Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025

Cadillac Seville 1975-1979, επανάσταση διαστάσεων στην αυτοκρατορία του Detroit

Η Cadillac Seville, το επαναστατικό μοντέλο της GM, άλλαξε την αντίληψη για την αμερικανική πολυτέλεια το 1975 με μια συμπαγή, ευρωπαϊκή προσέγγιση που έσπασε τα στερεότυπα
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Cadillac Seville, που παρουσιάστηκε το 1975, αποτέλεσε μια επαναστατική αλλαγή στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, εισάγοντας την έννοια της πολυτέλειας σε πιο κομπακτ και οικονομική μορφή. Με μήκος μόλις 5,21 μέτρα και έναν V8 κινητήρα 5,7 λίτρων, η Seville συνδύαζε την αμερικανική παράδοση με ευρωπαϊκές σχεδιαστικές επιρροές, προσφέροντας μια πιο εκλεπτυσμένη και λιτή αισθητική.

Αν και η Cadillac είχε κυριαρχήσει στην αγορά με μεγάλα και σπάταλα μοντέλα, η Seville αποδείχθηκε επιτυχής, με πωλήσεις που άγγιξαν τις 215.659 μονάδες μέχρι το 1979. Η υιοθέτηση τεχνολογιών όπως ο ηλεκτρονικός ψεκασμός και η καινοτόμος σχεδίαση καθόρισαν την κατεύθυνση της Cadillac για τις επόμενες δεκαετίες, κάνοντάς την ένα πολιτισμικό ορόσημο στην αυτοκινητική ιστορία των ΗΠΑ.

Πιο αναλυτικά

Στα μέσα της δεκαετίας του ’70, στα αυτοκίνητα, η πολυτέλεια στην Αμερική συνοψιζόταν σε μια λέξη: «Big». Μεγάλος κινητήρας, μεγάλη ισχύς, μεγάλο μέγεθος, μεγάλη κατανάλωση. Αιφνιδιαστικά, η Cadillac το 1975 έφερε τα πράγματα τούμπα με ένα πιο κόμπακτ, πιο ευέλικτο, πιο οικονομικό μοντέλο. Την Cadillac Seville!

Μια Cadillac… μικρή; Αν είναι δυνατόν! Κι όμως, 5,21 μέτρα «μόνο». Σχεδόν εκλεπτυσμένη. Με πλάτες πιο σφιχτές, με βλέμμα πιο λεπτοδουλεμένο, σχεδόν ευρωπαϊκό. Κι όμως ήταν ακριβότερη από όλες τις υπόλοιπες Cadillac της εποχής, πλην της λιμουζίνας Series 75. Ένα είδος προφανούς παραδοξότητας. Ή μήπως όχι; Στην αυτοκινητική ιστορία της Αμερικής, υπάρχουν μοντέλα που ήρθαν για να διεκδικήσουν, μοντέλα που ήρθαν για να αποδείξουν και μερικά, ελάχιστα, που ήρθαν για να υπενθυμίσουν. Η Cadillac Seville του 1975 ανήκει στην τρίτη κατηγορία.

Η παρακαταθήκη της Cadillac Seville είναι ότι αποτέλεσε πολιτισμικό ορόσημο. Ήταν η πρώτη Cadillac που αποδεχόταν την «ευρωπαϊκή ιδέα» χωρίς να την παρωδεί

Cadillac Seville
H Cadillac Seville παρουσιάστηκε στους ντίλερ και στο κοινό ως «international size», με το όνομά της να έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη φίρμα στις εκδόσεις hardtop της δίθυρης Eldorado από το 1956 μέχρι το 1960.

Δεν ήταν ένα αυτοκίνητο-επανάσταση με φανφάρες, ούτε ένα νέο τεχνολογικό καμάρι του Detroit. Ήταν όμως μια υπενθύμιση -ότι η πολυτέλεια δεν χρειάζεται υπερβολή. Ότι η αξιοπρέπεια, ακόμα και στην αυτοκίνηση, μπορεί να χωρέσει μέσα σε πέντε μέτρα γυαλιστερής λαμαρίνας. Και ότι η Αμερική, εκείνη η Αμερική του τέλους των ’70s, μπορούσε ακόμη να αφουγκράζεται τον κόσμο γύρω της.

Η δεκαετία του ’70 απετέλεσε μια περίοδο που έφερε το τέλος της αθωότητας στην Αμερική. Και το 1975 ήταν μια χρονιά που κάθε άλλο παρά γεμάτη αυτοπεποίθηση ήταν για τις ΗΠΑ. Η χώρα έβγαινε λαβωμένη από το Βιετνάμ, η σκιά του Watergate πλανιόταν πάνω από τη χώρα και οι ουρές για ανεφοδιασμό στα πρατήρια καυσίμων είχαν γίνει η νέα πραγματικότητα. Τα αμερικανικά αυτοκίνητα ήταν μεγάλα, σπάταλα, υπερφορτωμένα με νίκελ και περιττές ίντσες. Η Cadillac, ως βασίλισσα αυτής της υπερβολής, είχε στον κατάλογο μοντέλα σχεδόν έξι μέτρων, με κινητήρες V8 πάνω από οκτώ λίτρα, που κατανάλωναν αδηφάγα τα γαλόνια της βενζίνης.

Cadillac Seville
Οι σχεδιαστές της General Motors ανησυχούσαν όλο και περισσότερο ότι η πολυδιαφημισμένη εικόνα της Cadillac που ήθελε να συμβαδίζει με το σλόγκαν της «the standard of the world» εξασθενούσε, ιδιαίτερα μεταξύ της νεότερης γενιάς των αγοραστών.

Και τότε κάτι συνέβη το 1975. Η Cadillac Seville που φιγουράριζε στις εκθέσεις την 1η Μαΐου προκάλεσε αίσθηση. Πιο κοντή, πιο μαζεμένη, με έναν «σεμνό» V8 5,7 λίτρων, ευρωπαϊκή αύρα και τιμή σχεδόν ίδια με μια Mercedes 450 SEL… Σαν να λέμε: Το λιγότερο είναι περισσότερο -αλλά το πληρώνεις πιο ακριβά. Σε μια αγορά που για δεκαετίες σκεφτόταν σε ίντσες και κυβικά, αυτή ήταν μια επανάσταση αθόρυβη, σχεδόν υπόγεια.

