Στην πανελλήνια παρουσίαση στη Γλυφάδα, η Renault παρουσίασε τα νέα μοντέλα Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 και το ανανεωμένο Austral, ενισχύοντας την εικόνα της στην κατηγορία των SUV. Το Rafale, με αυτονομία έως 1.000 χιλιόμετρα και 300 ίππους, συνδυάζει τεχνολογία E-Tech και σπορτίφ εσωτερικό, ενώ το Austral, με ανανεωμένη σχεδίαση και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, προσφέρει επιλογές mild και full hybrid κινητήρων. Η Renault στοχεύει σε εξελιγμένες λύσεις, ανταποκρινόμενη στις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Πιο αναλυτικά
Στην πανελλήνια δημοσιογραφική παρουσίαση που οργάνωσε στα νότια προάστια της Αθήνας η Grand Automotive Hellas, παρουσιάστηκε η ναυαρχίδα της γαλλικής εταιρείας, το Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4, το ανανεωμένο Renault Austral και η τεχνολογική φιλοσοφία πίσω από το λεγόμενο E-Tech. Αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες από τη στατική παρουσίαση και οι τιμές

Δεξιά, το τετρακίνητο Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4. Διαθέτει αυτονομία έως και 1.000 χιλιόμετρα και αποδίδει 300 συνδυαστικούς ίππους μέσω ενός τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα μόλις 1.2 λίτρων και τριών ηλεκτροκινητήρων. Αριστερά, το ανανεωμένο Renault Austral. Λεπτομέρειες εντός
Η αλήθεια είναι πως βλέποντας στο κεντρικό βήμα την εξηλεκτρισμένη γκάμα των Renault 5, Rafale και Austral, η σκηνική παρουσία της σημερινής Renault δείχνει εντυπωσιακά σύγχρονη

Έχοντας ήδη ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ρετροφουτουριστικά EV στην παγκόσμια αγορά, το 5άρι, η προσθήκη του επιβλητικού Rafale ενισχύει την εικόνα της στην κατηγορία D των SUV.
Είναι μία συνολική παρουσία που υλοποιεί την τεχνολογία E-Tech, με εξελιγμένα κιβώτια, αναλογικά χαμηλά βάρη στη ζυγαριά, νέα επίπεδα απτής ποιότητας για τη μάρκα και εκλεπτυσμένη αισθητική

Το Rafale, στα 4,7 μέτρα μήκους, μεταξονίου στα 2,7μ., με απόδοση 300 ίππων, επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώ. σε 6,4 δευτερόλεπτα και εξευγενισμένα σπορτίφ εσωτερικό, μπλεντάρει (sic) την ψηφιακή εμπειρία με οδηγοκεντρικά στοιχεία

Το Rafale ήταν και ο βασικός πρωταγωνιστής ως το πρώτο μοντέλο που «πήρε το λόγο» κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.
Σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης, το Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300hp λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα, επιτυγχάνοντας αυτονομία έως και 105 χιλιόμετρα.

Η μπαταρία έχει αξιοσημείωτη χωρητικότητα που φτάνει τις 22kWh.
Ταυτόχρονα με το νέο κινητήριο σύνολο, το Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4×4 300 PS αποκτά και μία νέα έκδοση, την Atelier Alpine, με τροχούς 21 ιντσών, αισθητικές λεπτομέρειες και το νέο αποκλειστικό χρώμα Satin Sommet Blue.

Η τιμή του νέου Renault Rafale στην ελληνική αγορά ξεκινά από τα €51.800. Ωστόσο με τιμή προ φόρων κάτω των €40.000, αποτελεί μία εντυπωσιακή πρόταση για εταιρική χρήση
Το ανανεωμένο Renault Austral
Oπτικά και ουσιαστικά ανανεωμένο, το Austral βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-CD, προσφέρεται με το προηγμένο σύστημα 4διεύθυνσης 4Control και με 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς.
Ως πρόταση στα μικρομεσαίο SUV, πρόκειται για μοντέλο με πιο ευρεία ατζέντα στην ελληνική αγορά και είναι διαθέσιμο από €34.900

Οπτικά έχει προσαρμοστεί στη νέα σχεδιατική γλώσσα της Renault με τρισδιάστα στοιχεία στη μάσκα, νέα φωτιστικά σώματα,
στάνταρ τεχνολογία Adaptive LED Vision και στυλιστικές λεπτομέρειες.
Για πρώτη φορά στη γκάμα, το νέο Renault Austral εφοδιάζεται με σύστημα αναγνώρισης οδηγού που χρησιμοποιεί κάμερα τοποθετημένη στην εμπρός αριστερή κολόνα (A-pillar).
Όταν ο οδηγός μπαίνει στο αυτοκίνητο, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει αυτόματα τις παρακάτω επιλογές εξατομίκευσης: μενού αρχικής οθόνης, προτιμήσεις ραδιοφωνικών σταθμών και επιλογές πολυμέσων, θέση οδήγησης (ηλεκτροκίνητη ρύθμιση για το κάθισμα του οδηγού και τους πλαϊνούς καθρέφτες) και εφαρμογές Google μέσω του συστήματος OpenR link. Η κάμερα σκανάρει το πρόσωπο του οδηγού κάθε φορά που ανοίγει την πόρτα του.

Η έκδοση με το ήπια υβριδικό σύστημα (mild hybrid) χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1,3 λίτρων που αποδίδει 160 ίππους σε συνδυασμό με ενδιαφέρον αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT, 4+2 σχέσεων

Στην φουλ υβριδική έκδοση (full hybrid) ο E-Tech τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα αυτόματο, multi-mode κιβώτιο. Σε αυτήν την περίπτωση η συνδυαστική απόδοση είναι 200 ίπποι
Το συγκεκριμένο κιβώτιο διαθέτει νέο λογισμικό ώστε να έχει καλύτερη απόκριση αλλά και να προσφέρει αδιάκοπη και χωρίς «κοψίματα» επιτάχυνση κατά τη φάση του λεγόμενου kick-down.
Καλύπτοντας από τώρα τις αυστηρές προδιαγραφές του μελλοντικού προτύπου εκπομπών ρύπων Euro 6 E bis, το full hybrid E-Tech 200 hp κινητήριο σύνολο, σύμφωνα με την εταιρεία, επιτυγχάνει τιμές κατανάλωσης σε συνδυασμένο κύκλο WLTP που δεν ξεπερνούν τα 4,7 λίτρα/100 km.

Επιπλέον το Austral έχει σχετικά αθέατες αναβαθμισμένες λεπτομέρεις, όπως η βελτιωμένη ηχομόνωση χάρη στις νέες τσιμούχες των θυρών, ή τη βάση των πλευρικών καθρεφτών νέας σχεδίασης που συμβάλλουν στον περιορισμό των αεροδυναμικών θορύβων.
Ενδεικτικά επίσης, κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ένα νέο ηχο-απορροφητικό υλικό ενώ νέες είναι και οι βάσεις του κινητήρα για πιο ήσυχη οδήγηση.


Συνολικά, η μάρκα βρίσκεται σε νέα τροχιά, στοχεύει σε εξελιγμένες λύσεις ενόψει των νέων τάσεων στην αυτοκινητοβιομηχανία και βέβαια έχει χαρακτήρα, αυτόν που παραδοσιακά παραμένεις από τη Renault
Info: renault.gr / Photo: Renault / 4Drivers