Η Nova, μέλος της United Group, προσφέρει δωρεάν επικοινωνιακές υπηρεσίες στους συνδρομητές της που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές σε Αττική, Εύβοια, Κύθηρα, Μεσσηνία και Χανιά. Από τις 27 Ιουλίου έως τις 10 Αυγούστου 2025, οι συνδρομητές στις πληγείσες περιοχές λαμβάνουν 1.500 δωρεάν λεπτά ομιλίας και απεριόριστα δεδομένα στο κινητό τους. Παράλληλα, η Nova έχει αναστείλει τις εισπρακτικές ενέργειες και παρακολουθεί συνεχώς τις περιοχές για άμεση αποκατάσταση τεχνικών προβλημάτων, συνεργαζόμενη με τις τοπικές Αρχές και την Πολιτική Προστασία.
Πιο αναλυτικά
Δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας παρέχει η Nova, μέλος της United Group, σε συνδρομητές της που επλήγησαν από τις καταστροφικές φωτιές που ξέσπασαν το Σαββατοκύριακο σε περιοχές της Αττικής, της Εύβοιας, των Κυθήρων, της Μεσσηνίας και των Χανίων Κρήτης.
Ειδικότερα, η Nova, ήδη από την Κυριακή (27.07.2025), προσφέρει δωρεάν στους συνδρομητές της στις πληγείσες περιοχές από τις φωτιές 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και απεριόριστα GB στο κινητό τους.
Η παροχή ισχύει από τις 27/07/2025 έως και τις 10/8/2025 και αφορά σε συνδρομητές κινητής, συμβολαίου και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες. Οι συνδρομητές ενημερώνονται με SMS στο κινητό τους για την ενεργοποίηση των παροχών.
Επιπλέον, η Nova έχει αναστείλει τις εισπρακτικές ενέργειες φραγής για τις υπηρεσίες Σταθερής & Internet, Κινητής και Συνδρομητικής Τηλεόρασης στις εν λόγω περιοχές.
Επίσης, ενημερώνει ότι, από την πρώτη στιγμή, το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση τις πληγείσες περιοχές, για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων. Οι τεχνικοί της Nova συνεργάζονται στενά με τις τοπικές Αρχές και την Πολιτική Προστασία επεμβαίνοντας, όπου είναι εφικτό, ώστε να αποκατασταθούν άμεσα οι λειτουργίες των δικτύων.
Συνοπτικά
- Η Nova προσφέρει δωρεάν επικοινωνιακές υπηρεσίες σε συνδρομητές που επλήγησαν από πυρκαγιές σε συγκεκριμένες περιοχές από 27 Ιουλίου έως 10 Αυγούστου 2025.
- Παρέχονται 1.500 δωρεάν λεπτά ομιλίας και απεριόριστα δεδομένα στο κινητό, με ενημέρωση μέσω SMS για την ενεργοποίηση των παροχών.
- Οι εισπρακτικές ενέργειες έχουν ανασταλεί για υπηρεσίες Σταθερής & Internet, Κινητής και Συνδρομητικής Τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές.
- Η Nova παρακολουθεί συνεχώς τις περιοχές για άμεση αποκατάσταση τεχνικών προβλημάτων σε συνεργασία με τις τοπικές Αρχές και την Πολιτική Προστασία.