Η ιδέα μιας «ευρωπαϊκής Cadillac» δεν ήταν εντελώς καινούργια. Ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του ’60, είχαν υπάρξει προσπάθειες να κατασκευαστεί μια μικρότερη, πιο ευέλικτη μπερλίνα, με αναφορές στη LaSalle, τη μάρκα-δορυφόρο της Cadillac από τα προπολεμικά χρόνια. Με την αμερικανική φίρμα Cadillac να έχει ήδη προσπαθήσει δειλά να συμμαζευτεί μέσα από μοντέλα όπως η Town Sedan και η Park Avenue.

Κι όμως, εκείνες οι προσπάθειες έμοιαζαν με συμβιβασμούς, περισσότερο εσωτερικές ασκήσεις ισορροπίας παρά αληθινές προτάσεις για το κοινό. Οι αριθμοί το αποδείκνυαν: Πωλήσεις κάτω από 4.000 αυτοκίνητα, πειραματισμοί που σβήστηκαν πριν καλά καλά καταγραφούν στη μνήμη των αγοραστών.

Cadillac Seville

Εκεί στην Cadillac όμως άκουγαν τη σιωπή που έλεγε περισσότερα απ’ όσα παραδέχονταν οι αριθμοί: Κατανάλωση, ευελιξία, ευκολία στην οδήγηση. Και μια μερίδα καταναλωτών, κυρίως γυναίκες, που ήθελαν να οδηγούν ένα αυτοκίνητο με το σήμα της Cadillac, αλλά όχι και τον όγκο που αυτό προϋπέθετε.

Και δεν ήταν μόνο αυτό, το ίδιο το σκηνικό είχε αλλάξει. Η πρώτη πετρελαϊκή κρίση είχε ταρακουνήσει τα θεμέλια της «γηραιάς» αυτοκινητικής αυτοκρατορίας. Oι Αμερικανοί οδηγούσαν τις 6μετρες Cadillac περισσότερο από συνήθεια και λιγότερο από περηφάνια. Ταυτόχρονα, οι Mercedes-Benz και οι BMW, με μικρότερο όγκο αλλά με υποδειγματική ποιότητα και οδική συμπεριφορά, άρχισαν να κερδίζουν το ενδιαφέρον της νέας αμερικανικής αστικής τάξης, εκείνης που ήθελε περισσότερα από ένα τρανταχτό έμβλημα στο καπό.

Cadillac Seville
To Opel Diplomat ξεκίνησε ως ισχυρός υποψήφιος, αλλά οι άνθρωποι στο Fisher Body dpt, το τμήμα αμαξωμάτων της General Motors, έκριναν ότι οι μηχανικοί στη θυγατρικής τους στο Rüsselsheim, δούλευαν με πολύ αυστηρές ανοχές στη λαμαρίνα, ασύμβατες με το σύστημα παραγωγής της Βόρειας Αμερικής.

Η ώρα λοιπόν, είχε φτάσει. Το 1971, ο αρχιμηχανικός Robert Templin και ο νέος πρόεδρος της Cadillac, Robert Lund, ταξίδεψαν στην Ευρώπη για να εξετάσουν την περίπτωση χρήσης του Opel Diplomat ως βάσης για το νέο μοντέλο. Ένα αυτοκίνητο που φορούσε V8 και οι διαστάσεις του ήταν παρόμοιες με της Mercedes-Benz W116. Φευ, το δοκίμασαν, το μέτρησαν, το αποσυναρμολόγησαν, οι διαφορές στην κατασκευή όμως ήταν χαώδεις. Και το απέρριψαν!

Η λύση τελικά δόθηκε, αν και με κάποια διστακτικότητα, από την ίδια την General Motors: Η πλατφόρμα Χ των Chevrolet Nova και Pontiac Ventura. Αρχιτεκτονική αναφανδόν κοινότοπη, δηλαδή. Ήταν δυνατόν αυτό το πράμα να γίνει Cadillac; Κι όμως! Χάρη στον μηχανικό Bob Burton, και τη χρήση πρωτοποριακών για την εποχή υπολογιστικών μοντέλων (λογισμικό ανάλυσης Fourier), επιτεύχθηκε σημαντική μείωση κραδασμών και θορύβων. 

Ήταν ένα μάθημα για το πώς η τεχνολογία μπορεί να εξαγνίσει το ταπεινότητα. Η Seville δεν θα ήταν απλώς μια Nova με πλουμιστό καβούκι. Ολόκληρο το πάτωμα ανασχεδιάστηκε (και δικαίως μετονομάστηκε σε K-body), τα σημεία στήριξης ενισχύθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν 100 επιταχυνσιόμετρα (!) για να απορροφηθούν οι δονήσεις σε κάθε κρίσιμο σημείο: Εγκατάσταση υδραυλικών αμορτισέρ στην κολόνα του τιμονιού, στους προφυλακτήρες και μεταξύ του αμαξώματος και του μπροστινού υποπλαισίου, με το τελευταίο να στηρίζεται σε ανασχεδιασμένες βάσεις, πρόσθετα στηρίγματα γύρω από το κιβώτιο ταχυτήτων, εμπρός αμορτισέρ τοποθετημένα στους πύργους τους με λαστιχένια μονωτικά, πίσω φύλλα σούστας καλυμμένα με τεφλόν και σταυρός σταθερής ταχύτητας για τον άξονα μετάδοσης. Ουσιαστικά, η Cadillac έφτιαξε το δικό της αυτοκίνητο πάνω σε μια ταπεινή πλατφόρμα που απλώς της έδωσε την αφετηρία.

Το επίσης σημαντικό όμως ήταν αυτό που θα έβλεπε σε πρώτη εικόνα ο υποψήφιος αγοραστής. Έτσι εξελίχτηκε ένας εσωτερικός σχεδιαστικός διαγωνισμός μέσα στην ίδια την Cadillac, μια σχεδόν αντιπαράθεση με κόπο και τριβές, που κατέληξε σε δύο τελείως διαφορετικές προτάσεις: Την LaSalle του Wayne Kady, με ρέουσα γραμμή οροφής και καμπύλες εμπνευσμένες από τη Citroën SM, και η LaScala του Stanley Wilen, με τεθλασμένες γραμμές και σφιχτή σιλουέτα. Η δεύτερη επικράτησε.

