Η διαχείριση χρημάτων είναι μια καθημερινή πρόκληση και η σωστή αντίδραση όταν λάβουμε παραπάνω ρέστα είναι σημαντική. Σε πολλές περιπτώσεις, οι καταναλωτές μπορεί να βρεθούν σε δύσκολη θέση και να αναρωτηθούν αν πρέπει να επιστρέψουν τα επιπλέον χρήματα ή να τα κρατήσουν.
Στο πλαίσιο της ηθικής και της εντιμότητας, οι ειδικοί προτείνουν την επιστροφή των παραπάνω ρέστων, καθώς η καλή πίστη και η διαφάνεια αποτελούν βασικές αξίες σε κάθε συναλλαγή. Οι νόμοι σε πολλές χώρες μπορεί επίσης να επιβάλλουν συγκεκριμένες διαδικασίες, γι’ αυτό είναι καλό να γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές.






