν είχε καμία διάθεση να μοιάσει σε αεροπλάνο, όπως συνέβαινε τότε. Τα όργανα ήταν ευανάγνωστα, το τιμόνι με χοντρό αφαλό, το κάθισμα οδηγού βαθύ σαν πολυθρόνα. Δεν σε προκαλούσε να την οδηγήσεις -σε καλούσε να τη… συνοδεύσεις.

Cadillac Seville

Για τους μηχανικούς, δεν υπήρχε θέμα χρήσης του μοναδικού κινητήρα που έφτιαχνε η Cadillac το 1975, του V8 με τις 500 κυβικές ίντσες (8,2 lt). Οπότε στράφηκαν προς την Oldsmobile, επιλέγοντας τον V8 των 350 ci (5,7 lt), αλλάζοντας τις πολλαπλές και την τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό που εξελίχτηκε για την περίπτωση από την Bendix. 

Δυστυχώς, ο EFI θα αποδεικνυόταν ιδιότροπος και αναξιόπιστος στην καθημερινή χρήση. Τους εξοργισμένους ιδιοκτήτες θα αναλάμβαναν να κατευνάσουν μάστορες που αναλάμβαναν να ξαναβάλουν στη θέση τους τα καρμπιρατέρ!

Cadillac Seville

Ο κινητήρας πάντως ανέβηκε στα 182 άλογα από τα 172 του στάνταρ κινητήρα της Oldsmobile. Και τα 373 Nm περνούσαν στο πίσω άξονα μέσω ενός 3τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Turbo Hydra-Μatic TH400. Η απόδοση του αναβαθμισμένου μοτέρ δεν ακουγόταν εντυπωσιακή, αλλά ήταν επαρκής για ένα αυτοκίνητο που έβλεπε τον εαυτό του περισσότερο ως σύμβολο κύρους παρά ως εκρηκτικό εργαλείο.

Με την αναβαθμισμένη ανάρτηση δε, η Cadillac προσέφερε κύλιση που συνδύαζε την παραδοσιακή αμερικανική βελούδινη ποιότητα με λίγη παραπάνω ακρίβεια στο στρίψιμο. Κανείς δεν περιμένετε, βέβαια, η Seville να στρίβει όπως οι μεγάλες BMW και Mercedes-Benz. Η Seville δεν ήταν για να ταξιδέψεις στα Rocky Mountains. Ήταν για την 5th Avenue…

Cadillac Seville
Μεταξύ των λίγων έξτρα επιλογών για τον αγοραστή ήταν το δερμάτινο εσωτερικό, το cruise control, τα τάσια που έκαναν τις ζάντες να μοιάζουν με ακτινωτές, ο συναγερμός και από το 1976 η ηλιοροφή.

Ο ευρωπαϊκός Τύπος της εποχής έκανε ειδική μνεία στην οδική συμπεριφορά, γράφοντας ότι ήταν σαφώς ανώτερη από όλων των μεγάλων αμερικανικών αυτοκινήτων. Με τα φρένα και την οδική συμπεριφορά να υποστηρίζουν τη μάζα και τον όγκο του αυτοκινήτου. Χωρίς ωστόσο να είναι πραγματικά συγκρίσιμα με αυτά μιας Mercedes-Benz ή μιας BMW. Από την άλλη, η Seville ξεπερνούσε τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό της σε ησυχία στην καμπίνα, ευκολία στην οδήγηση και κυρίως σε πολυτελή αξεσουάρ.

Ο εμπορική συγκομιδή του σύντομου 1975 ολοκληρώθηκε με το κοντέρ να γράφει 16.355 πωλήσεις. Επίδοση που ήταν πολύ θετική για τη διοίκηση της GM, η οποία παρακολουθούσε στενά την αντίδραση των Βορειοαμερικανών αγοραστών σε μικρότερα μοντέλα.

Cadillac Seville

Η πρώτη πλήρης εμπορική χρονιά της Seville, το 1976, έκλεισε με 43.772 πωλήσεις, μια επιτυχία που ξάφνιασε ακόμα και την GM. Μέχρι το τέλος της παραγωγής της πρώτης γενιάς το 1979, είχαν κατασκευαστεί 215.659 αυτοκίνητα. Ήταν μια επιτυχία, μα όχι αυτό που ευχόταν η General Motors. Οι Ευρωπαίοι πελάτες δεν κατέφθασαν μαζικά, και το μέσο ηλικιακό προφίλ του αγοραστή ανέβηκε. 