Cadillac Seville
To πρωτότυπο LaSalle 1972 του Wayne Kady ανέδυε μια πιο φουτουριστική αύρα. Παρόμοια σιλουέτα με αμάξωμα δύο όγκων θα είχε η Seville δεύτερης γενιάς, αντλώντας έμπνευση από μοντέλα της Cadillac από τη δεκαετία του ’30 έως και του 1950, και τη βρετανική υπερπολυτελή σχολή, όπως την εμβληματική Rolls-Royce Silver Cloud.

Ο επικεφαλής σχεδίασης της GM, Bill Mitchell, επέβαλε και μια δική του εμμονή. Στιλ που το βάφτισε «Sheer Look»: Το σχεδόν κάθετο πίσω κρύσταλλο. Ένα νεύμα στην κομψότητα της Rolls-Royce Silver Shadow, αλλά και ένα κλείσιμο του ματιού στους Αμερικανούς συντηρητικούς που ήθελαν να βλέπουν τη «μαρμάρινη σοβαρότητα» σε μια Cadillac. Και το πρακτικό μέρος που άφηνε μπόλικο αέρα για το κεφάλι των πίσω. Στην πράξη, το σχέδιο ήταν ο προάγγελος της αισθητικής των ’80s: Καθαρό, γωνιώδες, αποφασιστικό.

Εμφανισιακά, η πρώτη Seville ήταν σχεδόν απέριττη. Τόνοι ήπιοι, γραμμές καθαρές, λογικές διαστάσεις. Το εμπρός μέρος ήταν αυστηρό, με διακριτική μάσκα, ενώ το πίσω -με τις κοφτές ακμές και τα κατακόρυφα φανάρια- έφερνε μια παράξενη ηρεμία. Ακόμα και η βινύλ επένδυση της οροφής, ένα τέχνασμα-μακιγιάζ για να κρύψει συγκολλήσεις, έδινε την τελευταία πινελιά. Ήταν ένα αυτοκίνητο που δεν προσπαθούσε να φωνάξει «κοιτάξτε με!», αλλά μάλλον έλεγε «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;». Και ίσως για πρώτη φορά, μια Cadillac μπορούσε να σταθεί με σεμνότητα σε ευρωπαϊκό πάρκινγκ, χωρίς να μοιάζει με εισβολέα.

Cadillac Seville

Η Seville ήρθε εξοπλισμένη με ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η General Motors: Ηλεκτρονικός ψεκασμός (πρωτιά για αμερικανικό μοντέλο παραγωγής), ηλεκτρικά παράθυρα και καθίσματα, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη ρύθμιση ύψους στην πίσω ανάρτηση, ραδιόφωνο AM/FM, δερμάτινο εσωτερικό και υδραυλικό τιμόνι με αμορτισέρ απορρόφησης κραδασμών. 

Το εσωτερικό ήταν συνδυασμός λιτής πολυτέλειας και αναλογικού φετιχισμού. Το ταμπλό δεν είχε καμία διάθεση να μοιάσει σε αεροπλάνο, όπως συνέβαινε τότε. Τα όργανα ήταν ευανάγνωστα, το τιμόνι με χοντρό αφαλό, το κάθισμα οδηγού βαθύ σαν πολυθρόνα. Δεν σε προκαλούσε να την οδηγήσεις -σε καλούσε να τη… συνοδεύσεις.

Cadillac Seville

Για τους μηχανικούς, δεν υπήρχε θέμα χρήσης του μοναδικού κινητήρα που έφτιαχνε η Cadillac το 1975, του V8 με τις 500 κυβικές ίντσες (8,2 lt). Οπότε στράφηκαν προς την Oldsmobile, επιλέγοντας τον V8 των 350 ci (5,7 lt), αλλάζοντας τις πολλαπλές και την τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό που εξελίχτηκε για την περίπτωση από την Bendix. 

Δυστυχώς, ο EFI θα αποδεικνυόταν ιδιότροπος και αναξιόπιστος στην καθημερινή χρήση. Τους εξοργισμένους ιδιοκτήτες θα αναλάμβαναν να κατευνάσουν μάστορες που αναλάμβαναν να ξαναβάλουν στη θέση τους τα καρμπιρατέρ!

Cadillac Seville

Ο κινητήρας πάντως ανέβηκε στα 182 άλογα από τα 172 του στάνταρ κινητήρα της Oldsmobile. Και τα 373 Nm περνούσαν στο πίσω άξονα μέσω ενός 3τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Turbo Hydra-Μatic TH400. Η απόδοση του αναβαθμισμένου μοτέρ δεν ακουγόταν εντυπωσιακή, αλλά ήταν επαρκής για ένα αυτοκίνητο που έβλεπε τον εαυτό του περισσότερο ως σύμβολο κύρους παρά ως εκρηκτικό εργαλείο.

Με την αναβαθμισμένη ανάρτηση δε, η Cadillac προσέφερε κύλιση που συνδύαζε την παραδοσιακή αμερικανική βελούδινη ποιότητα με λίγη παραπάνω ακρίβεια στο στρίψιμο. Κανείς δεν περιμένετε, βέβαια, η Seville να στρίβει όπως οι μεγάλες BMW και Mercedes-Benz. Η Seville δεν ήταν για να ταξιδέψεις στα Rocky Mountains. Ήταν για την 5th Avenue…

Cadillac Seville
Μεταξύ των λίγων έξτρα επιλογών για τον αγοραστή ήταν το δερμάτινο εσωτερικό, το cruise control, τα τάσια που έκαναν τις ζάντες να μοιάζουν με ακτινωτές, ο συναγερμός και από το 1976 η ηλιοροφή.

Ο ευρωπαϊκός Τύπος της εποχής έκανε ειδική μνεία στην οδική συμπεριφορά, γράφοντας ότι ήταν σαφώς ανώτερη από όλων των μεγάλων αμερικανικών αυτοκινήτων. Με τα φρένα και την οδική συμπεριφορά να υποστηρίζουν τη μάζα και τον όγκο του αυτοκινήτου. Χωρίς ωστόσο να είναι πραγματικά συγκρίσιμα με αυτά μιας Mercedes-Benz ή μιας BMW. Από την άλλη, η Seville ξεπερνούσε τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό της σε ησυχία στην καμπίνα, ευκολία στην οδήγηση και κυρίως σε πολυτελή αξεσουάρ.

