Ο Νίκος Γαλανός, ο οποίος πρόσφατα απεβίωσε, αντιμετώπιζε με αξιοπρέπεια και γενναιότητα σοβαρά προβλήματα υγείας κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της σειράς «Γη της ελιάς». Οι παραγωγοί και οι συνάδελφοί του, γνωρίζοντας την κατάσταση του, προσαρμόσανε το σενάριο και τις σκηνές ώστε να διευκολύνουν τη συμμετοχή του.
Ο Γαλανός εμφανιζόταν συχνά καθήμενος, ενώ το μπαστούνι που κρατούσε ήταν αναγκαίο για την υποστήριξή του. Η συνεργασία του με την παραγωγή του σήριαλ του προσέφερε μια αίσθηση οικογένειας και σεβασμού, γεγονός που τον συγκινούσε βαθιά.
Πιο αναλυτικά
Ο Νίκος Γαλανός δε βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και ήδη η απουσία του είναι αισθητή. Η είδηση του θανάτου του, έφερε στη δημοσιότητα άγνωστες πληροφορίες της ζωής του, αλλά και της υγείας του, καθώς ο αγαπημένος ηθοποιός, περνούσε τον προσωπικό του Γολγοθά, αδιαμαρτύρητα, με αξιοπρέπεια και γενναιότητα πολλά χρόνια.
Η τελευταία συνεργασία του με το σήριαλ «Η Γη της Ελιάς», ήταν ότι πιο όμορφο του είχε συμβεί, καθώς ο καρκίνος είχε αρχίσει να τον δυσκολεύει όλο και περισσότερο τον τελευταίο χρόνο. Αυτός ήταν ο λόγος που έγιναν σημαντικές αλλαγές όχι μόνο στο σενάριο, αλλά και στις σκηνές, στον τόπο και το χρόνο που ο Νίκος Γαλανός έπρεπε να πηγαίνει στα γυρίσματα.
Οι αλλαγές στο σενάριο της Γης της ελιάς λόγω της ασθένειας του Νίκου Γαλανού
Η μεγάλη αγάπη, ο σεβασμός και η εκτίμηση που του είχαν όλοι στην παραγωγή, νέοι αλλά και μεγαλύτεροι σε ηλικία, εμπειρία και γνώση, συνάδελφοί του, ήταν κάτι που τον συγκινούσε πάντα. Από την αρχή του σήριαλ, είχε βρει μέσα σε αυτή τη μεγάλη «παρέα», μια οικογένεια, που τον αγκάλιασε. Ο Ανδρέας Γεωργίου και η Βάνα Δημητρίου, γνωρίζοντας από τους πρώτους την κατάσταση της υγείας του, έκαναν όσες μετατροπές χρειάζονταν, ώστε να μπορούν να προσαρμόζουν τα γυρίσματα, σύμφωνα με το πρόγραμμα και τις δυνατότητες που του επέτρεπε η κατάσταση της υγείας του, κάποιες φορές.
Αυτός ήταν ο λόγος που ο Νίκος Γαλανός, σε πάρα πολλές σκηνές ήταν καθήμενος σε μια πολυθρόνα ή μια καρέκλα. Το μπαστούνι που κρατούσε, δεν ήταν αναγκαίο εξάρτημα του ρόλου, αλλά το αντικείμενο που τον βοηθούσε να σταθεί καλά στα πόδια του. Όσο περνούσε ο καιρός, οι μετακινήσεις του Νίκου Γαλανού στην Κύπρο, αλλά και στη Μάνη, μειώνονταν αισθητά, ενώ πολλά από τα γυρίσματα, τα έκανε στην Αθήνα, για να αποφευχθεί η μεγάλη ταλαιπωρία για εκείνον. Όλοι τον σέβονταν και ήταν διακριτικοί απέναντι στην κατάστασή του. Αυτό ήταν κάτι που τον βοηθούσε πάρα πολύ, αφού ένιωθε βαθιά ευγνωμοσύνη για την κατανόηση που είχαν απέναντί του.