Αναμφίβολα το σήμα της Cadillac, το «wreath and crest», δεν μιλούσε ακόμη τη γλώσσα των νεαρών Αμερικανών πόσω μάλλον αυτή της Γηραιάς Ηπείρου. Παρόλα αυτά, σε μια περίοδο αβεβαιότητας και σκεπτικισμού, ήταν ένα σημάδι πως η αμερικανική ελίτ ήταν έτοιμη να συμβιβαστεί με το «λιγότερο». Με την προϋπόθεση ότι αυτό θα σήμαινε ποιότητα, αισθητική και τεχνολογική καινοτομία.

Το 1978 προστέθηκε και η επιλογή ενός κινητήρα ντίζελ. Μια ακόμη πρωτοπορία για την αμερικανική αυτοκινητική ιστορία, αν και όχι επιτυχημένη. Ο ντίζελ των 5,7 λίτρων απέδιδε μόλις 120 άλογα, είχε θέματα αξιοπιστίας, και γρήγορα έγινε συνώνυμο της απογοήτευσης. Αλλά η πρόθεση ήταν εκεί: Η Cadillac έψαχνε τρόπους να μιλήσει σε μια νέα γενιά οδηγών, που εντυπωσιαζόταν λιγότερο από την υπερβολή και ήταν περισσότερο απαιτητική σε ποιότητα και λειτουργικότητα.

Cadillac Seville Elegante
To 1978 λανσαρίστηκε η έκδοση Elegante με στάνταρ δίχρωμη βαφή, συρμάτινες ζάντες, δέρμα και κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο. Και με trip computer διαθέσιμο προαιρετικά. Το Tripmaster, όπως λεγόταν, που παρείχε πληροφορίες για τη μέση κατανάλωση, τη μέση ταχύτητα, τον αριθμό των χιλιομέτρων που απομένουν να διανύσεις μέχρι τον προορισμό σου, τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης, τις στροφές και τη θερμοκρασία του κινητήρα και την ισχύ του ηλεκτρικού συστήματος. Παρέχοντας ταυτόχρονα ένα όραμα για το τι θα μπορούσαν να προσφέρουν τα ηλεκτρονικά στα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Δείτε το στο παρακάτω φιλμάκι…

Η παρακταθήκη της Seville του 1975-79 είναι ότι αποτέλεσε πολιτισμικό ορόσημο. Ήταν η πρώτη Cadillac που αποδεχόταν την «ευρωπαϊκή ιδέα» χωρίς να την παρωδεί. Πρώτη φορά που η GM δοκίμασε να εφαρμόσει πραγματικό ηλεκτρονικό ψεκασμό σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Πρώτη φορά που σχεδιασμός με «Sheer Look», δηλαδή καθαρές, επίπεδες επιφάνειες με αυστηρή γεωμετρία, θα επηρέαζε τη σχεδιαστική γλώσσα της General Motors για πάνω από μια δεκαετία. 

Και κυρίως, ένα από τα πρώτα αμερικανικά πολυτελή αυτοκίνητα που απέκτησαν χαρακτήρα χωρίς να βασίζονται στην υπερβολή. Δεν έλεγε «κοίτα με», έλεγε «κατάλαβέ με».

Το 1980, η δεύτερη γενιά Seville θα τραβήξει ακόμη πιο τολμηρή γραμμή με τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό «bustle-back», επηρεασμένο από τις Rolls-Royce του μεσοπολέμου που έντυνε η Hooper & Co. Μια δεύτερη γενιά που ήταν περισσότερο δήλωση παρά συνέχεια της πρώτης. Αλλά εκείνη, η πρώτη Cadillac Seville, παρέμεινε η πιο ισορροπημένη, η πιο ειλικρινής. Κι ήταν ένα στοίχημα. Ένα βλέμμα στο μέλλον που ήρθε πολύ νωρίς για να το αναγνωρίσουν οι πολλοί.