Ο εμπορική συγκομιδή του σύντομου 1975 ολοκληρώθηκε με το κοντέρ να γράφει 16.355 πωλήσεις. Επίδοση που ήταν πολύ θετική για τη διοίκηση της GM, η οποία παρακολουθούσε στενά την αντίδραση των Βορειοαμερικανών αγοραστών σε μικρότερα μοντέλα.

Cadillac Seville

Η πρώτη πλήρης εμπορική χρονιά της Seville, το 1976, έκλεισε με 43.772 πωλήσεις, μια επιτυχία που ξάφνιασε ακόμα και την GM. Μέχρι το τέλος της παραγωγής της πρώτης γενιάς το 1979, είχαν κατασκευαστεί 215.659 αυτοκίνητα. Ήταν μια επιτυχία, μα όχι αυτό που ευχόταν η General Motors. Οι Ευρωπαίοι πελάτες δεν κατέφθασαν μαζικά, και το μέσο ηλικιακό προφίλ του αγοραστή ανέβηκε. 

Αναμφίβολα το σήμα της Cadillac, το «wreath and crest», δεν μιλούσε ακόμη τη γλώσσα των νεαρών Αμερικανών πόσω μάλλον αυτή της Γηραιάς Ηπείρου. Παρόλα αυτά, σε μια περίοδο αβεβαιότητας και σκεπτικισμού, ήταν ένα σημάδι πως η αμερικανική ελίτ ήταν έτοιμη να συμβιβαστεί με το «λιγότερο». Με την προϋπόθεση ότι αυτό θα σήμαινε ποιότητα, αισθητική και τεχνολογική καινοτομία.

Το 1978 προστέθηκε και η επιλογή ενός κινητήρα ντίζελ. Μια ακόμη πρωτοπορία για την αμερικανική αυτοκινητική ιστορία, αν και όχι επιτυχημένη. Ο ντίζελ των 5,7 λίτρων απέδιδε μόλις 120 άλογα, είχε θέματα αξιοπιστίας, και γρήγορα έγινε συνώνυμο της απογοήτευσης. Αλλά η πρόθεση ήταν εκεί: Η Cadillac έψαχνε τρόπους να μιλήσει σε μια νέα γενιά οδηγών, που εντυπωσιαζόταν λιγότερο από την υπερβολή και ήταν περισσότερο απαιτητική σε ποιότητα και λειτουργικότητα.

Cadillac Seville Elegante
To 1978 λανσαρίστηκε η έκδοση Elegante με στάνταρ δίχρωμη βαφή, συρμάτινες ζάντες, δέρμα και κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο. Και με trip computer διαθέσιμο προαιρετικά. Το Tripmaster, όπως λεγόταν, που παρείχε πληροφορίες για τη μέση κατανάλωση, τη μέση ταχύτητα, τον αριθμό των χιλιομέτρων που απομένουν να διανύσεις μέχρι τον προορισμό σου, τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης, τις στροφές και τη θερμοκρασία του κινητήρα και την ισχύ του ηλεκτρικού συστήματος. Παρέχοντας ταυτόχρονα ένα όραμα για το τι θα μπορούσαν να προσφέρουν τα ηλεκτρονικά στα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Δείτε το στο παρακάτω φιλμάκι…

Η παρακταθήκη της Seville του 1975-79 είναι ότι αποτέλεσε πολιτισμικό ορόσημο. Ήταν η πρώτη Cadillac που αποδεχόταν την «ευρωπαϊκή ιδέα» χωρίς να την παρωδεί. Πρώτη φορά που η GM δοκίμασε να εφαρμόσει πραγματικό ηλεκτρονικό ψεκασμό σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Πρώτη φορά που σχεδιασμός με «Sheer Look», δηλαδή καθαρές, επίπεδες επιφάνειες με αυστηρή γεωμετρία, θα επηρέαζε τη σχεδιαστική γλώσσα της General Motors για πάνω από μια δεκαετία. 

Και κυρίως, ένα από τα πρώτα αμερικανικά πολυτελή αυτοκίνητα που απέκτησαν χαρακτήρα χωρίς να βασίζονται στην υπερβολή. Δεν έλεγε «κοίτα με», έλεγε «κατάλαβέ με».

Το 1980, η δεύτερη γενιά Seville θα τραβήξει ακόμη πιο τολμηρή γραμμή με τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό «bustle-back», επηρεασμένο από τις Rolls-Royce του μεσοπολέμου που έντυνε η Hooper & Co. Μια δεύτερη γενιά που ήταν περισσότερο δήλωση παρά συνέχεια της πρώτης. Αλλά εκείνη, η πρώτη Cadillac Seville, παρέμεινε η πιο ισορροπημένη, η πιο ειλικρινής. Κι ήταν ένα στοίχημα. Ένα βλέμμα στο μέλλον που ήρθε πολύ νωρίς για να το αναγνωρίσουν οι πολλοί.

Σήμερα, λίγοι τη θυμούνται. Ίσως διότι δεν φώναξε ποτέ. Ίσως διότι, σε μια εποχή υπερβολής, διάλεξε την αξιοπρέπεια. Κι ίσως τελικά γι’ αυτό ακριβώς να της αξίζει μια δεύτερη ματιά. Του λόγου μου πάντως, αποφάσισα να την τιμήσω στο χρυσό ιωβηλαίο της . Γράφοντας γι’ αυτήν, σήμερα στην επέτειο των 50 χρόνων της. Ήταν άλλωστε παιδικό μου απωθημένο, ούσα από τα αμερικανικά αυτοκίνητα που ως έφηβο με είχαν εντυπωσιάσει βαθιά…

