Το Renault 5 E-Tech Electric, με τη ρετρό αισθητική του και σύγχρονη τεχνολογία, τραβά την προσοχή και ετοιμάζεται για περιπέτειες χάρη στη γερμανική εταιρεία Delta 4×4.
Η Delta σχεδιάζει ένα κιτ μετατροπής που θα το κάνει αυτοκίνητο παντός εδάφους, περιλαμβάνοντας υπερυψωμένη ανάρτηση, ειδικά ελαστικά και ενισχυμένα φτερά.
Αν η ζήτηση είναι επαρκής, το κιτ θα περάσει στην παραγωγή, προσφέροντας μια ακόμα πιο μοναδική εμφάνιση στο Renault 5 E-Tech Electric, το οποίο, αν και προς το παρόν είναι προσβάσιμο μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς, μπορεί να υποστηρίξει και τετρακίνηση στο μέλλον.
Πιο αναλυτικά
Το Renault 5 E-Tech Electric είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο όμορφα ηλεκτρικά μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Με ρετρό αισθητική που φλερτάρει με τη νοσταλγία της δεκαετίας του ’70 και σύγχρονη τεχνολογία προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εποχής, έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις.
Πατώντας στην απήχηση του μοντέλου, η γερμανική εταιρεία Delta 4×4, γνωστή για τις ιδιαίτερες και εκκεντρικές της μετατροπές, ύστερα από επιτυχημένες παρεμβάσεις σε μοντέλα όπως τα Tesla Model 3, Porsche 911 και Volkswagen Caddy, η Delta στρέφεται αυτή τη φορά στο Renault 5 E-Tech Electric. Σχεδιάζοντας ένα πλήρες κιτ που μεταμορφώνει το μικρό γαλλικό μοντέλο σε αυτοκίνητο παντός εδάφους.
Το πακέτο περιλαμβάνει υπερυψωμένη ανάρτηση κατά 10 εκατοστά, εκτός δρόμου ελαστικά τύπου Loder AT118 ιντσών, τοποθετημένα σε μαύρες ζάντες Hanma, ενισχυμένα φτερά με πιο ανθεκτικά πλαστικά προστατευτικά, μπάρες οροφής και προβολείς PIAA. Που θυμίζουν τις αγωνιστικές εκδόσεις R5 Turbo των ‘80s.
H Delta 4×4 τονίζει πως αν υπάρξει ζήτηση θα κατασκευάσει το κιτ μετατρέποντας το Renault 5 E-Tech σε αυτοκίνητο παντός εδάφους
Το σύνολο συμπληρώνεται από τον αριθμό 44 και χρωματικές λεπτομέρειες σε κίτρινο, μωβ, μπλε και μαύρο, προσδίδοντας μια παιχνιδιάρικη και νεανική εμφάνιση.
Η μετατροπή, που προς το παρόν υφίσταται μόνο σε ψηφιακή μορφή, ενδέχεται όμως να περάσει σύντομα στην παραγωγή, εφόσον υπάρξει επαρκές αγοραστικό ενδιαφέρον, όπως ανακοίνωσε η Delta 4×4. Κάνοντας το Renault 5 E-Tech Electric ακόμη πιο ξεχωριστό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ το Renault 5 διατίθεται αυτή τη στιγμή αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς. H Billancourt όμως μέσω του πρωτότυπου Renault 4 Savane έδειξε πως η πλατφόρμα AmpR Small, στην οποία βασίζεται το Renault 5 μπορεί να φιλοξενήσει και τετρακίνητες εκδόσεις. Σύμφωνα με πληροφορίες από το γαλλικό ρεπορτάζ, η τετρακίνηση αναμένεται να περάσει και στο Alpine A290, το δίδυμο μοντέλο του R5,