Σήμερα, λίγοι τη θυμούνται. Ίσως διότι δεν φώναξε ποτέ. Ίσως διότι, σε μια εποχή υπερβολής, διάλεξε την αξιοπρέπεια. Κι ίσως τελικά γι’ αυτό ακριβώς να της αξίζει μια δεύτερη ματιά. Του λόγου μου πάντως, αποφάσισα να την τιμήσω στο χρυσό ιωβηλαίο της . Γράφοντας γι’ αυτήν, σήμερα στην επέτειο των 50 χρόνων της. Ήταν άλλωστε παιδικό μου απωθημένο, ούσα από τα αμερικανικά αυτοκίνητα που ως έφηβο με είχαν εντυπωσιάσει βαθιά…

Η Cadillac Seville 1976 σε αριθμούς
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Βενζινοκίνητος, ατμοσφαιρικός, τετράχρονος, Oldsmobile Rocket V8 350
Θέση Εμπρός, κατά το διάμηκες
Αριθμός κυλίνδρων Οκτώ σε V 90o 
Υλικό Χυτοσιδηρός κορμός και κεφαλή
Χωρητικότητα 5.737 cc (350,1 ci)
Διάμετρος x διαδρομή 103,05 x 85,98 mm
Σχέση συμπίεσης 8,0:1
Μέγιστη ισχύς 182 ίπποι PS (SAE νετ) στις 4.400 rpm
Μέγιστη ροπή 373 Νm στις 2.000 rpm
Διάταξη βαλβίδων Επικεφαλής, ένας εκκεντροφόρος οδηγούμενος με καδένα
Σύστημα λίπανσης Υπό πίεση, χωρητικότητα 4,7 lt (με αλλαγή φίλτρου)
Σύστημα ψύξης Υγρόψυκτο, κλειστού κυκλώματος, χωρητικότητα 17,9 lt
Σύστημα τροφοδοσίας Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bendix
Ρεζερβουάρ 80 lt
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Αυτόματη, κίνηση στον πίσω άξονα
Κιβώτιο Αυτόματο Turbo Hydra-Μatic TH400, μετατροπέας ροπής, τρεις ταχύτητες + όπισθεν
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητοι τροχοί, διπλά ψαλίδια, ελατήρια, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω Άκαμπτος άξονας, διαμήκεις βραχίονες, αντιστρεπτική ράβδος, ημί-ελλειπτικά φύλλα σούστας, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, αυτόματη ρύθμιση ύψους
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες Ατσάλινες 6Jx15”
Λάστιχα 78/15B αντίστοιχο 205/75 R15
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα 280 mm
Πίσω Ταμπούρα 280 mm
Υποβοήθηση Κενού
Χειρόφρενο Μηχανικό στους πίσω τροχούς
Κύκλωμα Διπλό
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος Επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, μεταβλητή υδραυλική υποβοήθηση, κολόνα ρυθμιζόμενη σε ύψος και βάθος
Στροφές τιμονιού Από τέρμα σε τέρμα 3,2
Κύκλος στροφής 12,2 m
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τύπος 12βολτο
Δυναμό 80 amp
ΔΟΜΗ
Τύπος Ατσάλινο αμάξωμα στην αυτοφερόμενη πισωκίνητη πλατφόρμα K-body. 
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος 5.182 mm
Πλάτος 1.824 mm
Ύψος 1.389 mm
Μεταξόνιο 2.903 mm
Μετατρόχιο εμπρός 1.557 mm
Μετατρόχιο πίσω 1.499 mm
Βάρος 1.950 kg
Πορτμπαγκάζ 360 lt
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,0”
0-160 km/h 43,9”
0-400 m 18,3” @ 123 km/h
0-1.000 m 33,7” @ 156 km/h
Τελική Ταχύτητα 180 km/h
ΤΙΜΗ
Τιμή 1975 $12.679
Τιμή σήμερα Από $4.300 έως $28.500 (κατάσταση από Fair έως Concours )

 

Δείτε την αυθεντική μπροσούρα της Cadillac Seville MY1976

Διαβάστε επίσης:

Ανανεωμένο Renault Clio: Φρεσκαρισμένο και στους κινητήρες του

Το ανανεωμένο Renault Clio, με πάνω από 35 χρόνια...