Η Cadillac Seville 1976 σε αριθμούς
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Βενζινοκίνητος, ατμοσφαιρικός, τετράχρονος, Oldsmobile Rocket V8 350
Θέση Εμπρός, κατά το διάμηκες
Αριθμός κυλίνδρων Οκτώ σε V 90o 
Υλικό Χυτοσιδηρός κορμός και κεφαλή
Χωρητικότητα 5.737 cc (350,1 ci)
Διάμετρος x διαδρομή 103,05 x 85,98 mm
Σχέση συμπίεσης 8,0:1
Μέγιστη ισχύς 182 ίπποι PS (SAE νετ) στις 4.400 rpm
Μέγιστη ροπή 373 Νm στις 2.000 rpm
Διάταξη βαλβίδων Επικεφαλής, ένας εκκεντροφόρος οδηγούμενος με καδένα
Σύστημα λίπανσης Υπό πίεση, χωρητικότητα 4,7 lt (με αλλαγή φίλτρου)
Σύστημα ψύξης Υγρόψυκτο, κλειστού κυκλώματος, χωρητικότητα 17,9 lt
Σύστημα τροφοδοσίας Ηλεκτρονικός ψεκασμός Bendix
Ρεζερβουάρ 80 lt
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Αυτόματη, κίνηση στον πίσω άξονα
Κιβώτιο Αυτόματο Turbo Hydra-Μatic TH400, μετατροπέας ροπής, τρεις ταχύτητες + όπισθεν
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητοι τροχοί, διπλά ψαλίδια, ελατήρια, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω Άκαμπτος άξονας, διαμήκεις βραχίονες, αντιστρεπτική ράβδος, ημί-ελλειπτικά φύλλα σούστας, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, αυτόματη ρύθμιση ύψους
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες Ατσάλινες 6Jx15”
Λάστιχα 78/15B αντίστοιχο 205/75 R15
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα 280 mm
Πίσω Ταμπούρα 280 mm
Υποβοήθηση Κενού
Χειρόφρενο Μηχανικό στους πίσω τροχούς
Κύκλωμα Διπλό
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος Επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια, μεταβλητή υδραυλική υποβοήθηση, κολόνα ρυθμιζόμενη σε ύψος και βάθος
Στροφές τιμονιού Από τέρμα σε τέρμα 3,2
Κύκλος στροφής 12,2 m
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τύπος 12βολτο
Δυναμό 80 amp
ΔΟΜΗ
Τύπος Ατσάλινο αμάξωμα στην αυτοφερόμενη πισωκίνητη πλατφόρμα K-body. 
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος 5.182 mm
Πλάτος 1.824 mm
Ύψος 1.389 mm
Μεταξόνιο 2.903 mm
Μετατρόχιο εμπρός 1.557 mm
Μετατρόχιο πίσω 1.499 mm
Βάρος 1.950 kg
Πορτμπαγκάζ 360 lt
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,0”
0-160 km/h 43,9”
0-400 m 18,3” @ 123 km/h
0-1.000 m 33,7” @ 156 km/h
Τελική Ταχύτητα 180 km/h
ΤΙΜΗ
Τιμή 1975 $12.679
Τιμή σήμερα Από $4.300 έως $28.500 (κατάσταση από Fair έως Concours )

 

Δείτε την αυθεντική μπροσούρα της Cadillac Seville MY1976

Διαβάστε επίσης:

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το νέο DS N°4 (+τιμές)

Η DS Automobiles στην Ελλάδα ξεκίνησε τις παραγγελίες για...

Ανανεωμένο Ford F-150 EREV με βενζίνη και αυτονομία άνω των 1.100 χλμ.

Η Ford σχεδιάζει να επαναφέρει το F-150 Lightning με...

Το Deepal S05 κατέκτησε την κορυφή στην ασφάλεια

Το νέο ηλεκτρικό SUV Deepal S05 της Changan κατέκτησε...

Καταπληκτικός ο διάδοχος του Nissan Bluebird

Το άρθρο παρουσιάζει το νέο Nissan Altima, διάδοχο του...
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΕΛΛΑΔΑ πριν 1 λεπτό

Η αξία της προσαρμοσμένης διατροφής ανάλογα με το μέγεθος και τη ράτσα του σκύλου

Η προσαρμοσμένη διατροφή ανάλογα με το μέγεθος και τη ράτσα του σκύλου είναι κρίσιμη για την υγεία και την ευζωία…

VIDEO πριν 5 λεπτά

Ο Γυμνασιάρχης του προηγούμενου σχολείου της 16χρονης στο Live News: «Έβαλε φωτιά σε κάδο, έβρισε άσχημα καθηγητή»

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις έρχονται στο φως σχετικά με την 16χρονη, η οποία φέρεται να είχε προχωρήσει σε επικίνδυνες πράξεις, όπως η…

LIFE πριν 5 λεπτά

Σοφία Μουτίδου μετά τον καβγά με τον Αχιλλέα Μπέο: «Πόσο απρόβλεπτη αυτή η χώρα, πραγματικά»

Ο εκρηκτικός καβγάς μεταξύ της ηθοποιού Σοφίας Μουτίδου και του δημάρχου Βόλου, Αχιλλέα Μπέου, στη ζωντανή εκπομπή Real View στο…

VIDEO πριν 9 λεπτά

Έξαλλος ο Γ. Καλλιακμάνης: «Αντί να βοηθήσουν την 16χρονη να αλλάξει συμπεριφορά, της άλλαξαν περιβάλλον»

Ο Γιώργος Καλλιακμάνης εκφράζει τη βαθιά του ανησυχία για την περίπτωση της 16χρονης που μαχαίρωσε τη συμμαθήτριά της στην Κυψέλη.…

ΠΟΛΙΤΙΚΗ πριν 10 λεπτά

ΠΑΣΟΚ: Έντονες αντιδράσεις από τις δηλώσεις Παρασκευαΐδη – «Ο Δουδωνής δεν έχει ζήσει ούτε μία μέρα στη Μυτιλήνη και τώρα εμφανίζεται αλεξιπτωτιστής, γιατί έτσι τον επιθυμεί ο πρόεδρος»

Οι δηλώσεις του βουλευτή Λέσβου, Παναγιώτη Παρασκευαΐδη, προκάλεσαν αναταράξεις στο ΠΑΣΟΚ, καθώς εξέφρασε την αντίθεσή του στην υποψηφιότητα του Παναγιώτη…

VIDEO πριν 12 λεπτά

Η στιγμή της σύλληψης του 16χρονου γιου του Μιχάλη Κατρίνη μετά από καταδίωξη στο Χαλάνδρι

