Μια ομάδα Γάλλων κατόχων Tesla προσφεύγει νομικά κατά του Elon Musk, κατηγορώντας τον ότι οι πολιτικές του απόψεις έχουν βλάψει την εικόνα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας, μετατρέποντάς τα σε σύμβολα ακροδεξιών πολιτικών.
Οι εναγόμενοι, υποστηρίζουν ότι η δημόσια υποστήριξή του σε εξτρεμιστικές πολιτικές έχει επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις και την αξία μεταπώλησης των μοντέλων τους, ζητώντας την ακύρωση των συμβάσεων μίσθωσης και την αποζημίωση για τα νομικά έξοδα.
Η πτώση των πωλήσεων στη Γαλλία φτάνει το 67% σε σύγκριση με πέρυσι, γεγονός που ενισχύει την ανησυχία τους.
Πιο αναλυτικά
Οι περισσότεροι αγοραστές θα δυσκολεύονταν να κατονομάσουν τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας που κατασκεύασε το αυτοκίνητό τους. Πόσο μάλλον να αναφέρουν τις πολιτικές του απόψεις. Αλλά ο Elon Musk δεν είναι ένας συνηθισμένος CEO. Και οι απόψεις του είναι τόσο γνωστές, όσο και διχαστικές.
Σε τέτοιο βαθμό που μια ομάδα Γάλλων ιδιοκτητών Tesla μηνύει τώρα την εταιρεία, ισχυριζόμενη ότι ο Elon Musk τούς βλάπτει. Ισχυρίζονται ότι οι ενέργειές του έχουν καταστήσει τα ηλεκτρικά μοντέλα της Tesla σύμβολα εξτρεμιστικών πολιτικών απόψεων και σκέψης.
Κατηγορώντας τον Νοτιοαφρικανό για τη δημόσια υποστήριξη στο ακροδεξιό κόμμα AfD της Γερμανίας, αλλά και τη σχέση του με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Donald Trump. Του οποίου χρηματοδότησε την επανεκλογή στον Λευκό Οίκο.
Μπορεί ο Elon Musk να θεωρεί ότι κανένας ιδιοκτήτης δεν θα έπρεπε να επηρεάζεται από τις απόψεις του, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική
«Τα Tesla έχουν γίνει ισχυρά πολιτικά σύμβολα και πλέον θεωρούνται ως πραγματικά ακροδεξιά τοτέμ. Προς μεγάλη απογοήτευση όσων τα αγόρασαν αποκλειστικά ως καινοτόμα και οικολογικά αυτοκίνητα», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η δικηγορική εταιρεία των εναγόντων GKA, η οποία δημοσιεύθηκε από το Reuters.
Οι ιδιοκτήτες προσέλαβαν την GKA για να τους βοηθήσει να τερματίσουν τις συμβάσεις μίσθωσης των ηλεκτρικών τους μοντέλων και να ανακτήσουν τα νομικά έξοδα που απαιτήθηκαν για την πραγματοποίησή τους.
Παρόλο που τα μέλη της ομάδας θα μπορούσαν να τερματίσουν τα συμβόλαιά τους χωρίς νομική βοήθεια, σχεδόν σίγουρα θα αντιμετώπιζαν μεγάλες οικονομικές κυρώσεις για κάτι τέτοιο.
Κατά καιρούς, τα Tesla έχουν υποστεί συμβάντα βανδαλισμού ανά τον κόσμο. Κάποια από αυτά και στην πατρίδα μας.
Ενώ η αξία μεταπώλησης έχει μειωθεί, όπως και οι πωλήσεις. Τα Model Y και Model 3 παραμένουν πρώτα με διαφορά στον παγκόσμιο στίβο των πωλήσεων, αλλά όχι με τη διαφορά που είχαν παλαιότερα.
Ενώ σε ορισμένες αγορές, η πτώση είναι πολύ μεγαλύτερη. Στη Γαλλία εν προκειμένω, πουλήθηκαν 67% λιγότερα Tesla τον φετινό Μάιο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2024.