Στον αγώνα του Καναδά, ο George Russell κατέκτησε την τέταρτη νίκη της καριέρας του, ενώ ο Andrea Kimi Antonelli ανέβηκε στο βάθρο για πρώτη φορά, ολοκληρώνοντας μια εξαιρετική εμφάνιση για τη Mercedes. Ο Max Verstappen τερμάτισε δεύτερος, ενώ το δράμα ήρθε για τη McLaren, καθώς οι Lando Norris και Oscar Piastri συγκρούστηκαν, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του Norris.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τους Leclerc, Hamilton και Alonso να συμπληρώνουν την κορυφαία δεκάδα. Επόμενος αγώνας στην Αυστρία στα τέλη Ιουνίου.
Πιο αναλυτικά
Σε έναν χορταστικό αγώνα που τα είχε όλα ο George Russell πανηγύρισε την τέταρτη νίκη της καριέρας του. Το ιδανικό 3ήμερο για τον Mercedes ολοκλήρωσε ο επίσης εξαιρετικός Andrea Kimi Antonelli που ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο. Δεύτερος ο Verstappen, παραλίγο διπλή εγκατάλειψη για την McLaren μετά την επαφή Piastri-Norris.
H εκκίνηση του δέκατου αγώνα της σεζόν δεν έκρυβε δράματα, με τον Russell να ξεκινά πολύ καλά, μένοντας εύκολα στην πρώτη θέση. Εξαιρετική εκκίνηση και για την έτερη Mercedes με τον Antonelli να προσπερνά τον Piastri στην τρίτη θέση.
Russell και Verstappen ξεκίνησαν να χτίζουν διαφορά από τον Antonelli (περίπου δύο δευτερόλεπτα), με τον Ολλανδό να είναι σταθερά εντός DRS του Russell. Με τη συμπλήρωση έξι γύρων ο Russell πήρε μια μικρή ανάσα βγάζοντας τον Verstappen από το DRS του.
Σε ένα από τα πιο όμορφα φετινά Grand Prix o Russell πανηγύρισε την τέταρτη νίκη της καριέρας του και ο Antonelli έγινε ο τρίτος νεότερος πιλότος που ανεβαίνει στο βάθρο
Συνθήκη που φάνηκε να εκμεταλλεύεται ο Antonelli, ρίχνοντας τη διαφορά από τον Verstappen στο 1,2”. Με τον Piastri να είναι 2,4” πίσω από τον νεαρό Ιταλό. Ο Norris με την σκληρή γόμα είχε κολλήσει πίσω από τον Alonso στη μάχη για την έκτη θέση, ολοκληρώνοντας το προσπέρασμα στον δωδέκατο γύρο.
Ο Russell είχε ανοίξει τη διαφορά στα 2,5”, με τον Antonelli να είναι για τα καλά κολλημένος πίσω από τον Verstappen. Στον 13ο γύρο, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής μπήκε στα pits βάζοντας την σκληρή γόμα. Στον αμέσως επόμενο γύρο, η Mercedes τράβηξε τον Russell υπό τον φόβο του undercut. Με τον Βρετανό να μένει εύκολα μπροστά από τον Verstappen.
Στον 15ο γύρο ήρθε και η σειρά του Antonelli, που βγήκε 2,5” πίσω από τον Verstappen. Στον 15ο γύρο, ο Norris προσπέρασε τον Hamilton, με τον τελευταίο να μπαίνει αμέσως στα pits. Στον 17ο γύρο έφτασε η στιγμή να αλλάξει λάστιχα και ο Piastri. Με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, να δείχνει τουλάχιστον στο πρώτο κομμάτι του αγώνα πως δεν είχε τον ρυθμό για να ακολουθήσει τις Mercedes και τον Verstappen.
Βαδίζοντας στον 20ο γύρο, ο Verstappen ένιωθε όλο και καλύτερα με τη σκληρή γόμα, έχοντας ανοίξει τη διαφορά από τον Antonelli στα 5”. Στον 26ο γύρο, Norris και Leclerc οδηγούσαν τον αγώνα χρωστώντας όμως το pit-stop τους (είχαν ξεκινήσει με hard). Τα έκαναν (Leclerc στον 28ο και Norris στον 29ο), με τους Russell, Verstappen και Antonelli να επιστρέφουν στις θέσεις 1-2-3.
Η επιλογή της Ferrari να τραβήξει στα pits τον Leclerc δεν φάνηκε να αρέσει στον Μονεγάσκο. Μιας και όπως έλεγε στους μηχανικούς του, τα λάστιχα που φορούσε ήταν ακόμα σε καλή κατάσταση. Έχοντας περάσει το μέσο του αγώνα, ο Antonelli πλησίασε τον Verstappen, με τον Ολλανδό να μπαίνει και πάλι στα pits.
H Mercedes αντέδρασε και πάλι άμεσα. Αυτή τη φορά τραβώντας τον Antonelli. Στην έξοδο του pit-lane βρέθηκαν δίπλα-δίπλα. Ο Verstappen όμως είχε προλάβει να φέρει τα λάστιχά του στη σωστή θερμοκρασία και κατάφερε να κρατηθεί μπροστά σε μια κρίσιμη για την εξέλιξη του αγώνα στιγμή.