Προσιτό υβριδικό SUV 204 PS από 22.990 ευρώ

Το νέο Chery Tiggo 4, ένα οικονομικό υβριδικό SUV...

Το καινοτόμο SUV των 605 PS με κατανάλωση μόλις 0,2 λτ. έφτασε στην Ελλάδα

Η Omoda & Jaecoo, θυγατρική του Ομίλου Chery, παρουσίασε...

Το νέο Polestar 5: 4θυρο supercar με 884 ίππους

Το Polestar 5, το νέο τετράθυρο supercar της Polestar,...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

VIDEO πριν 8 λεπτά

Μαμά 26 χρονών έχει ήδη 22 παιδιά – Ποιος είναι ο στόχος της

Μια 26χρονη μητέρα έχει αποκτήσει 22 παιδιά και έχει θέσει υψηλούς στόχους για την οικογένειά της. Η ίδια πιστεύει ότι…

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ πριν 8 λεπτά

e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι επισκέπτονται τα ΑΤΜ από 15 έως 19 Σεπτεμβρίου

Από τις 15 έως τις 19 Σεπτεμβρίου 2025, το e-ΕΦΚΑ και η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) θα καταβάλουν συνολικά 74.662.000…

VIDEO πριν 14 λεπτά

ΔΕΔΔΗΕ: Άγνωστοι παρουσιάζονται ψευδώς ως υπάλληλοι ή εκπρόσωποι με στόχο κλοπές σε οικίες

Άγνωστοι δράστες εμφανίζονται ως υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ, προσπαθώντας να παραπλανήσουν τους πολίτες και να εισέλθουν σε οικίες. Η τακτική τους…

LIFE πριν 15 λεπτά

Άννα Βίσση: Έτοιμη να θριαμβεύσει στο Καλλιμάρμαρο – Η ανακοίνωση της παραγωγής για τους θεατές

Η Άννα Βίσση επιστρέφει στο Καλλιμάρμαρο για δύο μεγάλες συναυλίες στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου, με τα εισιτήρια να γίνονται…

VIDEO πριν 16 λεπτά

Νέοι & τιμόνι: Βαρύς φόρος στους δρόμους – Στη φυλακή και οι νέοι

Η αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους έχει οδηγήσει σε σοβαρές συνέπειες για πολλούς νέους οδηγούς. Μελέτες δείχνουν ότι η…

VIDEO πριν 18 λεπτά

Χαλκίδα: Απίστευτο περιστατικό σε νεκροταφείο μεταξύ δύο οικογενειών – Πιάστηκαν στα χέρια και του άνοιξε το κεφάλι με το φτυάρι

Σοκαριστικές σκηνές διαδραματίστηκαν σε νεκροταφείο της Χαλκίδας, όπου δύο οικογένειες ήρθαν σε έντονη αντιπαράθεση. Η ένταση escalated γρήγορα, με αποτέλεσμα…

VIDEO πριν 19 λεπτά

Ψηφιακοί νομάδες: Η εργασιακή ζωή που δεν έχει 8ωρο και γραφείο

Η νέα τάση της εργασίας που κερδίζει έδαφος είναι οι ψηφιακοί νομάδες, οι οποίοι εργάζονται από οπουδήποτε στον κόσμο, χωρίς…

VIDEO πριν 26 λεπτά

Θεσσαλονίκη: Σοβαρός τραυματισμός 49χρονου που έπεσε από ύψος 8 μέτρων στη ΒΙ.ΠΕ Σίνδου

Σοβαρός τραυματισμός σημειώθηκε σε εργοστάσιο της ΒΙ.ΠΕ Σίνδου, όταν ένας 49χρονος εργαζόμενος έπεσε από ύψος 8 μέτρων. Ο άνδρας μεταφέρθηκε…

VIRAL πριν 32 λεπτά

Εντυπωσιακή ανακάλυψη στα ΗΑΕ: Ανακαλύφθηκε σπάνιος σταυρός συνδεδεμένος με χριστιανικό μοναστήρι (βίντεο)

