Η Maserati προσπαθεί να βγει από το οικονομικό αδιέξοδο που έχει περιέλθει τον τελευταίο καιρό κι αυτό περιλαμβάνει επιστροφή σε πιο οδηγοκεντρικές προτάσεις.
Η ιταλική φίρμα εξετάζει το ενδεχόμενο μιας νέας κορωνίδας με V6 κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να τονίσει τη σπορτίβικη κληρονομιά της και να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού.
Έχοντας προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό, η νέα Maserati θα μπορούσε να παρουσιαστεί ακόμα και μέσα στο 2026. Και να αποτελέσει το πιο ισχυρό μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης από τότε που κυκλοφόρησε η MC12 πριν από δύο δεκαετίες.
Maserati και Alfa Romeo ξανά χέρι-χέρι, με σκοπό την επιστροφή στις ρίζες
Λέγεται ότι θα βασίζεται στην Granturismo και θα είναι δίδυμη με ένα αντίστοιχο μοντέλο της Alfa Romeo, παρόμοια με τον τρόπο που η νέα Alfa 33 Stradale βασίζεται στην MC20 της Maserati.
Μην ξεχνάμε ότι η Alfa Romeo 8C Competizione βασίστηκε στην προηγούμενη Maserati Granturismo και κατασκευάστηκε παράλληλα με αυτήν στο εργοστάσιο της Maserati στη Modena. Όπου γινόταν η συναρμολόγηση και της 4C.
Πιο πρόσφατα, η Alfa Romeo στράφηκε στη Maserati για να αποτελέσει τη βάση για το νέο σούπερκαρ 33 Stradale. Μοιράζεται το μονοκόκ σασί και τον 3λιτρο διτούρμπινο V6 με την MC20, πλέον με την ονομασία MCPura.
Ο επικεφαλής μηχανικός της Maserati, Davide Danesin, δήλωσε σχετικά: «Υπάρχουν ακόμα πελάτες που αναζητούν αμιγώς θερμικά μοτέρ». Πρόσθεσε ότι υπάρχει μια επιφυλακτικότητα σχετικά με το να έχει κανείς μπαταρία σε ένα σούπερκαρ, πιθανώς λόγω του επιπλέον βάρους και της έλλειψης συναισθήματος.
«Θα μπορούσε να συνδυαστεί και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι απόλυτα συμβατό με το «καθαρό», αναλογικό ήθος μιας πραγματικής Maserati».
«Φτιάχνοντας ένα αμιγώς αναλογικό μοντέλο, τι πιο λογικό από ένα χειροκίνητο σασμάν», συμπλήρωσε. Αν και δεν υπήρξε επίσημη επιβεβαίωση για την ημερομηνία λανσαρίσματος, του χρόνου συμπληρώνονται 100 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου αυτοκινήτου της Maserati.
Του Tipo 26 Grand Prix που κέρδισε τον θρυλικό αγώνα αντοχής Targa Florio στην πρώτη του αγωνιστική εμφάνιση το 1926. Σκέφτεσαι καλύτερο δώρο γενεθλίων;