Η σύλληψη του 16χρονου γιου του Μιχάλη Κατρίνη σημειώθηκε χθες στο Χαλάνδρι, μετά από καταδίωξη που προκάλεσε αναστάτωση στην περιοχή.…

ΕΛΛΑΔΑ πριν 13 λεπτά

Λευκάδα: 50χρονος επιχείρησε να καταπιεί νάιλον σακούλα με ναρκωτικά για να διαφύγει από την αστυνομία και πνίγηκε

Στη Λευκάδα, ένας 50χρονος άνδρας πνίγηκε προσπαθώντας να καταπιεί μια νάιλον σακούλα με ναρκωτικά για να τα κρύψει από την…

MEDIA πριν 15 λεπτά

Alter Ego Media: Βαθιά θλίψη και εγκάρδια συλλυπητήρια για την απώλεια της Ειρήνης Μαρινάκη

Η Alter Ego Media εκφράζει τη βαθιά της θλίψη και τα ειλικρινή συλλυπητήρια για την απώλεια της Ειρήνης Μαρινάκη, μητέρας…

VIDEO πριν 16 λεπτά

Τελευταία εξέλιξη: Εντοπίστηκε μέσα στα Χανιά στίγμα από το κινητό του 33χρονου που αγνοείται

Εντοπίστηκε στίγμα από το κινητό τηλέφωνο του 33χρονου άνδρα που αγνοείται στα Χανιά, προσφέροντας νέα ελπίδα στις αρχές και στους…

VIDEO πριν 18 λεπτά

Χαλάνδρι: Συνελήφθη ο γιος του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Κατρίνη έπειτα από καταδίωξη

Στη διάρκεια αστυνομικής καταδίωξης, συνελήφθη ο γιος του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Κατρίνη στο Χαλάνδρι. Σύμφωνα με τις αρχές, η…

VIDEO πριν 21 λεπτά

H συζήτηση στη Βουλή για τον προϋπολογισμό – Η ομιλία του Δημήτρη Κουτσούμπα Μέρος Β

Η συζήτηση στη Βουλή για τον προϋπολογισμό συνεχίζεται με έντονες αντιπαραθέσεις. Στο δεύτερο μέρος της ομιλίας του, ο Δημήτρης Κουτσούμπας…

LIFE πριν 25 λεπτά

Βαγγέλης Μαρινάκης – Το συλλυπητήριο μήνυμα της Alter Ego Media για την απώλεια της μητέρας του

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης βιώνει βαρύ πένθος μετά την απώλεια της μητέρας του, Ειρήνης, η οποία απεβίωσε στις 15 Δεκεμβρίου. Η…

ΔΙΕΘΝΗ πριν 31 λεπτά

Σοκ στη Βρετανία: Έφηβος συλλαμβάνεται για τη δολοφονία 9χρονης μαθήτριας με μαχαίρι

Στη Βρετανία, ένα τραγικό περιστατικό συγκλονίζει την κοινότητα του Weston-super-Mare, καθώς ένα εννιάχρονο κορίτσι, η Aria Hull, δολοφονήθηκε με μαχαίρι…

VIDEO πριν 35 λεπτά

A. Ματσόπουλος για το περιστατικό στην Κυψέλη: «Η 16χρονη είναι ένα ευάλωτο παιδί και πρέπει άμεσα να υποστηριχθεί»

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Σχολικής Ψυχολογίας, Α. Ματσόπουλος, αναφέρθηκε στο πρόσφατο περιστατικό στην Κυψέλη, τονίζοντας την ανάγκη για άμεση…

LIFE πριν 35 λεπτά

Αλμπέρτο Εσκενάζη: Καταρρακωμένη η σύζυγός του Μαίρη – Ήμουν κοντά του μέχρι το τέλος

Ο Αλμπέρτο Εσκενάζη, ένας αγαπητός ηθοποιός και συγγραφέας, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 73 ετών μετά από μάχη με…

0:00 / 0:00

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το νέο DS N°4 (+τιμές)

Η DS Automobiles στην Ελλάδα ξεκίνησε τις παραγγελίες για το νέο DS N°4, το οποίο συνδυάζει σαγηνευτική σχεδίαση, άνεση και προηγμένη τεχνολογία. Το μοντέλο διατίθεται...

Ανανεωμένο Ford F-150 EREV με βενζίνη και αυτονομία άνω των 1.100 χλμ.

Η Ford σχεδιάζει να επαναφέρει το F-150 Lightning με μια νέα έκδοση EREV που συνδυάζει ηλεκτρική και βενζινοκίνητη τεχνολογία, προσφέροντας αυτονομία άνω των 1.100...

Το Deepal S05 κατέκτησε την κορυφή στην ασφάλεια

Το νέο ηλεκτρικό SUV Deepal S05 της Changan κατέκτησε την κορυφαία διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές ασφάλειας Euro NCAP 2025, επιβεβαιώνοντας την τεχνολογική...

Καταπληκτικός ο διάδοχος του Nissan Bluebird

Το άρθρο παρουσιάζει το νέο Nissan Altima, διάδοχο του γνωστού στην Ελλάδα Nissan Bluebird, το οποίο έχει υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις. Το Altima 6ης γενιάς,...

Το όχημα που κοντράρει τα Koenigsegg

Το Czinger 21C, ένα εντυπωσιακό hypercar, κατάφερε να ξεπεράσει το Koenigsegg Sadair’s Spear στη διάσημη πίστα Laguna Seca, σημειώνοντας χρόνο 1.22.30 και καταρρίπτοντας το...

NSX ανανεώνεται και λάμπει μετά από 23 χρόνια

Ένα Acura NSX, που είχε εγκαταλειφθεί για πάνω από 20 χρόνια σε αποθήκη, αναβιώνει χάρη στους ειδικούς του Ammo NYC. Το αυτοκίνητο, που είχε...

Αποκαλύπτονται τα αρχικά τεχνικά στοιχεία του νέου VW ID. Polo

Η VW αποκάλυψε τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου ηλεκτρικού ID. Polo, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του επόμενου έτους. Το μοντέλο, που...

“”Then we conquer Berlin”. Η Audi προετοιμάζεται για την F1 το 2026”

Η Audi Revolut Formula 1 Team ανακοίνωσε την επίσημη ονομασία και το λογότυπό της, προετοιμάζοντας την είσοδό της στη Formula 1 το 2026. Η παγκόσμια...