Αρχαιολόγοι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ανακάλυψαν έναν σπάνιο σταυρό στο νησί Σερ Μπάνι Γιας, συνδεδεμένο με χριστιανικό μοναστήρι του 7ου-8ου…

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ πριν 41 λεπτά

Ανανεωμένο «Εξοικονομώ»: Ποια σχέδια θα εφαρμοστούν το 2026 – Όλες οι τελευταίες λεπτομέρειες

Το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2026» αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2026, με στόχο την ενεργειακή αναβάθμιση 60.000 ακινήτων ετησίως…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 45 λεπτά

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι γράφουν σήμερα Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2025

Δείτε παρακάτω όλα τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων. Πρωτοσέλιδα από Μακελειό, Ναυτεμπορική, Πρώτο Θέμα, Εστία, Δημοκρατία, Espresso και άλλες. Δείτε…

VIDEO πριν 48 λεπτά

Φιντάν: Στη Μεσόγειο οι έρευνες πρέπει μα διεξάγονται με σεβασμό στα κυρίαρχα δικαιώματά μας

Οι έρευνες στη Μεσόγειο πρέπει να διεξάγονται με σεβασμό προς τα κυρίαρχα δικαιώματα των κρατών της περιοχής. Οι δηλώσεις από…

VIDEO πριν 56 λεπτά

Ο καιρός για σήμερα Σάββατο 13/09: Μικρή πτώση θερμοκρασίας & ισχυροί βοριάδες στο Αιγαίο

Σήμερα αναμένονται χαμηλότερες θερμοκρασίες σε όλη τη χώρα, με τη μέγιστη να μην ξεπερνά τους 28 βαθμούς Κελσίου. Ιδιαίτερη προσοχή…

VIDEO πριν 1 ώρα

Γ. Βαϊόπουλος για την αύξηση τιμών στη φέτα λόγω ευλογιάς: «Αποφασίστηκε ο εμβολιασμός προβάτων»

Η αύξηση των τιμών στη φέτα, που συνδέεται με τα κρούσματα ευλογιάς στα πρόβατα, έχει προκαλέσει ανησυχία στους παραγωγούς και…

MEDIA πριν 1 ώρα

Αθλητικά γεγονότα σε ζωντανή μετάδοση 13/9/2025

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2025, οι φίλοι του αθλητισμού θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια πληθώρα ζωντανών μεταδόσεων από διάφορα…

0:00 / 0:00

Ανανεωμένο Renault Clio: Φρεσκαρισμένο και στους κινητήρες του

Το ανανεωμένο Renault Clio, με πάνω από 35 χρόνια ιστορίας, συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, διατηρώντας τον τίτλο του best seller...

Προσιτό υβριδικό SUV 204 PS από 22.990 ευρώ

Το νέο Chery Tiggo 4, ένα οικονομικό υβριδικό SUV με συνδυαστική ισχύ 204 ίππων, παρουσιάστηκε στην Ελλάδα με τιμή εκκίνησης 22.990 ευρώ. Το μοντέλο...

Το καινοτόμο SUV των 605 PS με κατανάλωση μόλις 0,2 λτ. έφτασε στην Ελλάδα

Η Omoda & Jaecoo, θυγατρική του Ομίλου Chery, παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου Auto Thessaloniki 2025 το νέο Omoda 9 SHS, ένα καινοτόμο plug-in υβριδικό...

Το νέο Polestar 5: 4θυρο supercar με 884 ίππους

Το Polestar 5, το νέο τετράθυρο supercar της Polestar, συνδυάζει εντυπωσιακό σχεδιασμό και υψηλές επιδόσεις, βασισμένο στο πρωτότυπο Precept. Με αεροδυναμικό προφίλ, πανοραμική γυάλινη οροφή...

Η κορυφαία διαδρομή για στροφιλίκια στην Ελλάδα από τη Honda

Η Honda παρουσίασε έναν διαδραστικό χάρτη με τις καλύτερες ευρωπαϊκές διαδρομές οδήγησης, για να τιμήσει το τέλος των πωλήσεων του Civic Type R στην...

