Η Alpine ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει το εμβληματικό A110, καθώς η παραγωγή του θα σταματήσει μέχρι τα μέσα του 2026, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη μετάβαση σε ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα.
Το A110, που αναβίωσε το 2017, προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις: το βασικό A110 με τιμή €66.900, το A110 GTS με €79.900, και το κορυφαίο A110 R 70, μια περιορισμένη έκδοση 770 μονάδων, με τιμή €122.900.
Η Alpine, με στόχο να ανταγωνιστεί την Porsche, εστιάζει στην ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων, εκμεταλλευόμενη την πλατφόρμα APP της Renault.
Η γαλλική εταιρεία, με λιγότερα ρίσκα και περιορισμένη γκάμα, φαίνεται να έχει ευκολότερη πορεία προς τον εξηλεκτρισμό σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.
Πιο αναλυτικά
Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει για το Alpine 110 και η εταιρεία ετοιμάζεται να παράγει τα τελευταία αντίτυπα ενός «μπιζού» που επανέφερε την έννοια του σπορ αυτοκινήτου στις σωστές αναλογίες

Τα Alpine A110, A110 GTS και A110 R (από τα αριστερά προς τα δεξιά) είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις
Ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση για το εμβληματικό μοντέλο της μάρκας πριν από τη μετάβασή του σε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, το πρώτο όχημα που θα διαθέτει την πλατφόρμα APP της «μαμάς» Renault και η οποία αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από την Alpine για τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων.
Μάλιστα η Alpine έχει δηλώσει ότι με τη στρατηγική της θέλει να τεθεί αντιμέτωπη με την Porsche. Δύσκολοι καιροί για τους Γερμανούς πρίγκιπες της αυτοκίνησης που είδαν σημαντικά μειωμένα έσοδα στα ταμεία τους μετά την αλλαγή κατεύθυνσής τους προς τα ηλεκτρικά.
Μετά προσγειώθηκαν επί γης και αγοράς περισσότερο, όμως η γενικότερη, έστω και με αναβολές, πορεία προς τον εξηλεκτρισμό δεν φαίνεται να αλλάζει συνολικά.


Επιτρέψτε μου, όμως, να εκτιμώ πως ο δρόμος της Alpine προς τα ηλεκτρικά σπορ μοντέλα θα είναι ευκολότερος. Η γαλλική εταιρεία έχει λιγότερα ρίσκα, περιορισμένη γκάμα και βέβαια δεν έχει το πελατολόγιο που έχει μάθει σταθερά, τις πρόσφατες δεκαετίες, τη λογική των ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης). Δεν συμβαίνει το ίδιο με την Porsche
Έχει όμως αυτό το υπέροχο «μπιζού», το A110
Η παραγωγή, λοιπόν, του Alpine A110, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Alpine Dieppe Jean Rédélé, θα σταματήσει μέχρι τα μέσα του 2026.
Δύο θέσεις, μοτέρ στο κέντρο, βάρος στα 1.103 κιλά, μοτέρ-μεταμόσχευση από τη Renault-Nissan. H μπλε μπαλαρίνα είναι το κύκνειο άσμα μιας εταιρείας που αναστήθηκε το 2017 για να επαναπροσδιοριστεί στην πορεία ως το ηλεκτρικό σπορ παρακλάδι της Renault
Oι τρεις εκδόσεις που είναι διαθέσιμες ακόμη και οι τιμές στη Γαλλία
Alpine A110: €66.900 (περιλαμβανομένου ΦΠΑ στη Γαλλία)

Πιστό στο αρχικό του πνεύμα, το βασικό A110 τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 252 ίππων και διαθέτει τροχούς Serac Noir 18″ με «διαμαντένια» κοπή, ανθρακί δαγκάνες φρένων της Brembo και καθίσματα τύπου bucket από τη γαλλική Sabelt με δερμάτινη επένδυση από μικροΐνες
Alpine A110 GTS: €79.900 (περιλαμβανομένου ΦΠΑ στη Γαλλία)
Με κινητήρα 300 ίππων, διαθέτει το ίδιο δυναμικό πλαίσιο με την έκδοση A110 S, ενώ προσφέρει ένα προαιρετικό νέο αεροδυναμικό κιτ που προέρχεται από αυτό του απόλυτου A110 R.

Από τον Μάρτιο, η αντικατάσταση των εκδόσεων GT και S, το A110 GTS, συνδυάζονται τα καλύτερα και των δύο «κόσμων». Εξίσου αποτελεσματικό στο δρόμο και σε πίστα, προσφέρει συγκινήσεις, εξασφαλίζοντας παράλληλα μια βατή οδήγηση για καθημερινή οδήγηση.
Alpine A110 R 70: €122.900 (περιλαμβανομένου ΦΠΑ στη Γαλλία)
Το απόλυτο και πανάκριβο.
Αυτό εκφράζει η άκρως εστιασμένη σπορ έκδοση A110 R70.
Ο τελευταίος κωδικός υπενθυμίζει την 70ή επέτειο (έστω κι αν απείχε από τα δρώμενα επί πολλά χρόνια) της μάρκας.

Μια αληθινή ωδή στο ανθρακόνημα. Το A110 R 70 έχει στο μπροστινό καπό, στο πίσω, περιλαμβανομένης της οροφής και της πίσω αεροτομής, καθώς και των τροχών. Το διαφορετικά ρυθμισμένο πλαίσιο και ο κινητήρας των 300 ίππων προσφέρουν την κορυφαία σπορ οδηγική εμπειρία της γκάμας

Ένα αναμνηστικό λογότυπο για την 70ή επέτειο εμφανίζεται στα φτερά, τα μαρσπιέ και τα προσκέφαλα ενώ μία αριθμημένη πλακέτα υπογραμμίζει την αποκλειστικότητα του A110 R 70 που είναι περιορισμένη έκδοση 770 μονάδων
Photo: Alpine