Αποκαλύφθηκαν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Smart

Η Smart επιστρέφει στις ρίζες της με το νέο μοντέλο #2, το οποίο αποτελεί τον πνευματικό απόγονο του fortwo και στοχεύει να επαναφέρει την...

Το νέο Toyota Urban Cruiser EV κατακτά την αγορά

Η Toyota επεκτείνει την ηλεκτρική της γκάμα στην Ευρώπη με το νέο Urban Cruiser EV, το οποίο αποτελεί συνεργασία με τη Suzuki και βασίζεται...

Το Fiesta επιστρέφει, αλλά με την «καρδιά» του Renault 5

Η Ford συνεργάζεται με τη Renault για την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Ampere της Renault, γνωστή από τα...

Η Mitsubishi σχεδιάζει την επανεμφάνιση του L200 στην Ευρώπη

Η Mitsubishi σχεδιάζει την επανεμφάνιση του L200 στην ευρωπαϊκή αγορά, μετά από χρόνια απουσίας, με το νέο μοντέλο L200 Series 7 να αναμένεται το...

Πόσο «φάβα» θεωρείται μια Bentley αξίας 20.000 ευρώ;

Το άρθρο εξετάζει την περίπτωση μιας Bentley Continental GT που πωλείται για λιγότερο από 20.000 ευρώ, τιμή που φαίνεται εξαιρετικά χαμηλή για ένα τέτοιο...

Η Corvette ZR1 σπάει συνεχώς ρεκόρ

Η νέα Corvette ZR1 είναι ένα από τα πιο ισχυρά και γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής από την Αμερική, καταρρίπτοντας συνεχώς ρεκόρ στις πίστες. Στην πρόσφατη επίσκεψή...

Ανέγγιχτο «μαμά» Fiat Punto GT με μόλις 30.000 χλμ.

Το άρθρο παρουσιάζει ένα σπάνιο και καλοδιατηρημένο Fiat Punto GT του 1998, το οποίο έχει διανύσει μόλις 30.000 χιλιόμετρα και παραμένει πλήρως εργοστασιακό και...

Εντυπωσιακό Ford Escort Cosworth «της κρέμας»

Το Ford Escort Cosworth, γνωστό ως ο «λευκός καρχαρίας» των rally replicas, ξεχωρίζει για την μοναδική του κατασκευή και την ιστορική του σημασία. Σε αντίθεση...

Το Opel Mokka που πραγματικά παρασκευάζει και καφέ

Η Opel παρουσίασε το Mokka Coffe-e, ένα μοναδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που λειτουργεί και ως κινητή καφετιέρα, γιορτάζοντας την παγκόσμια ημέρα καφέ. Εξωτερικά, μόνο ένα μικρό...

“Αυθεντικό Batmobile κυκλοφορεί ελεύθερα στο δρόμο”

Το άρθρο αναφέρεται στην κατασκευή και κυκλοφορία ενός αυθεντικού Batmobile, συγκεκριμένα του Tumbler από την τριλογία του Κρίστοφερ Νόλαν, το οποίο μπορεί να κυκλοφορήσει...
spot_img
spot_img
spot_img

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ερώτηση Τελικού: Μια γυναίκα ξενερώνει όταν διαπιστώνει ότι ο σύντροφός της είναι…

Στην πρόσφατη εκπομπή, μια γυναίκα εκφράζει την απογοήτευσή της...

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Με εντυπωσιακό μαύρο μίνι φόρεμα στη Βανδή και τον Αργυρό – Όλα τα βλέμματα πάνω...

Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ εντυπωσίασε με την εμφάνισή της σε...

Κατερίνα Καινούργιου – Παναγιώτης Κουτσουμπής: Περίπατος στην καρδιά της Αθήνας (Φωτογραφίες)

Η Κατερίνα Καινούργιου και ο Παναγιώτης Κουτσουμπής, τέσσερις μήνες...

Ποιος είναι ο τραγουδιστής που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση – Το προφίλ του

Ένας γνωστός Έλληνας τραγουδιστής βρίσκεται στο επίκεντρο της επικαιρότητας...
spot_img

// ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η αξία της προσαρμοσμένης διατροφής ανάλογα με το μέγεθος και τη ράτσα του σκύλου

Η προσαρμοσμένη διατροφή ανάλογα με το μέγεθος και τη...

Ο Γυμνασιάρχης του προηγούμενου σχολείου της 16χρονης στο Live News: «Έβαλε φωτιά σε κάδο, έβρισε άσχημα καθηγητή»

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις έρχονται στο φως σχετικά με την 16χρονη,...

Σοφία Μουτίδου μετά τον καβγά με τον Αχιλλέα Μπέο: «Πόσο απρόβλεπτη αυτή η χώρα, πραγματικά»

Ο εκρηκτικός καβγάς μεταξύ της ηθοποιού Σοφίας Μουτίδου και...

Έξαλλος ο Γ. Καλλιακμάνης: «Αντί να βοηθήσουν την 16χρονη να αλλάξει συμπεριφορά, της άλλαξαν περιβάλλον»

Ο Γιώργος Καλλιακμάνης εκφράζει τη βαθιά του ανησυχία για...

ΠΑΣΟΚ: Έντονες αντιδράσεις από τις δηλώσεις Παρασκευαΐδη – «Ο Δουδωνής δεν έχει ζήσει ούτε μία μέρα στη...

Οι δηλώσεις του βουλευτή Λέσβου, Παναγιώτη Παρασκευαΐδη, προκάλεσαν αναταράξεις...

Η στιγμή της σύλληψης του 16χρονου γιου του Μιχάλη Κατρίνη μετά από καταδίωξη στο Χαλάνδρι

Η σύλληψη του 16χρονου γιου του Μιχάλη Κατρίνη σημειώθηκε...

Λευκάδα: 50χρονος επιχείρησε να καταπιεί νάιλον σακούλα με ναρκωτικά για να διαφύγει από την αστυνομία και πνίγηκε

Στη Λευκάδα, ένας 50χρονος άνδρας πνίγηκε προσπαθώντας να καταπιεί...

Τελευταία εξέλιξη: Εντοπίστηκε μέσα στα Χανιά στίγμα από το κινητό του 33χρονου που αγνοείται

Εντοπίστηκε στίγμα από το κινητό τηλέφωνο του 33χρονου άνδρα...