Νέα εμφάνιση για το Toyota Corolla

Η Toyota ανανεώνει το Corolla Sedan, με σχεδιαστικές αλλαγές που ακολουθούν τη νέα αισθητική ταυτότητα της εταιρείας, όπως τα νέα φωτιστικά σώματα σε σχήμα...

Η Kia φέρνει ηλεκτρική ενέργεια στο Μόναχο

Η Kia επέστρεψε στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο, παρουσιάζοντας τη δέσμευσή της για βιώσιμη κινητικότητα και ενισχύοντας την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά...

Αποχαιρετισμός στο τελευταίο μικρό diesel SUV

Το άρθρο αναφέρεται στην εξαφάνιση των μικρών SUV με κινητήρες πετρελαίου, καθώς τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα κυριαρχούν πλέον στην αγορά. Το VW T-Roc, το...

Μεταχειρισμένα BYD με εργοστασιακή εγγύηση

Η BYD ανακοίνωσε σημαντικές εξελίξεις στην IAA Mobility 2025 στο Μόναχο, επιβεβαιώνοντας την κατασκευή του πρώτου της εργοστασίου στην Ευρώπη, στην Ουγγαρία, όπου θα...

Καινούργια Changan Deepal S05 – S07 έρχονται στην Ελλάδα

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Changan κάνει το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Μόναχο, παρουσιάζοντας τα νέα ηλεκτρικά SUV Deepal S05 και S07. Με...

Η Audi εισέρχεται στη Formula 1: Όλα για τη συνεργασία με τη Sauber

Η Audi ανακοινώνει την είσοδό της στη Formula 1 το 2026, σε συνεργασία με την ομάδα Sauber, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή τεχνολογικής και περιβαλλοντικής...

Κινέζικη εταιρία σκούπας σχεδιάζει 4θυρη Chiron

Η κινεζική εταιρεία Dreame, γνωστή για την κατασκευή ηλεκτρικών σκουπών, σχεδιάζει να εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία το 2027 με ένα ηλεκτρικό hypercar που θα ανταγωνίζεται...

Εκσυγχρονισμένο Ford Ranger MS-RT PHEV για μεταφορές και ράλι

Η Ford παρουσίασε το νέο Ranger MS-RT PHEV, ένα σπορ και εξηλεκτρισμένο pickup που συνδυάζει την ισχύ και την πρακτικότητα. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την...

Η εκπληκτική Ferrari 849 Testarossa με 1.050 ίππους!

Η Ferrari παρουσίασε τη νέα 849 Testarossa, μια plug-in hybrid super sports berlinetta που αντικαθιστά την SF90 Stradale, προσφέροντας εντυπωσιακή ισχύ 1.050 ίππων. Εξοπλισμένη με...

Πότε κυκλοφορεί και ποια η τιμή του νέου Toyota Aygo X Hybrid;

Το νέο Toyota Aygo X Hybrid, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα προς τα τέλη του 2025, εισάγει την υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία...

Ξεκινά από 16.990 ευρώ το καινούργιο Fiat Grande Panda

Το νέο Fiat Grande Panda παρουσιάζεται με τιμή εκκίνησης 16.990 ευρώ, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα επιλογών για τους καταναλωτές. Το μοντέλο διαθέτει έναν τούρμπο κινητήρα...

Τι αποκαλύπτουν τα πίσω φώτα του καινούργιου Nissan LEAF;

Το νέο Nissan LEAF, που θα αποκαλυφθεί το 2025, αποτελεί μια τολμηρή εξέλιξη του εμβληματικού ηλεκτρικού μοντέλου, συνδυάζοντας 15 χρόνια εμπειρίας και πάνω από...

Καινοτόμο Hyundai Concept THREE αποκαλύπτει συμπαγές Ioniq

Η Hyundai παρουσίασε το Concept THREE, το πρώτο μικρό ηλεκτρικό όχημα της υπο-μάρκας Ioniq, στην IAA Mobility 2025 στο Μόναχο. Το νέο αυτό μοντέλο σηματοδοτεί...
spot_img
spot_img
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Χριστίνα Αλούπη: «Ένας επιτυχημένος γάμος είναι εκείνος όπου η σύζυγός σου…»

Η Χριστίνα Αλούπη, γνωστή παρουσιάστρια και ηθοποιός, μοιράστηκε μέσω...

