Ένας Βραζιλιάνος λάτρης των αυτοκινήτων, ο Daniel Graxinha, κατάφερε να τραβήξει την προσοχή του διαδικτύου μεταμορφώνοντας το ταπεινό του Ford Ka σε μια ρεπλίκα Ferrari, την οποία ονόμασε «Karrari». Χρησιμοποιώντας δημιουργικές τροποποιήσεις, όπως πόρτες τύπου «elytra», ζάντες αλουμινίου και έντονη κόκκινη βαφή, ο Daniel έδωσε στο μικρό του αυτοκίνητο μια εμφάνιση που θυμίζει ιταλικό σούπερκαρ, παρά τις περιορισμένες επιδόσεις του κινητήρα των 53 ίππων. Η Karrari, αν και δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις πραγματικές Ferrari, ενσαρκώνει το πάθος και τη φαντασία του δημιουργού της, προσφέροντας διασκέδαση και κερδίζοντας τις εντυπώσεις στο διαδίκτυο.
Πιο αναλυτικά
Κατασκευάζοντας μια ρεπλίκα Ferrari, οι περισσότεροι επιλέγουν πιο «εύπλαστες» βάσεις, όπως μια Pontiac Fiero ή ένα Peugeot 406 Coupé.
Ωστόσο, ο συγκεκριμένος κάτοχος από τη Λατινική Αμερική έκανε τη δική του επανάσταση, χρησιμοποιώντας ένα ταπεινό Ford Ka για να δημιουργήσει κάτι που θυμίζει -έστω από μακριά- ιταλικό σούπερκαρ από το Maranello.
Η Karrari δεν έχει τη δύναμη ή τον ήχο μιας πραγματικής Ferrari, αλλά αναμφισβήτητα έχει τον ενθουσιασμό -και την προσοχή του διαδικτύου
Ο Βραζιλιάνος Daniel Graxinha, λάτρης των αυτοκινήτων και ιδιαίτερα των Ferrari, αποφάσισε να μεταμορφώσει τo καθημερινό του Ford Ka σε κάτι εντελώς ασυνήθιστο.
Μέσα από τον λογαριασμό του στο Instagram, μοιράζεται εικόνες από τη μεταμόρφωση του μικρού του χάτσμπακ: Πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω (τύπου «elytra»), ζάντες αλουμινίου πέντε ακτίνων, έντονα κόκκινη βαφή, κίτρινες ζώνες ασφαλείας και σήματα Ferrari στα φτερά. Σαν κερασάκι στην τούρτα, προσθέτει και μια ηλιοροφή από Audi Q3! Το τελικό αποτέλεσμα, που ονομάζει «Karrari», περισσότερο προκαλεί χαμόγελα παρά αυταπάτες.
Κάτω από την Ferrari-κή της εμφάνιση όμως, η Karrari κρύβει έναν 1.000άρη κινητήρα υ με 53 ίππους και 77 Nm, που της επιτρέπει να πιάσει την ιλιγγιώδη ταχύτητα των140 km/h -με τη βοήθεια ενός χειροκίνητου κιβωτίου με πέντε σχέσεις. Επιδόσεις που σαφώς δεν απειλούν ούτε την πιο αργή Ferrari που βγήκε ποτέ από το Maranello, αλλά αυτό δεν φαίνεται να απασχολεί τον δημιουργό της.
Για τον Daniel, η διασκέδαση και η φαντασία έχουν προτεραιότητα. Και μπορεί η Karrari να μην έχει τη δύναμη ή τον ήχο μιας πραγματικής Ferrari, αλλά αναμφισβήτητα έχει τον ενθουσιασμό -και την προσοχή του διαδικτύου.
Συνοπτικά
- Ο Daniel Graxinha από τη Βραζιλία μεταμόρφωσε το Ford Ka του σε ρεπλίκα Ferrari, ονομάζοντάς το «Karrari».
- Η Karrari διαθέτει δημιουργικές τροποποιήσεις όπως πόρτες «elytra» και έντονη κόκκινη βαφή, θυμίζοντας ιταλικό σούπερκαρ.
- Παρά τις περιορισμένες επιδόσεις του κινητήρα των 53 ίππων, η Karrari ενσαρκώνει το πάθος και τη φαντασία του δημιουργού της.
- Η Karrari κερδίζει την προσοχή του διαδικτύου, ενώ για τον Daniel η διασκέδαση και η φαντασία είναι πιο σημαντικές από την πραγματική δύναμη.