Χαλάνδρι: Συνελήφθη ο γιος του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μιχάλη Κατρίνη έπειτα από καταδίωξη

Στη διάρκεια αστυνομικής καταδίωξης, συνελήφθη ο γιος του βουλευτή...

H συζήτηση στη Βουλή για τον προϋπολογισμό – Η ομιλία του Δημήτρη Κουτσούμπα Μέρος Β

Η συζήτηση στη Βουλή για τον προϋπολογισμό συνεχίζεται με...

Βαγγέλης Μαρινάκης – Το συλλυπητήριο μήνυμα της Alter Ego Media για την απώλεια της μητέρας του

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης βιώνει βαρύ πένθος μετά την απώλεια...

Σοκ στη Βρετανία: Έφηβος συλλαμβάνεται για τη δολοφονία 9χρονης μαθήτριας με μαχαίρι

Στη Βρετανία, ένα τραγικό περιστατικό συγκλονίζει την κοινότητα του...

A. Ματσόπουλος για το περιστατικό στην Κυψέλη: «Η 16χρονη είναι ένα ευάλωτο παιδί και πρέπει άμεσα να...

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Σχολικής Ψυχολογίας, Α. Ματσόπουλος,...

Αλμπέρτο Εσκενάζη: Καταρρακωμένη η σύζυγός του Μαίρη – Ήμουν κοντά του μέχρι το τέλος

Ο Αλμπέρτο Εσκενάζη, ένας αγαπητός ηθοποιός και συγγραφέας, έφυγε...

Μιχάλης Κατρίνης: Κατηγορίες για 3 πλημμελήματα στον 16χρονο γιο του που οδηγούσε χωρίς άδεια

Ο 16χρονος γιος του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλη Κατρίνη,...

Βελόπουλος στη Βουλή: Ο προϋπολογισμός των «Τζιτζικιών» και των «Φραπέδων»

Ο Κυριάκος Βελόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, άσκησε έντονη...

Eurovision 2026 – Ανακοινώθηκε η ημερομηνία: Πότε θα γνωρίσουμε τους Έλληνες φιναλίστ

Η ΕΡΤ1 ξεκινά τη γιορτή της Eurovision την Κυριακή...

Κυψέλη: «Είναι προβληματικό παιδί, το μαχαίρι μου είπε ότι το προμηθεύτηκε» δηλώνει η μητέρα της 16χρονης που...

Στην Κυψέλη, μια 16χρονη μαθήτρια επιτέθηκε με μαχαίρι τύπου...

Ο Άγιος Βασίλης περιμένει τα γράμματα των παιδιών και φέτος

Ο Άγιος Βασίλης είναι έτοιμος να δεχτεί τα γράμματα...

Νίκος Ψαρράς – Έλενα Καρακούλη: Μοιράστηκαν μια βραδιά πλημμυρισμένη αγάπη!

Ο Νίκος Ψαρράς και η σύζυγός του, Έλενα Καρακούλη,...

Με επαναλαμβανόμενη παραβατική συμπεριφορά η 16χρονη που μαχαίρωσε 14χρονη σε σχολείο στην Κυψέλη

Συγκλονιστικό περιστατικό σημειώθηκε σε σχολείο της Κυψέλης, όπου 16χρονη...

Συνελήφθη 47χρονος που «έκλεψε» ηλεκτρονικές συσκευές από κτίριο του ΕΚΠΑ

Ένας 47χρονος άνδρας συνελήφθη για την κλοπή ηλεκτρονικού εξοπλισμού...

Κυψέλη: Αποκλειστικά στον ΣΚΑΪ ο πατέρας τως πρώτης μαθήτριας στην οποία φέρεται να είχε επιτεθεί η 16χρονη

Αποκλειστικές δηλώσεις του πατέρα της πρώτης μαθήτριας που φέρεται...

Jet Oil: Ο Χαράλαμπος Βουρλιώτης «παγώνει» τα οικονομικά της μετά το προσωρινό κλείσιμο

Η Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, υπό την...

ΚΕΔΕ: Ψήφισμα στον πρόεδρο της Βουλής και τα κοινοβουλευτικά κόμματα

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)...

Επίθεση με μαχαίρι σε σχολείο στην Κυψέλη: Κατηγορείται 16χρονη για απόπειρα δολοφονίας και οπλοκατοχή

Μια 16χρονη μαθήτρια οδηγήθηκε ενώπιον εισαγγελέα ανηλίκων κατηγορούμενη για...

Εξοφλείται σήμερα η βασική ενίσχυση των αγροτών – Γιορτές με μπλόκα ή χωρίς;

Η βασική ενίσχυση των αγροτών αναμένεται να εξοφληθεί σήμερα,...

Κρίσιμη ημέρα για τις κινητοποιήσεις των αγροτών μετά το νέο κάλεσμα της κυβέρνησης για διάλογο

Σήμερα, οι αγρότες βρίσκονται σε κρίσιμη καμπή με τις...

Στάρμερ: Η μήνυση του Τραμπ προς το BBC αφορά το ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο

Ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ δήλωσε ότι η μήνυση...

Λαμία: Κίνηση στην αγορά πριν τα Χριστούγεννα και στήριξη στους αγρότες

Λίγες ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, η αγορά της...

Klavdia για τον χωρισμό της από τον Oge: «Αυτό μας οδηγούσε σε σύγκρουση»

Η Klavdia, σε συνέντευξή της στην εκπομπή "Τετ α...

Τέμπη: οι συγγενείς των θυμάτων θα κινηθούν νομικά και για τα βίντεο

Οι συγγενείς των θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη αποφάσισαν...

Η Αρχή για το ξέπλυμα χρήματος δεσμεύει περιουσιακά στοιχεία 5 εταιριών καυσίμων λόγω σχέσεων με Ρωσία

Η Αρχή Καταπολέμησης κατά της Νομιμοποίησης Εσόδων από εγκληματικές...

«Εργάνη 2»: Τι ορίζει η Υπουργική Απόφαση – Ξεκινά σήμερα η πιλοτική εφαρμογή

Η Υπουργική Απόφαση που υπέγραψε η υπουργός Εργασίας, Νίκη...