Η Porsche ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει το θερμικό 718 αυτό το φθινόπωρο, καθώς προγραμματίζει την κυκλοφορία του ηλεκτρικού 718 Cayman και Boxster, πιθανότατα το 2026.
Οι σχεδιαστές αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην εξισορρόπηση της παραδοσιακής αίσθησης οδήγησης με το βάρος των μπαταριών, ενώ οι δοκιμές συνεχίζονται στο Νίρμπουργκρινγκ.
Το νέο μοντέλο αναμένεται να κοστίζει περισσότερο από τα θερμικά 718, γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει τις προτιμήσεις των αγοραστών, οι οποίοι μπορεί να στραφούν προς τις βασικές εκδόσεις του 911 αν η τιμή είναι κοντά.
Πιο αναλυτικά
Το θερμικό Porsche 718 τελειώνει φέτος το φθινόπωρο. Το EV έρχεται. Πότε και πόσοι θα το θέλουν όταν θα φτάσει στις εκθέσεις της γερμανικής εταιρείας;

Το Porsche 718 EV σε φάση δοκιμών έξω από το Νίρμπουγκρινγκ
H «κεντρομήχανη» φιλοσοφία των ηλεκτρικών 718 Boxster και Cayman έχει αναγκάσει τους σχεδιαστές της, ξανά και ξανά, στο σχεδιαστήριο με απανωτές αλλαγές
Η γερμανική εταιρεία, αφενός, θέλει να προσδώσει την αίσθηση οδήγησης που παραδοσιακά έχουν τα mid-engined μοντέλα της και, αφετέρου, η μπαταρία παραμένει ένα βαρύ στοιχείο σε ένα EV όπου κάθε αλλαγή μεταβάλλει την ποθούμενη ισορροπία.
Συνεπακόλουθα όλο αυτό ανάγκασε την προμηθεύτρια εταιρεία, τη Valmet Automotive, να επανασχεδιάζει τις συστοιχίες των μπαταριών, μαζί με το αντίστοιχο επιπλέον κόστος.
Όπως σημειώνεται στην Automotive News, η Valmet Automotive άρχισε να στέλνει σχετικά τιμολόγια στην Porsche, χωρίς η τελευταία να έχει διάθεση να τα καλύψει.
Πότε;
Τα χρονοδιαγράμματα της Porsche έχουν αλλάξει.
Πλέον το πιο πιθανό φαίνεται να είναι πως τα ηλεκτρικά 718 Cayman / Βοxster δεν θα είναι έτοιμα παρά μόνο αργότερα εντός του 2026.
Αυτό δημιουργεί ένα χρονικό κενό μεταξύ του τέλους της διαθεσιμότητας των θερμικών 718 και των ηλεκτρικών διαδόχων τους. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας εμφανίζονται μόνο τα 718 Spyder RS και 718 Cayman GT4 RS, με τιμές από €243.650

Το θέμα «τιμή»
Καθώς το ηλεκτρικό Porsche 718 θα κοστίζει ακριβότερα απ’ ό,τι ισχύει σήμερα στη γκάμα της Porsche για τα θερμικά 718, υπάρχει και το κρίσιμο ζήτημα της τιμολόγησης σε σχέση με τις βασικές εκδόσεις των 911.


Το πιθανότερο έως βέβαιο είναι πως οι περισσότεροι αγοραστές θα προτιμούσαν το 911, αν υπάρχει μία μικρή και όχι μεγάλη τιμολογιακή διαφορά μεταξύ τους.
Βασικό επιζητούμενο στοιχείο αποτελεί και το θέμα του βάρους, το οποίο στοχεύεται να μην υπερβαίνει τα 1.500 κιλά.
Με αυτά και εκείνα, η Porsche συνεχίζει τις δοκιμές του 718 EV (όπως κι αν τελικά ονομαστεί) στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, όπως προκύπτει από το παρακάτω βίντεο.
Photo: Car Spy Media / 4Drivers