Χρίστος Κούγιας – Η καινούργια επιχειρηματική του αρχή μετά την απώλεια του πατέρα του

Ο Χρίστος Κούγιας, γιος του γνωστού ποινικολόγου Αλέξη Κούγια,...

Γιώργος Μαζωνάκης: Ανακαλύφθηκε συσκευή παρακολούθησης στην οικία του

Ο Γιώργος Μαζωνάκης βρίσκεται σε έντονη διαμάχη με την...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μαμά 26 χρονών έχει ήδη 22 παιδιά – Ποιος είναι ο στόχος της

Μια 26χρονη μητέρα έχει αποκτήσει 22 παιδιά και έχει...

e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι επισκέπτονται τα ΑΤΜ από 15 έως 19 Σεπτεμβρίου

Από τις 15 έως τις 19 Σεπτεμβρίου 2025, το...

ΔΕΔΔΗΕ: Άγνωστοι παρουσιάζονται ψευδώς ως υπάλληλοι ή εκπρόσωποι με στόχο κλοπές σε οικίες

Άγνωστοι δράστες εμφανίζονται ως υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ, προσπαθώντας να...

Άννα Βίσση: Έτοιμη να θριαμβεύσει στο Καλλιμάρμαρο – Η ανακοίνωση της παραγωγής για τους θεατές

Η Άννα Βίσση επιστρέφει στο Καλλιμάρμαρο για δύο μεγάλες...

Νέοι & τιμόνι: Βαρύς φόρος στους δρόμους – Στη φυλακή και οι νέοι

Η αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους έχει οδηγήσει...

Χαλκίδα: Απίστευτο περιστατικό σε νεκροταφείο μεταξύ δύο οικογενειών – Πιάστηκαν στα χέρια και του άνοιξε το κεφάλι...

Σοκαριστικές σκηνές διαδραματίστηκαν σε νεκροταφείο της Χαλκίδας, όπου δύο...

Ψηφιακοί νομάδες: Η εργασιακή ζωή που δεν έχει 8ωρο και γραφείο

Η νέα τάση της εργασίας που κερδίζει έδαφος είναι...

Θεσσαλονίκη: Σοβαρός τραυματισμός 49χρονου που έπεσε από ύψος 8 μέτρων στη ΒΙ.ΠΕ Σίνδου

Σοβαρός τραυματισμός σημειώθηκε σε εργοστάσιο της ΒΙ.ΠΕ Σίνδου, όταν...

Εντυπωσιακή ανακάλυψη στα ΗΑΕ: Ανακαλύφθηκε σπάνιος σταυρός συνδεδεμένος με χριστιανικό μοναστήρι (βίντεο)

Αρχαιολόγοι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ανακάλυψαν έναν σπάνιο σταυρό...

Ανανεωμένο «Εξοικονομώ»: Ποια σχέδια θα εφαρμοστούν το 2026 – Όλες οι τελευταίες λεπτομέρειες

Το νέο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2026» αναμένεται να ξεκινήσει στις...

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι γράφουν σήμερα Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2025

Δείτε παρακάτω όλα τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων. Πρωτοσέλιδα...

Φιντάν: Στη Μεσόγειο οι έρευνες πρέπει μα διεξάγονται με σεβασμό στα κυρίαρχα δικαιώματά μας

Οι έρευνες στη Μεσόγειο πρέπει να διεξάγονται με σεβασμό...

Ο καιρός για σήμερα Σάββατο 13/09: Μικρή πτώση θερμοκρασίας & ισχυροί βοριάδες στο Αιγαίο

Σήμερα αναμένονται χαμηλότερες θερμοκρασίες σε όλη τη χώρα, με...

Αθλητικά γεγονότα σε ζωντανή μετάδοση 13/9/2025

Στις 13 Σεπτεμβρίου 2025, οι φίλοι του αθλητισμού θα...

Καμίνια: Οδηγός χτύπησε ανήλικη και την εγκατέλειψε – Αναζητείται από την αστυνομία

Στα Καμίνια, ένας οδηγός αυτοκινήτου παρέσυρε και εγκατέλειψε ένα...

