Η Audi ενισχύει την παρουσία της στην κατηγορία των plug-in υβριδικών με την άφιξη των Q5 e-hybrid quattro και Q5 Sportback e-hybrid quattro. Και τα δύο μοντέλα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 300 και 350 ίππους, συνδυάζοντας θερμικό και ηλεκτρικό κινητήρα με στόχο την υψηλή απόδοση, αλλά και την οικονομία.
Στην καρδιά του συστήματος κίνησης βρίσκεται ο γνώριμος 2λιτρος TFSI κινητήρας, που αποδίδει περίπου 250 ίππους και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, δημιουργώντας ένα σύνολο που στην έκδοση των 300 PS επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 6,2’’. Η ισχυρότερη έκδοση των 350 PS κατεβάζει τον χρόνο αυτό στα 5,1″, ενώ και οι δύο εκδοχές περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 km/h τελικής ταχύτητας.
Το Audi Q5 e-hybrid έχει ηλεκτρική αυτονομία 100 km
Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί σημαντική εξέλιξη της νέας γενιάς. Με χωρητικότητα 25,9 kWh (εκ των οποίων τα 20,7 kWh είναι ωφέλιμα), προσφέρει έως και 100 km ηλεκτρικής αυτονομίας κατά WLTP, ενώ υποστηρίζει ταχυφόρτιση AC με ισχύ έως 11 kW -αρκετή για πλήρη φόρτιση σε 2,5 ώρες.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προφίλ λειτουργίας: EV για αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση και hybrid, όπου το σύστημα αποφασίζει αυτόματα τη βέλτιστη χρήση των δύο πηγών ενέργειας. Για πρώτη φορά, ο οδηγός μπορεί επίσης να ρυθμίσει χειροκίνητα το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας μέσω ψηφιακού slider.
Η Audi έχει βελτιώσει σημαντικά και την απόδοση ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Ο βαθμός ανάκτησης μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα μέσω των paddles στο τιμόνι, με βάση ακόμη και τη διαδρομή του πλοηγού, εφόσον είναι ενεργοποιημένος.
Η νέα γενιά Q5 e-hybrid διαθέτει αναβαθμισμένο βασικό εξοπλισμό. Η έκδοση των 300 ίππων συνοδεύεται από σπορ ανάρτηση και αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών, ενώ η ισχυρότερη των 350 ίππων προσφέρει φωτιστικά σώματα LED headlights plus και LED rear lights pro, καθώς και το νέο infotainment MMI experience plus με Audi Application Store, smartphone interface και ηχοσύστημα Audi.
Το πακέτο εσωτερικού S line ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης των 350 ίππων, περιλαμβάνοντας σπορ καθίσματα με δερμάτινη επένδυση, κόκκινες δαγκάνες φρένων και ζάντες 19 ιντσών με αεροδυναμικό σχεδιασμό δέκα ακτίνων. Πρακτική λεπτομέρεια αποτελεί το σύστημα «Rear seat bench plus», που επιτρέπει ρύθμιση της πλάτης και της θέσης των πίσω καθισμάτων για μεγαλύτερη ευελιξία.