LAP 38/70
Antonelli and Piastri close in on Verstappen, but the Red Bull takes his second stop 🔧
Meanwhile, Russell is stretching his lead out front! 👀#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/70cP9zxiXv
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Στον 42ο γύρο ο Russell έκανε το δεύτερο pits-stop του, βγαίνοντας πολύ εύκολα μπροστά από τον Verstappen. Πέντε γύρους αργότερα τα pits επισκέφτηκε ο Piastri, που έμεινε 2” πίσω από τον Antonelli. Στον 47ο γύρο μπήκε και Norris βγαίνοντας στην έκτη θέση, πίσω από τον Piastri. Επικεφαλής του αγώνα σε εκείνο το σημείο ήταν ο Leclerc.
Στον 49ο γύρο ολοκληρώθηκε ο αγώνας του Albon. Η Williams όμως έμεινε σε σημείο που δεν σήκωσε καν συζήτηση για safety car. Έχοντας πει στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ο Piastri είχε πλησιάσει τον Antonelli, αναθερμαίνοντας το ενδιαφέρον -τουλάχιστον- για την τρίτη θέση. Παρά τις πρώτες επιθέσεις του Piastri, o νεαρός Ιταλός παρέμενε ψύχραιμος.
Οι διαφορές είχαν σχεδόν εκμηδενιστεί, με τους πρώτους πέντε οδηγούς (Russell, Verstappen, Antonelli, Piastri και Norris) να βρίσκονται σε απόσταση έξι δευτερολέπτων! Ο Piastri, από εκεί που βρισκόταν κοντά στην τρίτη θέση, όχι μόνο είδε τον Antonelli να ανοίγει και πάλι την διαφορά αλλά είχε να διαχειριστεί την μεγάλη πίεση του Lando Norris.
Στον 62ο γύρο, ο Norris έκανε την πρώτη απόπειρα, χωρίς όμως να καταφέρει να περάσει τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Piastri μπήκε και πάλι στο DRS του Antonelli, δείχνοντας πως οι έξι τελευταίοι γύροι του καναδικού Grand Prix θα είναι συγκλονιστικοί.
To απόλυτο δράμα ήρθε στον 66ο γύρο. Ο Norris πέρασε πριν τη μεγάλη ευθεία τον Piastri. O Piastri πήρε πίσω την θέση του άμεσα. Στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού όμως, ο Norris προσπάθησε να περάσει τον Piastri σε σημείο που απλά δεν γινόταν. Η επαφή ήταν αναπόφευκτη, με τον Βρετανό να εγκαταλείπει. Παίρνοντας πάνω του 100% την ευθύνη για το συμβάν.
Piastri and Norris come together in Canada! 😱
Here’s the collision between the two McLarens 💥#F1 #CanadianGP pic.twitter.com/sKo3GRQ63Q
— Formula 1 (@F1) June 15, 2025
Τελικά ο αγώνας ολοκληρώθηκε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τον Russell να παίρνει τη νίκη, τον Verstappen να τερματίζει δεύτερος και τον Antonelli μετά από έναν πολύ ώριμο αγώνα να ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο. Έγινε μάλιστα ο τρίτος νεότερος από καταβολής Formula 1 που το καταφέρνει.
Κερδισμένος όμως βγήκε και ο Piastri, που ανέβασε την διαφορά του από τον Norris στους 22 βαθμούς. Leclerc, Hamilton, Alonso, Hulkenberg, Ocon και Sainz συμπλήρωσαν τη δεκάδα. Επόμενο ραντεβού στην πίστα του Spielberg στην Αυστρία το τριήμερο 27-29 Ιουνίου. Παράλληλα με την διεξαγωγή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Πέρα όμως από το καναδικό Grand Prix, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός παρακολούθησε και τον 24ώρο αγώνα του Le Mans. O νικητής του αγώνα αντοχής έχει συνδέσει το όνομά του με την πίστα του Καναδά. Το 2007 είδε την BMW του να γίνεται κομμάτια σε ένα από τα πιο συγκλονιστικά ατυχήματα της νεότερης ιστορίας της Formula 1.
Πολλοί πίστευαν πως δεν θα καταφέρει να ξανατρέξει. Το 2011 ενώ έτρεχε στο Ronde di Andorra είχε ένα ακόμα συγκλονιστικό ατύχημα. Οι γιατροί έδωσαν μάχη και τελικά μπόρεσαν να σώσουν το χέρι του. Ούτε αυτό το ατύχημα όμως τον λύγισε. Μπόρεσε και επανήλθε στο κορυφαίο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στην Formula 1.
Στο Le Mans πραγματοποίησε το 43% των γύρων της Ferrari (166). Οδήγησε τους τελευταίους 59 και στους περισσότερους εξ αυτών δεν είχε νερό. Έφερε όμως το Maranello στην κορυφή (τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans). Το όνομα αυτού; Robert Kubica. Πλαισιώθηκε από τους Phil Hanson και Yifei Ye. Ο Πολωνός όμως αξίζει μια βαθιά υπόκλιση…