Η πρόσφατη πολιτική μείωσης τιμών σε επιλεγμένα προϊόντα έχει προκαλέσει απογοήτευση στους καταναλωτές. Αντί να παρατηρηθεί πραγματική πτώση στις τιμές, οι αγοραστές διαπιστώνουν ότι οι ποσότητες των προϊόντων έχουν μειωθεί, αφήνοντάς τους με λιγότερη αξία για τα χρήματά τους.
Οι καταναλωτές εκφράζουν την ανησυχία τους ότι η στρατηγική αυτή δεν επιλύει το πρόβλημα της ακρίβειας, αλλά αντίθετα εντείνει την απογοήτευσή τους. Η κατάσταση αυτή ενδέχεται να επηρεάσει τις αγοραστικές συνήθειες και την εμπιστοσύνη τους στις επιχειρήσεις.