Δ. Γιαννόπουλος: «Η στάθμη της λίμνης Μόρνου από το 2023 έως σήμερα έχει πέσει 44%»

Η στάθμη της λίμνης Μόρνου έχει σημειώσει δραματική πτώση...

Υπόθεση μαστροπείας: Ο 42χρονος αρνείται τις κατηγορίες – Σοκαριστηκές οι μαρτυρίες των θυμάτων

Σοκαριστικές αποκαλύψεις έρχονται στο φως σχετικά με την υπόθεση...

Εξαφάνιση 19χρονου με αίσια κατάληξη

Η εξαφάνιση ενός 19χρονου νέου προκάλεσε ανησυχία στην τοπική...

Εφημερίδες: Τα πρωτοσέλιδα για σήμερα, Σάββατο 13/09

Σήμερα, οι εφημερίδες καλύπτουν μια σειρά από σημαντικά θέματα...

Καιρός 13/09/2025: Συννεφιές του Βορρά για σήμερα

Σήμερα, οι συννεφιές από τον Βορρά θα επηρεάσουν αρκετές...

Δυνατός σεισμός άνω των 7 Ρίχτερ στη χερσόνησο Καμτσάτκα – Έκδοση προειδοποίησης για τσουνάμι

Ένας ισχυρός σεισμός μεγέθους 7,1 Ρίχτερ έπληξε την ανατολική...

Καιρός σήμερα: Καύσωνας και 7 μποφόρ στο Αιγαίο

Ο καιρός σήμερα, Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου, θα θυμίζει καλοκαίρι...

Δανία: Κατευθύνει σχεδόν 8 δισ. ευρώ στην ενίσχυση της αντιαεροπορικής άμυνας

Η Δανία ανακοινώνει μια ιστορική επένδυση ύψους 7,8 δισεκατομμυρίων...

Ουκρανία: Ο Ζελένσκι δηλώνει ότι αναχαιτίστηκε η επίθεση των ρωσικών δυνάμεων στην περιοχή Σούμι

Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι ανακοίνωσε ότι οι ουκρανικές...

Γαλλία: Ο οίκος Fitch μείωσε την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας

Ο οίκος αξιολόγησης Fitch υποβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της...

Βίντεο: Η στιγμή που φορτηγό καταλήγει σε πλήθος θρησκευτικού φεστιβάλ στην Ινδία – Σοκαριστικές εικόνες

Ένα σοκαριστικό βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο δείχνει τη...

Κατερίνα Καραβάτου: Συγκινητικές στιγμές στο φινάλε του «Καλοκαίρι Παρέα»

Η τελευταία εκπομπή του «Καλοκαίρι Παρέα» στον ΑΝΤ1 έκλεισε...

ΗΠΑ: Αστυνομικός της ICE πυροβόλησε θανάσιμα άνδρα σε προάστιο του Σικάγο κατά τη διάρκεια επιχείρησης σύλληψης

Ένας πράκτορας της ομοσπονδιακής αστυνομικής υπηρεσίας ICE πυροβόλησε και...

Μητσοτάκης στη συνάντηση με τον CEO της Google DeepMind Ντέμη Χασάμπη: Κύριος στόχος μας η προστασία της...

Στη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον CEO...

Έντονος διάλογος Καλογεροπούλου – Τάκη για την ακρίβεια: «Και εγώ αν ήμουν ο Χάρι Πότερ, θα είχα...

Έντονος διάλογος ξέσπασε μεταξύ της Καλογεροπούλου και του Τάκη...

Σενγκούν για Γιάννη Αντετοκούνμπο: «Δεν είναι εξαιρετικός πασέρ»

Ο Αλπερέν Σενγκούν, μετά τη νίκη της Τουρκίας επί...

Ελλάδα – Τουρκία: Αντιπαράθεση Ελλήνων και Τούρκων φιλάθλων μετά τον ημιτελικό του Eurobasket

Μετά την ήττα της Εθνικής Ελλάδας από την Τουρκία...

Η FIBA επαίνεσε τον Εργκίν Αταμάν μετά την πρόκριση στον τελικό του Eurobasket 2025

Ο Εργκίν Αταμάν, προπονητής της Εθνικής Τουρκίας, εξυμνήθηκε από...